YAKIŞIKLI ÖKÜZÜM-14

4.9K 250 1
                                    

SELAM CANLARIM.BU BÖLÜMDE OLUCAK OLAYIN RESMINI BULDUM.UMARIM BEĞENİRSİNİZ.İYİ OKUMALAR...
          Çalan telefonum ile gözlerimi zor zar açabilmiştim.Kulağıma götürerek zorla"Alo"kelimesi çıkmıştı ağzımdan.
-merhaba Durucum.Bu seni 13.kez arayışım.İstersen kapat sonra arayım.
+oluur diyip kapatacağım sırada Sarp olduğunu farkedip biran kalkıp:
+şey Sarp ben uyuyakalmışım.Özür dilerim hemen geliyorum diyip kapıya çıktığım anda tosladığım şey yüzünden yere düşmüştüm."ah".Çarptığım şeye bakıp Sarpın  sırıtan yüzüne görünce gözlerimi kaydırdım.Ayağa kalkarak ona bakmaya başladım.En sonunda dayanamayarak:
+ne için uyandırdığını söyliycekmisin?
-ha dedi yere bakarak ve devam etti.:
-hadi gel biraz dolaşalım sonra söylerim diyip çıktı.Beni uyandırma sebebinin olmadığını çok iyi biliyordum.Sırıtarak bende çıktım ve sahile indik.Yürürken:
-hadi bana bi dondurma ısmarla dedi Sarp.
+iyi de ben paramı otobüs bileti için harcadım.Şuan yanımda 5 kuruş yok.Bu dediğime gözlerini kaydırarak:
-eminim ki bir gün içersinde 100 lira dahi kazanamazsın dediği şey karşısında gözlerimi kısarak baktım ve meydan okurcasına:
+nesine?
-eğer ki kazanırsan seni akşama kadar sırtımda taşırım.Ama eğer kaybedersen...
+kaybedersem önünde diz çöküp özür dilerim dedim aklına yatmış gibi kafasını salladı.
+ben gidiyorum ozaman diyip koşarak otele girdim.Dışarda ki bahçeye çıkıp büfede ki adamla konuşmaya başladım.
+lütfen gerçekten sadece 1-2 saat çalışacağım.
-iyi hadi peki başla diyince koşarak elime bir tepsi aldım ve müşterileri bekledim.Kısa süre içinde çok kişi gelmişti zaten.Biraz dinlenmek için koltuğa oturduğum anda adam yanıma gelerek şurada ki müşterimize bakmamışsın diyince gösterdiği kişiye bakıp Sarp olduğunu görünce gözlerimi kaydırıp Sarpın yanına gittim.
+ne isterdiniz dedim gözlerimi kısıp gülerek.
-limonata alıyım ben diyince büfeye gidip bir limonata istedim.Sarpa içeceği uzattığıp gideceğim sırada:
-bakar mısınız?
+gene ne var?Yani buyrun dedim.
-bunun buzu eksik diyince sabır dileyip tekrar büfeye gidip buzlu limonata aldım.Bir yudum alıp:
-Afedersiniz?
+of ne var?
-limonları çok ekşi biraz tatlı olanında alıyım diyince sinirle nefesimi dışarı üfleyip yine ve yine büfeye gittim.Tam istediği şeyi getirerek verdim.
-ah bu çok iyi.Ben birde...
+başkası baksın sana diyip sinirle gittim.Şuan arkamdan sırıtıyor olmalıydı.Büfenin arka tarafına geçerek "/babam/=aranıyor."Babamı aramaya  başladım.
-a-Alo Duru.
+baba nerdesin?
-kızım ben bak gitmek zorundaydım.Biliyorum Umut çok üzüldü ama...
+baba nerdesin dedim bağırarak:
-Antalya dedi sessizce.
+Antalya'nın neresi?
-kızım yoksa geliyormusun?
+ne gelicem be dedim yalanla.Neresi?
-Antalya'da huzur oteli var.Ordayım.Sahilin karşı cephesi dediğinde arkadan ses gelince Sarpın beni dinlediğini gördüm.
+tamam diyip kapattım.Sarpın bana bişey söylemek için ağzını açtığını farkettim ama beni işe alan adamın beni çağırdığını gördüğüm için gitmek zorunda kalmıştım.
+buyrun efendim?
-kızım 2 saat doldu.Kazandığın bütün paralar senindir dedi sevecenlikle.
+çok teşekkür ederim diyerek otele giderek odama girdim.Paraları saymaya başladım.
50 tl ne bir elli lira daha mı?Tam 100 tl kazanmıştım.Odadan zıplayarak çıktım.Ve Sarpı  aramaya başladım.Bir koltuğa oturmuş adını bilmediğim birşey yiyordu.Kulağına bağırarak:
+100 lira topladım ukala!
-ah kulağım.Duru napıyorsun?Sağır ettin beni.
+tamı tamına 100 lira.Noldu canısı dedim bilmiş bilmiş.Masaya birkaç para bırakarak "gel başımın belası gel"dedi sahile doğru ilerlerken.Sahile geldiğimiz de arkasını dönüp eğilerek sırtına binmemi söyledi.Bende hayvan gibi atlayıp bindim.Ayağa kalkarak:
-akşama kadardı dimi?
+hıhı dedim etrafa bakarak.
-aklıma ediyim dediğinde kahkaha attım.Bir market olduğunu görüp oraya girmesini söyledim.Sarpın sırtında birkaç içecek ve dondurma aldım.Ödeyerek dışarı çıktık.
-kızım çok ağırsın ya.Hadi in artık.
+akşama kadar dedim sırıtarak.Bir içeceği açarak içmeye başladım.
+sende istermisin?
-aman yok kalsın dedi.Başımı sallayarak güldüm.Yoldan geçen kızların Sarp  gibi yakışıklı birinin sırtında oluğumu görünce donup kalmalarına gülüyordum.Karşımıza Sarp  gibi ama ondan biraz kısa boylu kaslı bir erkek çıkınca durmuştuk.
+vay kardeşim dedi ellerini Sarpla vurarak.
-naber dedi hızlı hızlı yorulmuş olan Sarp.
+iyi de sen ne iş dedi bana bakıp gülerek.
-baş belası işte dedi geçiştirerek.
+anladım akşam parti var sende gelsene baş belasını da alıp dediğinde Sarp  ufaktan bana bakıp:
-olabilir dedi ve vedalaşarak yürümeye devam etti.
+o kimdi Sarp?Dedim merakla.
-Enes.
+yalnız çok iyi çocukmuş.
-bundan Sanane dedi gözlerini kaydırınca Biranlık tepkisine şaşırmıştım.Ve konuşmak istemediğini anlayıp sustum.Akşama doğru beni sırtından indirip esnedi.
-akşam partiye gitmek ister misin?
+bilmem dedim tereddütte kalarak.
-neyse sende gel benimle yarım saate hazır ol diyip bir süre sonra gözden kayboldu.Bende odama giderek üsteme yeni aldığım tulumumu giyindim.Saçlarımı da arkadan Mısır örerek ayağıma sandalet giyindim.Yarım saat olduğunu düşünüp kapıya yöneldim.Sarpta kapının kenarında beni bekliyordu zaten.Beni görünce biran durdu ama sonradan ilerlemeye devam etti.Bende onu takip ettim.Çok gösterişli bir kapıdan geçerek sis dumanının içine girerek yavaş yavaş çok fazla müzik sesi duymaya başlamıştım.Sonralara doğru zaten kendimi partide bulmuştum.Sarpla bir koltuğa oturduk.Onu görenler zaten anında yanımıza gelmişti.
+Ooo Sarp sen partilere gelirmiydin?dedi biri.
-demek ki geliyormuşum dedi Sarp.Ordan bir kız:
+Sarp bu kız kim?Yeni manita mı?Nura noldu?
-Nur eskiyeli çok oldu.Buda Duru.Yakın arkadaşım dedi kızlarda arkadaşım kelimesini duyunca Sarpa daha bir yakınlaşmışlardı zaten.Gözlerimi kaydırarak etrafa bakındım.Bir erkeğin bize yaklaştığını görüp kim olduğuna bakmaya çalıştım ama o Sarplara değil benim yanıma gelmişti.
-selam güzelim dans edelim mi?Dedi kulağıma eğilerek:
+olabilir dedim ayağa kalkarak.Dans etmemizin bir kaç dakika sonrasında Sarp bizi farkedip yanımıza gelmişti.
-kusura bakma koçum şimdi de ben alıcam diyip kolumu tutup çekiştirdi.Bende ilerleyerek tekrar koltuğa oturmuştum zaten.
-sana bidaha böyle biri teklifte bulunursa kabul etme.Yerler seni burda.
+olur dedim gülerek.Ve devam ettim:
+Sarp?
-hı?
+şimdi biri gelip bana burda yazsa benim için kavga eder misin?
-hiç işim olmaz dedi başka bir taraflara bakarak.Gözlerimi kaydırarak:
+Eee hadi ama gel dans edelim.
-geç oldu hadi gidelim artık.
+ya daha yeni geldik.
-hadi Duru dedi ayaklanıp yürümeye başladı.Bende Oflayarak onun peşinden gittim.Sahilde yürümeye başladık.
+sahilin karşı tarafına geçmem gerekiyor.Sana bir gün filan hizmet edemem.Sorun olur mu?
-neden sahilin karşı tarafına geçiceksin.?
+çünkü...Iııı canım öyle istiyor diye bir yalan söyleyivermiştim.
-iyi peki sorun olmaz benim için.Bir günde olsa kafa dinlerim diyince ona ciddimisin bakışları atıp güldüm.Otele yönlendiğimiz de Sarpa veda ederek odama çıktım.Yarın kısa sürede olsa babamın yanına gideceğim için küçük bir çantamın içine sadece kremimi ve güneş gözlüğümü koyup kapattım.Üstümü değiştirerek yatağa kendimi attım.Yarın benim için gerçekten çok uzun bir gün olucaktı.Ama bugün yaşananlar.?Sarpın beni sırtında taşıması gerçekten çok komikti.Telefonumun titremesi ile irkildim.
Gönderen:Öküz=sahilin karşı tarafına canın istediği için gitmiyorsun.Başka bir sebep var.Ne için gidiceksin?
Mesajı okur okumaz cevap yazdım.
Gönderilen:öküz=sevgilim için gidicem.
Gönderen:Öküz=sevgili mi yaptın?
Gönderilen öküz=evet kıskandın mı yoksa?
Gönderen:Öküz=alakam olmaz.Seni bu çirkinlikle kim kabul eder diye merak ettim.Hadi iyi geceler maymun suratlı.
Gönderilen:Öküz=kepçük ağızlı diyip gülüp telefonu kapattım.
Yarın için içime bir his doğmuştu ama ne olduğunu anlayamamıştım.Bunları düşünerek daha fazla dayanamayıp uykuya daldım.

Yeni kitabım 'KELEBEK'!Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. ❤️

YAKIŞIKLI ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin