YAKIŞIKLI ÖKÜZÜM-40

2.9K 165 6
                                    

Îyi okumalar..
Belkide ilk defa bir sabaha keyifli uyanıyordum.Gözüme gelen güneş ışığını Elimle kapatarak yatakta doğruldum ve uykumun açılmasını bekledim.Ve dün gecenin rüya olmadığını işte o karton kutunun içinde kıpır kıpır havuç yiyen tavşanı görmem ile anlamıştım.Biran olsun rüyadır diye o kadar çok üzülmüştüm ki belkide uyanınca herşey biticek ben Sarp'la gene eskisi gibi olucaktım ama öyle olmamıştı.Herşey düzene girmiş tavşan benim uyandığımı gördüğü için dikkat kesilmişti.Yavaşça yanına giderek onu hafiften okşadım ve Sarp'ın bana dün dediği şeyin aklıma gelmesi ile ufaktan gülümsedim.
'Sana bir daha hayvan filan yok,okşuyorsun.'kıskanılmak bir kızın dünyada alabileceği en güzel duygu olsa gerekti.Üstelik sevdiğiniz adam tarafından.Hızlıca ayağa kalkarak okul kıyafetlerimi giyinerek kahvaltı yapmadan durağa doğru koştum çünkü zaten geç uyanmıştım ve birde kahvaltı yaparak müdürün beni okula almamasını göze alamazdım.Hızlıca otobüse binerek okula gitmeye başladım.Bir süre sonra hızlı adımlarla kapıdan gidererek sınıfın kapısını tıktıklayıp yerime geçeceğim sırada hocanın beni durdurması ile dinlemeye başladım.
-Evet Duru,arkadaşınla bizi tanıştırmayacak mısın?Üstelik bugünlük bizimleyken.
+Arkadaş?Diyerek sınıfta göz gezdirmem ile bir sırıtan yüz ile karşılaşmam ile epey uzun süre Sarp'la bakışmız olacağız ki hocanın beni dürtmesi ile irkildim.
+Afedersiniz,demek bu arkadaşım bugün bizimle.Hocam bu Sarp,Sarp Buda sınıf diyip şirinde gülümseyerek hızlıca Sarp'ın yanına oturdum.
+Senin ne işin var burada?Diyip gülmemek için kendimi zor tutmuştum.
-Ee seni özledim kızım,gelmese miydim?
+Yani,hocalara arkadaşıyım demişsin o yüzden.
-Ah doğru yanlış söyledim diyip ani bir şekilde ayağa kalkması ile ona baktım.Hey millet biz Duru ile sev..Demesi ile hızlıca bende kalkarak çok güç sarfetsemde yerine oturtarak kızmaya çoktan başlamıştım bile.
+Ya Sarp,bunu kastedmemiştim ben.
-Aa doğru ben senin kara aşkındın değil mi diyip gene ayağa kalkması ile hızlıca bende kalkarak ağzını tutup oturmasını söyledim.Oda gülerek hızlıca bana sarılınca bende ona sarıldım.Hoca kısa bir süre bize baksada daha sonradan gözlerini çevirerek eski konuları özet geçmeye devam etti.Tenefüs zili çaldığında tam kalkıp gideceğim sırada Sarp elimden tutup nereye?der gibi Kaş göz işareti yapınca sırıttım.
+Serayın yanına gitmem gerekiyor,
-Seray kılıklı Ahmet filan değilse gidebilirsin demesi ile kahkaha atıp Sınıftan çıkarak Seray'ı buldum.
Beni anında bir banka çekerek anlatmamı söyledi.
+Kızım anlatsana bende tam sizin sınıfa geliyordum.Naptın,barıştın mı?
+Barıştık.
+Oh be sonunda ya vallahi bileklerimi kesicektim artık demesi ile kıkardayıp arkama yaslandım.
+Bana tavşan almış diyip evdeki kıpır kıpır tavşanımı hatırlayınca daha bir gülümsemem artmıştı.
+Ne sana tavşan mı almış?Yalnız o çok pis korkutur be Duru.
+Senin romantikliğine tükürüyüm ben Seray demem ile öyle bir kahkaha atmıştı ki diğer bankta oturanlar kısa bir süre bize bakıp tekrar önlerine dönmüşlerdi.Bende kafamı sallayarak güldüm.Zil çalması ile veda ederek sınıfa çıktım ama Sarp çoktan gitmişti.Kendi sınıfına mı çıkmıştı acaba?Tam yanına gidip bizim sınıfa çağırcaktım ki sert birşeye çarpmam ile kafamı tutarak sinirle bağırdım ama karşımda gene sırıtan bir adet Sarp görünce yumuşamıştım.
+Taş gibisin be!
-Sonunda kabul etmen güzel dediği anda çok malca konuştuğumu farkederek Oflayarak yerime geçtim oda gülerek yanıma geldi.
+Beni deli ediyorsun Sarp.Ben sana taş demek istememiştim yanlış anladın sen.
-Ne demek istiyordun,yakışıklı sevgilim mi?O daha iyi olur küçük çirkin.
+Beni sinirlendirmeye bayılıyorsun değil mi?
-Hemde herşeyden çok diyip tekrar sırıttı.
...
Sessizce arabada oturuyorduk.Akşam olmak üzereydi.En çok bu zamanları seviyordum,güneş yerini aya bırakıyordu güvenerek.
-Ne düşünüyorsun?Demesi ile irkilip hızlıca ona baktım ve önüme döndüm.
+Ne?Hiç,yani tavşanımı.
-Ne!Tavşanı mı?Benden çok seviyorsun lan onu.Evine gelip boğucam camdan aşağı atıcam gebersin pis yaratık.
+Hey!Onun hakkında doğru konuş,ayrıca onun bir adı var.
-Birde ona ad mı taktın?Diyip kahkaha atıp soran bakışlar attı.
+Sardur.
Bana başka bir dilde konuşuyormuşum gibi bakınca bu sefer ben kahkaha atmıştım.
-Duru,güzelim.Sardur nedir ya başka bir isim bulamadın mı?
+Sen onun ne demek olduğunu düşün düşün dur canım diyip sanki uykum gelmişçesine esneyerek sırıtıp arkama yaslandım.Sarp'ın aniden durması ile ona dehşetle bakıp ne yapmaya çalıştığını gördüm.Karşı tarafta  araba sanırım benzini bittiği için durmuştu.Bir kadın karnını tutarak yanındaki adama kurtar beni der gibi bakıyordu.Sarpla aynı anda birbirimize bakıp durduk.Her filmde olduğu gibi kadının bebeğinin vakti gelmişti ve arabalarının benzini bitmişti.Fakat bir değişiklik vardı biz filmde değildik.Aynı anda hızlıca arabadan inerek koşarak kadının ve adamın yanına gittik.
+Ne?Noluyor?Dedim telaşla.
-Ya lütfen yardım edin,karım doğum yapıyor.Arabam zaten yeni tamirden çıkmıştı ama gene bozuldu.En yakın hastaneye atar mısınız bizi dedi adam aceleyle.Sarp onaylarcasına hızlıca arabaya koşup kapıları açtı kadın ve adam aceleyle binince ben ve Sarpta öne binerek arabaya sürmeye başladık.Kadın öyle bir bağırıyordu ki kulaklarım duymuyor hala gelmişti resmen.
-Ablacım bir bağırma artık!Buda kulak yani.
+Sen benim ne çektiğimi biliyor musun be!Ah!
+Aynen sen onun ne çektiğini biliyor musun?Dedim kızarak Sarp'a.Bu tepkime ilk önce şaşırmış olsada sonradan güldü.
-Dayan karıcım dayan.Yetişicez bak.
+Yetişicez,Yetişicez diyip endişe ile arkama yaslanıp sanki ben doğuruyormuşum gibi bir his hissetmiştim.Sarp bu hallerime öyle bir gülüyordu ki arada araba hafiften olsa yavaşlıyordu.
-Hadi be abicim biraz daha hızlı sür.
-Ben ne yapıyorum burda arabayı iterek mi sürüyorum?Dedi Sarp sabır dilercesine.
Kadın tekrardan bir çığlık atınca tekrar ona bakarak sakin olmasını söyledim.
+Sakin olucaz sakin dedi kadın gülümsemeye çalışarak.Arkada oturan kadının kocasına sinirle bakıp sen öne geç dedim.Adam ilk önce şaşırsada karısının elini bırakıp benim yanımdan geçerek Sarp'ın yanındaki koltuğa oturdu ben ise kadının yanına.
+Sakin olun lütfen,elinde sonunda yetişicez.
+T-tamam.Dedi kadın sabretmeye çalışırcasına.
Sarp arada bana önündeki camdan bakarak sırıtıyordu.
+Ne oldu ya öküz!
-Sanki sen doğuruyorsun diyip kahkaha atınca yabancı olan kadın ve adam bize baktılar.
-Siz evli değil misiniz?Dedi adam soran bakışlar atarken.Bu soru karşısında biraz utanmış olmalıyım ki tekrar arkama yaslanarak kadının çok hafif terlemiş elini tuttum.
+Dayan ablacım dayan dedim konuyu değiştirmek istercesine.Ikın!
-Ne ıkınması lan!Bu bebek burada doğup arabamı leşe çevirirse kanlı katliam çıkartırım diyen Sarp'a kötü kötü baktım.Şu durumda bile arabasını düşünmesi öküzlük değildi de neydi?Ama bir nevide haklıydı,herkesin bmw'si yoktu şu hayatta.En sonunda hastaneye gelerek hızlıca arabadan çıkıp yardım istedim.Sedye gelerek kadını yatırdılar ve içeri aldılar.Bir oh çekip Sarp ve ben arabaya yaslandık.Çoktan akşam olmuştu.Biran için gözgöze gelip salakça gülmemize anlam veremesem bile de yinede gülümsedim.
+Zor bir gündü.
-gerçekten öyleydi de bence kadından çok sen zorluk çektin gibime geldi Duru hanım muzhipçe sırıtınca gözlerimi yere indirdim.
+Sadece yardım etmeye çalıştım,empati kurdum bir kere.
-Ya ya kesin öyledir diyip oda gülümseyerek gökyüzüne bakınca yere bakmaya devam ettim.Bir nevi sanki ben hamileymişim gibi hissettirmişti bana.Bunu bende oda gayet iyi biliyorduk.Aradan bir saat geçmesine rağmen kadından ve adamdan ses soluk yoktu.Yada çoktan bizi unutmuşlardı.
-Neden bekliyoruz?
+Çünkü belki tekrar birşeye ihtiyaçları olabilir diyip gözlerimi hastanenin giriş kapısına çevirdim.Bir saat önce karısına endişe ile bakan adam bize yaklaşınca gözlerim ışıl ışıl olmuştu.
-Çok teşekkür ederiz size,bebeklerimiz sonunda doğdu demesi ile aynı anda Sarpla birbirimize baktık.
+Bebekler?Dedim şaşıran gözler ile.
-Ah evet,söylemeyi unutmuş olmalıyım ikiz bebek olduğu için karım bu kadar ağrı çekti.
+Demek ikizler dedim heyecanımı belli etmeyerek.
-Karım ile bir karar aldık,bebeklerimize sizin adınızı koymak istiyoruz diyince şaşkınlığım iyice artmıştı.
-Bana uyar,arabamın o kadar kirlenmesine değsin bari diyip Sarp gözlerini devirince şu biraz gergin olan ortamda gülmemek için kendimi zor tutmuştum.
+Teşekkür ederiz,adım Duru.
-Bende Sarp diyip gülümsedi.
-Ne anlamadım beyefendi,sap mı?Demesi ile öyle bir kahkaha atmıştım ki karnımı tutmuştum.Sarp'a dönen gözlerim onun sinirle gökyüzüne bakıp küfürler ettiğini gördüm.
-He Bilader Sap diyip hızlıca elimden tutarak beni arabaya oturturken adama 'Sarp'dedim.Oda gülümseyerek onayladı.Sarpta yanıma binip arabaya çalıştırınca sırıtarak Sarp'a baktım.
-Ee işte aceleci bir hali vardı o yüzden anlamadı beni.
+Hı hı kesin öyledir diyip arkama yaslandım.
-Sap nedir Allah kahretsin ya diyince kafamı torpidoya koyarak gülmeye başladım.Kısa bir süre sonra ona baktığımda onunda güldüğünü gördüm.
...

Yeni kitabım 'KELEBEK'!Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. ❤️

YAKIŞIKLI ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin