YAKIŞIKLI ÖKÜZÜM-50

2.5K 142 4
                                    

Îyi okumalarr..
Sarp elimi çekiştirerek gelmek istemediğini söyleyince durup ona çatık kaşlarımla baktım.Hala ısrarla küçük bir çocuk inadı gibi ilerlemeyip benim kızmış halime sırıtarak bakıyordu.
+Beni sinir etmek seni çok mutlu ediyor değil mi?Dedim elinden tutup çekiştirerek ilerlemesini sağlayarak.
-Hemde çok fazla diyip kahkaha atınca o iç ısıtan gülüşü yüzünden biraz olsun gerginliğimi azalttım.
+Sadece birkaç parça.Ondan sonra zaten hemen çıkıcaz yola.
-Ya boşver işte birkaç parça diyosun 5 valiz alıp geliceksin.Ben alırım sana orda yeni kıyafetler.
+Şu zor durumda ben buna izin verir miyim sence?Ayrıca benim beş valizlikte kıyafetim yok.Ben 2 dakika içinde çıkarız diyorsam öyle olur.Ben diğer kızlar gibi değilim.
-Haklısın diğerleri biraz daha fazla uzun demesi ile kovalamaya başlayacağımı bildiği için kaçmaya başladı.Bende somurtarak kovamalaya devam ettim birkaç tur evin etrafında onun kahkahaları benim 'gel buraya'sözlerimle geçsede tabi ki onu yakalayamazdım.Benim üç adımım onun bir adımı gibi birşeydi.En sonunda durması ile omzuna vurmam karşısında nefes almaya çalışıp hala gülmeye devam etti.En sonunda ellerimden tutup kendine çekmesi ile kocaman sarılmaya başladı.
+Küçükmüş,yürü eve çıkıyoruz.Senden sadece 3-4 santim kısayım.Eğer yanlış çıkarsa istediğin herşeyi yapıcam Sarp bey diye parmağımı karşısında sallayınca biranda gelen o muzhip sırıtışını suratına yerleştirdi.
-Herşeyi mi?
Ne demek istediğini anlamamıştım belki kötü belki iyi birşeydi fakat emindim.Ondan sadece 3-4 santim kısaydım.Elini tutarak kapıdan girip asansöre binmemiz ile aynı anda birlikte aynaya baktık.Birkaç saniye gözlerim Sarp'ın aynada ki yansımasına kaydı.Saçları o kadar çok dağılmıştı ki fakat sanki kuaför eli değmiş gibiydi.Gözlerinin kahvesi şu loş ışıkta kendini daha çok ele vermişti.En sonunda birkaç saniye bakıcam diye gözlerimi çevirdiğim ama resmen içine giricek gibi ona baktığım gözlerimi yere indirdim.
-Neden her seferinde beni inceliyorsun?demesi ile anlamış olacak ki cevap vermedim.Sorusunu tekrarlayınca birşeyler düşünmeye başlamıştım ki kata gelmemiz ile öyle bir kurtuluşa ermemiştim sanki.Koşarak çıkıp hızlıca kapıyı tıktıklasamda o hafiften gülerek ellerini ceplerine koyup yavaşça asansörden çıkmayı tercih etti.Kaçtığımı biliyordu çünkü bende kaçıyordum.Ona neden bu denli yiycekmişim gibi baktığımı yada hayatımda bu kadar güzel şeyi bir arada gördüğümü hatırlamadığım için ona neden bu denli fazla bakıyordum,ben bile bilmiyordum.Annemin sakin açmasına rağmen beni görünce gözleri irileşti.Normaldi çünkü kavga ederek ayrıldığım eve rahat 10 saattir gelmemiştim.Annem tam soru yağmuruna tutup çıkıp gittiğim için beni azarlıyacaktı ki Sarp'ın elimden tutup içeri girmeleri ile susarak sadece kapıyı örtmekle yetindi.Anında odama çıkıp dışı küçük gibi görünsede içi kocaman olan çantamı çıkararak önemli olan eşyalarımı koymaya başladım.
+Buralar çok sıcak orası kaynıyordur ozaman bir şort,bir askılı bluz...
-Burada çok bakıyolar orda öpmeye kalkışırlar ozaman şort iptal,askılı bluz iptal diyerek beni taklit edip bavuluma koyduğum eşyaları bir bir çıkaran Sarp'a şaşkınlıkla baktım.
+Ya Sarp olmaz böyle sen çık ben hemen gelicem ben koyuyum sen çıkar akşamı buluruz ozaman.
-Valla bana hoş,orda haberim olmadan şort giyseydin kanlı katliam çıkarırdım.Varsın akşamı bulalım diyip omuz silkince ben dolaba bakıyormuşum gibi yapıp kıskanılmanın verdiği huzur ile sessizce güldüm.Onunda beğeneceği birkaç parça eşyamı çıkarıp dürmeye başlarken asansörde yaptığı gibi onu köşeye sıkıştırmak istercesine:
+Çok kıskanıyosun heralde beni.
-Kıskanmak mı?Yoo.Sadece boyun kısa bide böyle kısa şeyler giyinince yerli belli oluyor demesi ile gülerek tekrardan omzuna vurmam ile gene aynı şekilde ellerimden tutup bu sefer yanağımdan öpüp geri çekilerek hafif gülümseyip yatağıma kendini attı.Bende gülerek aklıma gelen şey ile koşarak Umut'u çağırıp boyumuzu ölçmesini istedim.
+Sarp kalk hadi boyumuzu ölçücez kaç santim var bakıcaz artık.
-Sonra yapsak güzelim uykum var dedi yüzünün yarısı yatağa çevrili olduğu için boğuk çıkarak.
+Ya söz ben uyuturum seni sonra hadi kalk demem ile anında kalkarak bana baktı.
-Söz mü?Bak sonra nasıl uyutuyum demek filan yok.Nasıl yaparsın bilmiyorum ama Eskişehir'de uyut demesi ile gülümseyerek onaylarcasına kafamı salladım.Umut da içeri girerek bizi duvara yaslayıp ölçmeye başladı.Ağzında birşeyler geveleyerek gözlerini kısıp bize döndü.
-Para mı alıyım.
+Ne parası be çocuk!Ölçtün diye birde paramı alıcaksın.
-Paramı alıyım dedi tekrarlayıp elini uzatarak.
+Yok sana filan para.Paçoz seni!
-Iyi söylemem diyip elindeki metreyi masaya bırakıp tam çıkıyordu ki kolundan tuttum.Sarp benim bir boy olayını bu kadar abartmış olmama gülüyordu.Koşarak masamdan cüzdanımı getirip 1-2 tl vericektim ki orda duran 10 tl'yi alması ile acıyarak baktım.
+Bir otobüs parası bıraksaydın bari.
-Ya işte kocan var ne güzel zengin zengin.Ondan daha çok istersin sen.Aranızda 8 santim var diyip odadan çıkması ile ben şu durumda boy farkına bile aldırış edemeyecek kadar dalmıştım çünkü 'koca'kelimesi geçmişti.Öyleydi ya er yada geç o evlilik teklifi gelicekti bana.
-Noldu Duru hanım?Betin benzin attı,buz kesildin demesi ile gerçeğe dönüp ben biraz önceki olanları tekrara sarıp Umut'un dediklerini hatırlamam ile gözlerim fırlıycak gibi büyüdü resmen.
+Ne demek 8 santim?8 santim ne demek?Demek 8 santim ne?Santim 8 ne demek?
Bu hallerime öyle bir kahkaha atmıştı ki benim bile gülesim gelmişti.
-Ne istersem diyip göz kırpıp bavulumu eline alıp odadan çıkışını izledim.Fakat ben onun istiyeceği şeyi çokta umursamamıştım.Benim kafam gerçekten de acaba kısa mıyım düşüncesinde kalmıştı.Evet,belkide gerçekten küçüktüm.Küçük bir çirkin.Arkadan 'tutun kollarımdan düşerim şimdi'şarkısının çalmasını ne çok isterdim şimdi.Koşarak elinden tutarak annemin yanına gittik.
+Hoşçakal anne.
-Nereye kızım?Bavul filan toplanmış.Üstelik benden habersiz.
+Seninde benden birçok konuda izin aldığın söylenemez diyip şirince sırıtarak Sarpıda ittirip kapıyı yöneldim.Ve hızlıca çıkarak tekrardan asansörü bekledik.
-Biraz sert davrandın sanki.
+Sertti belki ama ben onun yaptığı gibi kırıcı olmadım.
-Kırıcı olmadın mı?Benim canım acıdı burda diyip gülünce bende İstemsiz güldüğüm için gözlerimi kapalı tuttum.Aşağı inerek Sarp arabayı çalıştırınca bende camı açarak elimi dışarı sarkıttım.
-Ee hazır mısın bakalım?
+Çokça.
-Sonra mızmızlanmak yok ama annemi özledim diye.
+Seninle kaçmış bir kıza mı söylüyorsun bunu?
-Vaay,okey diyip hafiften gülüp sürmeye başlayınca bende gülerek camdan bakmaya başladım.
Bir süre sonra gibi gelmişti belkide ama bilmiyordum fakat havanın karardığından oldukça emindim.Gözlerim kapalı ve uyku halinde olsam bile koyu bir sessizlik çökmüştü yollara.Bilirdim,gece oldu mu susardı herkes.Sarp koltuğumu düzeltmek istercesine kolunu bana yaklaştırıp birşeyler yapınca koltuk yatak gibi yatay şekilini aldı.Bende bu sayede daha çok yayılmış olmalıyım ki hafiften Sarp'ın gülüşü kulağımı doldurdu.Uzunca bir süre öyle kaldıktan sonra gözlerimi açarak doğrulup etrafa bakındım.
+Daha gelmedik mi?dedim esneyerek.
-Uyu sen hadi güzelim.Rahat edemediysen bir otel bulup gidelim demesi ile kaşlarımı çattım.
+Şu durumda hala bana vakit ayırmaya çalışıyorsun.Rahatım ben rahat hem mis gibi koltuk işte.
-Şu durumdan kurtulalım söz ne istersen alıcam ben sana diyip gene gergin hallerine dönmeye başladığını anlayınca konuyu değiştirmek istercesine düşündüm.
+Hi!Sarp acilen geri dönmemiz lazım.
-Ne!Neden?Noldu?dedi oda birden telaşlanarak.
+Sardur'u orda unuttuk.Annem durmadan besleyip durup şimdi öldürür hayvanı.
-Yok sana Sardur filan.Tavşana koyduğun isme bak.Okşayıp duruyosun zaten gebersin gitsin yaratık.Bak ben varım burda, Sarp'ın.İstersen havuç filan da yiyip dururum demesi ile karnımı tuta tuta gülmeye başladım.Aklıma biran tavşan taklidi yapan bir adet Sarp gelince ne yapsam gülmeyi bırakamamıştım.
+Ne?Havuç mu?
-Evet havuç diyip oda dediği şeye gülmeye başladı.
+Tüh keşke iddiayı ben kazansaydım.Bir tavşan taklidi yapardın.
-Yok ya?Başka emrin?
+ee sen boş yere kazandın baksana Hiçbirşey istemiyorsun benden.
-Daha doğru zaman değil çünkü.
+Ne yani?Benden istediğini doğru zaman geldiği zaman mı yapıcam?
-En doğru ve en mükemmel anda.
...

Yeni kitabım 'KELEBEK'!Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. ❤️

YAKIŞIKLI ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin