Selam canlarım.Resmen birinci bölümü 30'un üstünde kişi okumuş.Hepinize teşekkürler.
Annemin küçük bir damla suyu boynuma dökmesiyle uyanabilmiştim.Aniden yerimden kalkıp etrafa bakındım.Yani tabi ki hepiniz öylesinizdir.Uyanınca salak salak halının desenlerini izlemek.Garip birşeydir.Söylene söylene yerimden kalkıp banyoya gidip yüzümü yıkadım.Kahvaltının hazır olup olmadığına baktım.Hazır değildi.Hemen odama gidip yatağıma yatıp elime telefonumu aldım.Hani bana öyle mesaj da gelmez kimse aramaz da bir umut benimkisi işte.Açıp bildirim olup olmadığına baktığım da gözlerim irileşti.Bir mesaj.Yerimden kalkıp oynamaya başladım.Sonra kim olduğuna baktım.ÖKÜZ mü?Ben kimi böyle kaydetmiştim ki.Sonra öküzün yanında yakışıklı yazdığını görünce onun Sarp olduğunu anladım.Lan! Sarptan mesaj var bana.Açıp baktığım da saat 14.00 da ...Adlı kafede olmamı söylüyordu.İyi de benim programım var.Ödev yapmak.Ödev mi yapsam Sarpla mı buluşsam?Tabiki de en doğru olanı Sarpla buluşmak.Yerimden kalkıp saate baktım.Hemen Batmanlı bluzumu giyindim.Üstüne de açık renkli tulumumu.Saçlarımı da düzleştirip mutfağa yemek yemeye gidecekken hala hazır olmadığını farkettim.
-Anne yemek niye hazır değil.?
+açsan kendin hazırla. Diyince nedense bir anda doymuştum.
-ben çıkıyorum.
+nereye?
-gezicem biraz diyip evden çıkıp bir taksiye bindim.Ve Sarp'ın dediği yere gittim.Bir masaya oturdum.Ve biri ufakça saçımı çekince yerimden sıçramıştım.Kimdi?etrafıma bakındım.Sarp'ın sırıtan yüzüyle karşılaştım.Bu çocuk niye hep sırıtıyordu ki diye düşünüp geri yerime oturdum.Sarpta karşıma oturdu ve garsona her zamankinden diyip bana döndü.
-nasılsın?
+iyiyim sen.
-iyi.
+Sarp bişey sorcam.
-sorma.
+Soruyorum diyince gözlerini kaydırdı.Ve devam ettim.
+ya şimdi sen şu saatte şurda ol demişsin.Ya benim bir programım var olsaydı?
-bana uymak zorunda olurdun diyince bu sefer ben gözlerimi kaçırdım.
+ego yığını diyince güldü.
Önümüze birer pasta gelince çilekli olduğunu gördüm.Ya isterseniz kızın ama ben çileği sevmem.Sarp'ın yemeye başladığını gördüm.Ben yememek için konuyu değiştirdim.
+Nur'uoldukça seviyor olmalısın.
-olduğundan daha çok diyince kaşlarımı kaldırıp 'Hmm'diyerek pastaya baktım.
+ya şimdi kızma ama senin o kıçından ayrılmadığın kız makyajını silse The Walking deadteki zombilerin başı olur.Tabi sen bilirsin.
-sende az çok makyaj yaparak güzel olabilirsin öyle değil mi?Diyince Yüzüm solmuştu.
+beni çirkin buluyor olabilirsin.Sana güzelleşmem gerekmiyor zaten diyip tam kalkacakken Sarp elimde tutup beni geri oturttu.Sonra masada ki pastayı yememi daha benimle çok Plan'ı olduğunu söyledi.Bende pastaya baktım.Yani o bana bakıyordu bende ona.Sarp daha fazla dayanamamış olacak ki sordu:
-pasta sevmez misin?
+Çilekli pasta sevmem diyince güldü.
-ne yani çileği sevmez misin?
+bayılırım ama pastasında sevmem.
-Hmm diyip masaya bir miktar para bırakıp kalkmamı söyledi.Ve önden giderek bir süre yürüdük.Kısa zamanda sahile gelmiştik.Kumda yürürken karşıdan gelmekte olan pamuk şeker satan Adam'ı gördüm.Ve Sarp'a bile bakmadan koşarak adamın yanına gittim.Sarp kolaylıkla bana yetişip beni durdurdu ve ısmarlamak istediğini söyledi.Gülümseyerek onayladım.'beleşcilik herzaman iyidir'iç sesime güldüm.Sarp adamın yanına giderek bir pamuk şeker aldı.Teşekkür ederek ilerledim ve yemeye başladım.Vay canına,tadı harikaydı diye düşünerek denize yakın bir şekilde oturdum.Sarpta yanıma oturarak elini cebine atarak sigara paketini çıkarıp bir tane sigara aldı ve yaktı.
+Nur'un neyini seviyorsun Sarp?
-neden hep Nurdan bahsediyoruz?
+çünkü...bilmem.Diyince ağzından duman çıkarıp gülümsedi.Bu çocuk nasıl bu kadar tatlı olabilirdi?
-Nur...Kendimi ona yakın hissediyorum kısaca.
+peki Nur seni seviyor mu?Senin onu sevdiğin gibi dediğimde yüzü solmuştu.
-Nur beni sevmiyor.Diyip konuyu kapatmak istercesine
-peki ya senin sevgilin oldu mu?Gerçi bu çirkinlikte seni kim kabul eder ki?
+senden daha yakışıklı biriyle çıktım.(aslında kimse Sarp kadar yakışıklı değil.)
-ha benim yakışıklı olduğumu kabul ediyorsun yani diyince pot kırdığımı farkedip duraksadım.Birinin yanağımdan öptüğünü farkedip anında Kalktım.Ne?!
+Gökhan.
-Duru
+Gökhan.
-Duru
+aptal!
-....
Bu diyeceğimi beklemiyor gibi bir hali vardı.Ve devam etti.
-aşkım sen olanları yanlış anladın.
+benim gözlerim de kördü dimi zaten pislik!
-Aşkım ben öyle demek istemedim diyip kolumdan tutunca Sarp hızla Kalkıp Gökhan'ın omzunu sıktı.Gökhan ona baktı:
-bak Gökhan mısın nesin seni döverim.Durudan uzak dur.
+durmassam napıcaksın bilader?
-senin diyip durdu ve sabır çekti.
+Duru beni böyle biriyle muhattap ediyorsun ya diyince Sarp dayanamayıp bir tane yumruk geçirmişti Gökhan'a.Çocuğun Kaş'ı patlamıştı resmen.
+Sarp sakin ol dediğim de kolumdan tutup beni çekmeye başladı.
-bu mu senin eski sevgilin?
+Hıhı diye mırıldandım.
-yaa evet benden cidden daha yakışıklıymış diye dalga geçince az önce ki olanları umursamadığını farkettim.Ve arabaya binip koltuğa yayıldığım da Sarp bana baktı.
-napıyosun kızım sen?
+oturuyorum.
-Yahu bu araba senden bile kıymetli.Şimdi kirleteceksin.
+Nur'dan bile Kıymetli mi?
-hayır ama ben bu araba da Nur'ları sarıldım diyince arabaya iğrenerek baktım.
+hm diyip düzgünce oturdum ama yayılarak.
Sarp gülüp arabayı çalıştırıp hızla sürmeye başladı.Ve konuşmaya devam etti.
-sen Gökhanla en son ne zaman sarıldın?
+Sarılmadım.Belki de bu yüzden aldattı diyince o sahne gözlerimin önüne geldiği için gözlerim yaşarmıştı.
-sen ona sarılmadın mı yani?
+bu konuyu kapatsak nasıl olur diyip tam önüme dönecektim ki telefonum çaldı.Çantamdan uzun uğraşlar sonucu bulduğum telefonu açtım.Emir arıyordu.Kendisi kardeşim dediğim nadir insanlardandı.
-Alo Kardeşim.
+efendim malcağız buyur.
-Kardeşim çok canım sıkıldı buluşsak mı ya bide benim hoşlandığım kız varya onunla çıkıyoruz diyince nee diye arabada bağırmıştım.Zaten göz ucuyla bana bakan Sarp iyice yönünü bana döndü.Özür dileyerek:
+oha Emir sen ciddimisin?
-evet ya valla Seray'ı falan da al bi yerde buluşalım.Oda gelicek diyince tamam
ben sana mesaj atarım diyip telefonu kapattım.Kapatır kapatmaz Sarp:
-Emir kim?Niye ona malcağzım diyosun?
+kardeşim dediğim insanlardan biri Noldu ki?
-çok yakınsın.
+kardeşim sonuçta.
-kardeşlikten ileri gider mi bu yakınlık?
+oha artık çüş.Çıktığı biri bile var.
-ha çıktığı olmasa çok yakın olucaksın yani.
+ne alaka diyip güldüm.Ve devam ettim.
+buluşucaz onunla sende gelirsin benimle.
-Yoo.
+sana sorduğumu hatırlamıyorum ama.
-sorman bile gerekmez.
+sanane be.İstemiyosan sende Nur'la buluş.
-şuan benim yanımda sen varsın.Ve tamam bu kadar çok istiyorsan gideriz.Bir yarım saatliğine.
+iyi diyip Seray'a mesaj atarak Sarp'a bir Kafenin adını verip önüme döndüm.Kısa süre içinde gelmiştik.Çünkü Sarp'ın sayesinde araba değil resmen jet skiyi andırır biçimde gelmiştik.Kafeye girdiğimiz de Emir benim yanımda Sarp'ı görünce şaşırmıştı.Masaya oturup konuşmaya başladık tabi biz konuşurken Sarp hep telefonuyla oynamıştı.Bir süre sonra yarım saat doldu gidiyoruz diyip Emir'e yapmacık bir gülümseme atıp kolumdan tutup dışarı çıkarmıştı.Arabaya bindiğimiz de:
-nasıl bu kadar fazla çevren olur?Bu çirkinlikle?demişti.
+bak Sarp benim 'güzelliğim'ile ne alıp veremediğin var bilmiyorum ama ben Nur'a bile bin basarım.
-sen Nur'dan daha güzelsin öyle mi?Gülüyümde boşa gitmesin.
+bak seninle bir iddiaya girelim.Nur'u buraya çağır.Ve dışarıda ki insanlara ben mi Nur mu daha güzel soralım.Eğer ben kazanırsam büyük big Nutellalar oluyo onlardan bana bulup alırsın.Ama eğer sen kazanırsan...
-ben kazanırsam bişey yapmana gerek yok dediğinde şaşırmıştım .Ama kendimden emindim.Tamam diyip onayladım.Sarp eline telefonu Alıp son aramalara girdi.Nur'u 'Hayatım' diye kaydetmişti.Nee?orda küçük çirkin yazılı biri daha vardı.Allah'ım ya beni nasıl kaydetmişti.Hayatım yazılı olana basıp telefonu kulağına götürdü.Ve bir süre konuştuktan sonra Nur'a buraya gelmesini söyledi.Resmen 1 saat beklemiştik.Nur denilen yallı öyle gelebilmişti.Beni Sarp'ın yanında görünce yüzü solması gerekirken umursamamıştı bile.Sarp ikimizi de yanına alarak yoldan geçen insanlara sormaya başladı.Bende notlara +lar koyuyordum.Şuan 6 Say'ı Öne geçmiştim.Yarım saat süren bu iddia sonucu tabi ki kazanan bendim.Sarp yüzünü asmış bana bakıyordu.Nur sıkıldığını söyleyip gitmek istediğinde 'bir zahmet'deyivermiştim.Yani istemsiz söylemiştim.Sarp bir kaç yere telefon ederek bir kaç saat içinde evimde olacağını söyledi.Tamam diyip:
+neden hiç birşey istemedin?
-çünkü canım öyle istedi diyip omuz silkti.Tekrar arabaya bindiğimiz de saate bakıp:
+artık gitmem gerek beni evime bırakabilir misin?
-tabi kide hayır diyince Gözlerimi kaçırdım.
+niye bu kadar öküzsün?
-niye bu kadar çirkinsin?
+Ee yuh yani millete bile sorduk.
-onu zaten hiç karıştırma.Şimdi aklıma geldi millet senin çirkinliği gördü diyince gülümsedim.Oda güldüğümü görmüş olacak ki güldü.
-neyse ben seni evine bırakıyım artık diyip arabayı çalıştırdı.Bir sure sonra evime geldiğimiz de teşekkür ederek tam arabadan ineceğim sırada beni durdurdu.
-şu katın balkonu sizin mi?
+evet de Noldu?
-hiç diyip sinsice sırıttı.Aklında bişey vardı ama hadi hayırlısı.Görüşürüz diyip arabadan indim.Eve girdim.Üstüme miki mauseli taytımı giyip sarı sporcu atletimi geçirdim.Ve yatağa yattım.Sonra havanın fazla sıcak olduğunu anlayıp camı açıp uyumaya çalıştım.Beni tanımış olmalıydınız.Uyumaya çalışmam ben direk uyurum.Gözlerimi odanın fazla yanan ışığı ile açabilmiştim.Gözlerimi ovuşturup açmaya çalıştım.Etrafa bakındım.Ve birinin beni izlediğini gördüm.Bir çığlık attığım da zar zor susabilmiştim.Çünkü gecenin kaçı olduğunu bile bilmiyordum.Annemler uyanırlarsa ağzıma ederler.
+Sarp beni korkuttun diyip ağlamaya başladım.Yanıma gelip yatağa oturdu.
-üzgünüm.Korkutmak istemedim.
+ya sen nasıl benim odama girdin?
-annenleri bayıltıp çamaşır makinesinin içine tıktım.Diyip güldü.Ve devam etti:
-balkondan girdim.
+oğlum manyak mısın sen?Niye giriyosun?Ya üstüm başım açık olsaydı?
-uyurken zaten oran buran açılıp durdu.
+ve sende baktın öyle mi?
-bakmak yerine üstünü örttüm benim salak çirkin diyince utançtan kıpkırmızı olmuştum.
+neden geldin peki?
-Duru bugün yanında uyuyabilir miyim?Sorduğu bu soruyu hiç beklemezdim ama yatakta kayarak gel yat dedim gülümseyerek yattı.
+Nur'un yanına neden gitmedin?
-Nur beni sevmiyor Duru.Ve o benimle çıkmasına rağmen başkalarının koynunda yatıyor.Her defasında ise sarhoş olduğunu, hatırlamadığını söylüyor.
+böyle biriyle halen nasıl sevgili olursun?
-Nur'dan vazgeçemiyorum.Ama o benim kendi kişiliğimi değiştirdi.
+Nur yüzünden gözlerini başka kızlara kapamış ve onların seni daha iyi edeceğini göz ardı ediyor olabilir misin?
-Belki.Ama ben senin yanında iyi hissediyorum diyip gözlerini kapattı.
+iyi geceler Sarp ve lütfen sabah erken kalkıp buraya nasıl çıktıysan öyle in.Annemler ağzıma eder yoksa.
-Peki küçük çirkin diyince gözlerimi kaydırıp uyumaya çalıştım.Yani bildiğiniz çalıştım.Yanımda Sarp vardı.Uyumak bu kadar kolay olmamıştı benim için ilk defa.
........
Gözlerimi açtığım da Hava aydınlanmıştı.Telefonu Alıp saate baktım.05.30 du.Geri telefonu kapatıp tam yatakta yayılacakken Sarp'ın yayıldığını gördüm.Dün gece yanımda uyuduğunu unutmuştum.Sonra birden aklıma babamın saat 06.00 da işe gittiğini hatırlayıp Sarp'ı uyandırmaya çalıştım.
+Saarp kalk hemen.
-hı?He ondan dedi uyku sersemliğince.
+Sarp hadi ama kalk.Babam biraz sonra işe gidicek ve bana bakmaya gelir dememe kalmadan merdivenlerden çıkan birinin ayak seslerini duydum.Ve Sarp'a dönerek:
+üzgünüm bunu yapmak zorundayım diyip Sarp'ı yataktan itmeye çalıştım(!)Ama Ay'ı gücünde olduğu için yapamamıştım.Ayak seslerinin daha da yaklaştığını farkedip Götüm tutuşunca 'ya Allah bismillah'diyip tüm gücümle Sarp'ı ittim.Ve yere düştüğü için yorganı da üstüne örttüm ve yatakta uyuma numarası yaptım.Babam odama girince bana kapıdan şöyle bir bakıp yanıma gelip yanağımdan öptü ve dışarı çıktı.Bende Sarp'a bakarak gayet rahat uyuduğunu gördüm.Bende uykuya daldım.Gözlerimi açtığımda odamın içi baya bir aydınlıktı.Demek ki sabah olmuştu.Tam telefonumu Alıp saate bakacağım Sırada orada bir not olduğunu gördüm ve okumaya başladım.
~Bir uyutmadın be kızım.Bu arada Baba'nın geldiği sırada ben zaten uyanıktım.Geyet ne dediğini duydum.Öhöm öhöm öküzüm sonuçta .Günaydın. :)~
Valla Öküz bu çocuk ya.Ben orda onu itmek için bir taraflarımı yırtıyım o hiç bişi yapmasın.Ben bunu ona ödetirim ..Yeni kitabım 'KELEBEK'!Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKIŞIKLI ÖKÜZÜM
Fiksi Remaja'Beğenilerek kitapların arasına konulmuş sonradan ise unutulmuş çiçekleriz biz.Kimimizin suya kimimizin toprağa ihtiyacı varken benim güneş ışığına ihtiyacım olurdu her zaman.Kitapların arasındaki karanlıkta kalmaktan hep korkardım nedensiz.Bir gün...