YAKIŞIKLI ÖKÜZÜM-38

2.8K 170 3
                                    

Iyi okumalar..
Mutlu muydum?Mutlu olmalı mıydım bilmiyordum.Fakat huzurluydum bundan oldukça emindim.Tekrar eskisi gibi mi olmuştuk?Bir sürü düşünce olmasına rağmen hiçbirinin cevabını bulmadan omzumda uykuya dalmış Sarp'a bakıyordum.Belkide uyanınca basıp gidecekti ama ben bu anın keyfini çıkaracaktım.Kim bilir birdaha dönmemek kaydıyla gidecekti ama sonumuzu onu omzumda uyurken hatırlayacaktım.Gece gibiydi,herzaman.Oldukça karanlık fakat binbir parlayan yıldız barındırıyordu içinde.Bu yüzden ne o karanlık oluyordu,nede içindeki parlayan yıldızlar sönüyordu.Kimi ne ara bu kadar çok sevmiştim hatırlamıyorum ama Sarp..Sarp benim için farklıydı.Ben sanırım daha önce hiç kimseyi bu kadar sevmemiş sevememiştim.
-Boynum tutuldu ya diye fısıldayınca kahkaha atmamak için zor tuttum kendimi.En ufak bir hareketlenmemde uyanır giderdi.
-Ne zaman beni yatağa yatırıp uyutmayı düşünüyorsun?
Hala mı sarhoştu yoksa ben mi hayal görüyordum.Sarp gitmemişti,yanımda kalıyordu üstelik.
+Çekip gidersin sanıyordum.
-Ne kuru kızsın azcık kilo alsana diyip homurdanma sesleri gelince kıkırdadım ve cümlemi tekrarladım.
+Gidersin sanıyordum.
-Burda kalmak istiyorum.
Sadece 3 kelimeden oluşan cümle bile beni mutlu etmeye yetmişti.Seni seviyorumlar filan bahaneydi,insan nerede huzurluysa orada bulurmuş kendini..
+Kilo aldım diye sonra kızıyosun,karar ver.
-Bu kadar da kıl kadar olma,azcık benim yanıma yakış diyip sırıtınca gözlerimi devirdim.
+Senin yanına yakışma gibi sorunlarım yok artık dedim imayla.
Susmuştu,kastettiğim şeyi çok iyi anlamıştı.Benden ayrılma konusunu acı acı yüzünü vurmuştum.O da bana böyle yapıyordu için için ağlatıyodu beni ama gözyaşlarımı silende oydu.
+Sustun kaldın,cevap mı bulamadın yoksa?
-Yoo cevabım var ki.
+Öyle mi?Neymiş?
-Yanıma yakışma gibi bir derdin hiç olmadı çünkü zaten fazlasıyla güzelsin.
+Yani?Ne tuhaf herkes birbirine küfürler ederek veda eder.Sen şuan benim omzuma yatıyosun.
-Sahte sevgileri ne zamandır bizle kıyaslar olduk?
Sahte sevgi mi demişti o?Bizimkisi neydi onun dilinde?Gerçek sevgi mi?Ozaman bırakıp gitmesi niyeydi?
+Böyle daha zor olacak,durmadan yanıma gelip durursan unutmamı nasıl bekliyorsun?
-Sana unut demedim.
+Bekle de demedin.
-Dilde pabuç gibi diyip gözlerini devirince güldüm.
Ne geçiyordu acaba şuan aklından?Belkide son kez benim düşüncelerimi öğrenip gidicekti, belkide..Başka bir ihtimal yoktu ki.
+Neyse dedim iç çekerek ve son kez hafiften ona bakarak ayağa kalkıp içeri girdim.Oda ayağa kalkmıştı ki hızlıca camı kapatarak ona baktım oda şaşkınlıkla bana baktı.
+Ayrılarak bana unut dedin diyerek kızarmış gözlerime aldırış etmeden perdeyide ardından kapattım.Öylece bırakmıştım onu hemde 'çatıda'.Ödeşmiş olmuştuk şuanda oda bırakıp giderdi ardında yaşlı gözler bırakarak.
Ne camı açmam için ısrar etmiş,nede kapattıktan sonra tıktıklamıştı.Gölgesini gördüğüm için hala orada öylece kapalı cama baktığını gördüm.Bu haksızlık değil miydi?Bir cam parçası ve acımasız hayat yüzünden sarılamamak.Bu dinmeyen yaraları saramamak.
Sessizce annemin yanına gittim,sessizliğimden anlamış olacakki bana soran bakışlar attı.
+Gitmeme gerek kalmadı anne dedim buruk bir gülümseme ile.
-Neden?Hani eğer oraya gitmezsen mutlu olamayacaktın?
+Sanırım orası çoktan kaybolmuş.
-Noluyo lan burda?İyice dertleşme odasına çevirdiniz burayı.Anladık kadınsınız da yeter bu kadar kalkın ben evin babası olarak gezdireyim sizi dedi içeri ağır ağır giren Umut.
-Gezdireceksin ama para gene benden çıkıyor diyince kahkaha attık annemle.
-Sizede yaranılmıyor evin babası gidiyor diyip gene ağır adımlarla odasına gitti.Annem az önceki konuşmalarımızı unutmuş olacak ki kahvesinden son bir yudum alarak balkon camından bakmaya devam etti.
-En kötü hatamı sizin için yaptım dedi sessizce.
Ne demek istemişti ki?
+Ne hatası anne?Herşeyi veriyorsun bize.
-Belkide Babanla hiç ayrılmamalıydım,sizin için dayanmalıydım.Baksana Duru ne kadar uğraşırsam uğraşayım bir arada tutamıyorum sizi.
+Anne biz zaten hiç ayrılmadık ki?Menepoza mı gidiyorsun sen?Diyip gülünce omzuma vurup oda güldü.
-Ne biliyim Duru,Umut şimdi evin babasıyım filan deyince bile anlıyorum sizde ki baba eksikliğini.
+Babam varkende eksiktik emin ol diyip alayla gülüp gözlerimin dolmasına aldırış etmeden hızlıca dış kapıya yönlendim.Şu aralar inanın ki dokunsan ağlayacağım modundaydım.Nefes almaya ihtiyacım vardı,çokça nefes..
/Sarptan../
Öylece boş gözlerle arabının içinde oturuyordum.Şuan yanımda oturup fazla konuşarak başımı ağrıtmasını o kadar çok isterdim ki.Ama yoktu haketmiştim böyle olmasını.Onu bırakıp giden bendim ne bekliyordum ki?Hiçbirşey olmamış gibi bana sarılmasını mı?Boşversenize..
Hata bendeydi saçma sapan biri için ondan ayrılmıştım üstelik bir dakika bile yanımdan ayrılmasını istemezken.Burak ani bir şekilde arabaya girince boş bakışlarımı ona yönlendirdim.
-Bu ne hal lan?
Cevap vermeyerek önüme döndüm.
-Sarp ne ara bu kadar birini sevdin oğlum sen?Bir kendine gel gerekirse kızı alır kaçarsın ne bu hal?
-Biz zaten onu yaptık Burak!Ne işe yaradı?Her zaman ki gibi harap bir halde geri döndük.Onu üzen gene benim!Kızı zaten ne zaman mutlu edebildim de?Dedim kafa sallayarak gözlerimi devirirken.
-Ee bugün yanına gidicektin?Dedi sinirimi farketmiş olacak ki sessizlikle.
-Umduğumuz gibi olmadı.
-Neden kötü birşey mi dedin?
-Camı kapattı Burak!Haklı,onca kötü söz söylemiş bırakmışım.Ne bekliyordum ki?
-Yani öyle demede..Biraz bekledikten sonra anında heyecanla konuşmaya başladı.Sevgililer günü yarın!Çek karşına hata yaptım seviyorum de.
-O kadar basitti zaten.
-Ne varda oğlum?Ben olsam yapardım çok ciddiyim ben.
Biran gelen gazla bende heyecanla Burak'a baktım.
-Değil mi lan?Kabul etmezsede atarım omzuma affedene kadar indirmem.
-Böyle olucaksın işte.Ne öyle o kılıbık erkekler gibi aşk acısı mı çekiceksin diyip gülünce güldüm.Ne kadar kötü olabilirdi ki?Affedicekti,affetmeliydi.Yoksa omzuma atar kaçarırdım.
/Durudan../
Biraz gezmek iyi gelmişti.Eve girdiğimde bana hızlıca sarılan Seraya şaşkınlıkla bakarak bende sarıldım.Ve gülerek odama götürdüm.
+Hemen anlatıyorsun neler olduğunu!
Kısaca özet geçerek iç çektim ve yanına oturdum.Omzumu sıvazlayarak bana baktı.
+Böyle olmak zorunda mıydı kardeşim?Biz kadınlar neden hep üzülüyoruz?
+Ne biliyim ben diyip gözlerimi devirip yere baktım.
+Bana Burak böyle birşey yapıcak saçma sapan şeyler için ayrılcak ben biraz trip atar ama gene barışırdım be Duru.
+Diyosun?Dedim soran bakışlar atarak.
+Diyorum,ne diye uzatasınız ki?Yarın sevgililer günü kızım!Barıştım diye Sarıl herşey bitsin gitsin işte.
+O kadar kolaydı zaten.
+Uzatmanız için bir neden yok.O zaten gelmiş buraya seni görmeye sende onu görmek bahanesi ile Sarıl bitsin gitsin.
+Değil mi?Ne diye uzatayım ki sarılıcam biticek gidicek aynı böyle diyip kemiklerini kırarcasına Seray'a sarılınca gülüp ölüyormuş gibi sesler çıkarınca kahkaha attım.
Neden olmasındı?Bugünkü değerli yazarın da dediği gibiydi.Umutlar çiçek açıcaktı sonunda.
Gözlerimi hiç bu kadar heyecanla açmamıştım.Gecenin bilmem kaçında çalan telefonumu kim olduğuna bakmayarak kulağıma götürdüm.
+efendim?Dedim yarı uykulu sesim ile.
-Büyük parka gelsene dedi kalın sesi ile Sarp.Anında yerimden doğrularak hızlıca  terliklerimi giyinerek anahtarımı alıp asansöre bindim.Ah ne kadar aptaldım!Üstüme düzgün birşeyler giyinemiyor muydum da pijama ile inmiştim?Aldırış etmeden hızlı adımlarla parka gelip etrafıma bakındım.
-Tavşanlı pijamanda çok hoş doğrusu gelen ses ile kafamı o yöne çevirdim.
+Sende eşofmanla fena sayılmazsın.
-Ben Herzaman yakışıklıyım diyip eliyle saçını karıştırıp bana bakınca sırıttım.
+Bunun için mi çağırdın diyip telefonumdan saate baktım.Gecenin 2'sinde.
-Bugün sevgililer gününe giriş yapmış bulunmaktayız biliyosun.
+Biliyorum.
-Yani sevgililer günü..Sallasana ya Duru affet lan beni.Valla çok pişmanım.
Şaşırmıştım doğrusu,oysa aklımda ona sarıldığımda beni geri iten bir Sarp canlanmıştı ama tam tersi olmuştu.Olması gereken buydu.
-Cevap versene ya.Hep böyle küs mü kalıcaz?
+Yani..Dedim anın verdiği şaşkınlık ile.
-Ne yani?Duru bana arada bulut olduğunu söylerdin.Bulutlar gider sen gökyüzü ol hiç gitme.
Koşarak ona sarılmamın etkisi ile biran gerilemiş olsada anında kolları sıkıca beni kavrayıp oda sarıldı,Bu barışma umduğumdan bile güzeldi.
...

Yeni kitabım 'KELEBEK'!Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. ❤️

YAKIŞIKLI ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin