YAKIŞIKLI ÖKÜZÜM-12

5K 241 2
                                    

MERHABA CANLARIM.SARPIN DURUYA ALMIŞ OLDUĞU HEDIYE MULTİ MEDIA DA VAR.AÇIKCASI BÖYLE BIR RESMI BULMAK İÇİN ÇOK UĞRAŞTIM AMA BÖLÜMÜM İÇİN GAYET IYI OLDU.BU BÖLÜMÜM BIRAZ KISA AMA İLER KI BÖLÜMÜM UZUN OLUCAK.IYI OKUMALAR.
Herkesin etrafımda toplanmış ve bana baktığını görünce biraz utanmıştım.Mumları üflememi bekliyorlardı.Karşımda kocaman bir pasta bir kaç tane mum ve sayılarca insan.Bir iç çekerek olabildiğince üfledim.Ve alkış sesleri duyduğum anda ayağa kalkarak pastayı elime aldım ve mutfağa ilerledim.Bir bıçak alarak kesmeye başladım.
-mutsuz gibisin.Kulağıma gelen ses ile irkilip arkama döndüm.Ve Sarp olduğunu farkettim.
+yo gayet iyiyim dedim gülümseyerek.Ve ekledim.
+sadece bu kadar büyük partilerden hoşlanmam.
-anladım diyerek yanıma geldi.Pastayı kesmeye devam edeceğim sırada:
-hediyeni ne zaman vereyim?
+hediye mi aldın dedim şaşkınlıkla.
-evet tabi ki.Neden almayım?
+şey bilmem.Ama gerek yoktu.
-arkadaşlar bugünler için var diyip göz kırpıp kapıya yöneldiğinde biran durdum.Kısa bir süre camdan bakarak tabakları elime alıp servis yapmaya başladım.Herkes yemeye başladığında bende bir koltuğa oturup sakince yemeye başladım."vee hediye zamanı"diye Seray bağırınca herkes ayaklanıp bana yöneldiğinde sahtece gülümsedim.Tabağı masaya koyarak hediyeleri alarak açmaya başladım.Kimisi kolye,kimisi giysi türünde şeyler almıştı.Sarpın kocaman boyu kadar bir paket ile geldiğini görünce gözlerimi iri iri açtım.
-al bakalım diyerek paketi bana uzattı.Alarak şaşkınlıkla açtım.Ve içinden kocaman oyuncak ayı çıkınca istemsizce gülümsedim.Hatta gülümsemekten mimiklerim acıdı diyebilirim.
+teşekkür ederim diyip ayağa kalkarak sarıldım.
-rica ederim böyle şeylerle baya iyi anlaşıyosun kendi türünden sonuçta diyip kendini koltuğa atıp sırıttığın da ona gözlerimi kısarak bakıp:
+hayret senin uzmanlık alanın oysa ki diyince herkes Oooladı.Onlara garip bakışlar atarak hediyeleri kucağıma doldurup odama çıktım,ve yatağıma bırakıp aşağı Kata indim.Herkes kendince sohbetler etmeye başlamıştı.Sarpın almış olduğu ayıyı düşünmeye başladım.Ne kadar dalga geçsede benim için harika bir hediyeydi.Yanıma gelen Sarpa baktım.
-hadi yürü gidiyoruz.
Hayırdır diye kaş göz yaptığım anda Oflayarak kolumdan çektiği için doğal olarak bende yürümeye başlamıştım.Arabaya binip camdan bakmaya başladım.
-ee doğum günü kızı mutlumuymuş?
+neden mutlu olmayım dedim sevecenlikle.Oda bu dediğime gülümseyerek arabayı sürmeye devam etti.Gittikçe ağaçların fazlalaştığını ve su sesi duyduğumu farkettim.Araba durduğunda hemen kapıyı açarak etrafıma bakındım.Sarp gel işereti yapınca onu takip etmeye başladım.Alt tarafı Akan su olan huzur dolu köprünün üstünde duruyordum şuan.Koşarak köprüden aşağıya bakmaya başladım.
+burası gördüğüm en güzel yer diyebilirim dedim gülümseyerek.
-öyledir dedi ve arkasında tuttuğu kameraları çıkararak bana verince yerimde zıplayarak çok teşekkür ettim.Ve koşarak köprüye oturarak güzel bir manzara bularak çektim.Canon kameralar gerçekten çok güzel çekiyordu.
+Sarp yaa çok teşekkür ederim diyerek önüme dönüp çekmeye devam ettim.
-Duru?
+efen...Dememe kalmadan fotoğrafım çekilmişti.
+Sarp ver şunu kesin iğrenç çıktım dimi?
-hayır diyerek kamerayı koluyla kaldırdı.Boyu benden azcık uzun bile olsa da gene de uzun olduğu için yetişememiştim.Kahkaha atarak peki dedim.Önüme dönerek etrafı çekmeye devam ettim.Sarp kolumu tutunca ona dönerek soran gözlerle baktım.
-Biraz yemek yiyelim mi?
+olabilir.Ama nerde?
-buranın güzel bir restoranı var diyerek beni çekiştirmeye başladı.Girdiğim yer karşısında donup kalmıştım.Duvarlar hafif pembe renkli koltuklar beyaz ve sarıya dönüktü.Masalar da küçük fanuslarda balıklar vardı.Bir masaya oturarak pencereden dışarı bakmaya başladım.Yanımıza gelen garsonu bile sonradan görebilmiştim.Sarp garsona:
-iki tane pasta alalım.çilekli olmasın diyip benim gözüme sırıtarak bakınca bende gülümsedim.Kısa süre sonra önümüze pasta gelmişti.İkimizde yemeye başlamıştık bile.
+doğum günüm harika geçti.Teşekkürler dedim gülümseyerek.
-sizi mutlu edebildiysek ne mutlu Duru hanım diyince başımı eğip gülümsedim.
-Eee burdan sonra ne yapmak istersin?
+bilmem ki Sarp.Senin işlerin yok mu?
-Yoo bugün tamamen boşum dedi omuz silkerek.Bende hmm diyerek camdan bakmaya devam ettim.Sarpa döndüğüm sırada gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.
+Sarp ne yapıyorsun?Bıraksana balığı!
-Balık nasıl bu kadar iyi yüzer ki?Sen iyi yüzebiliyor musun mesela.
+öldürceksin Bıraksana balığı diye kızdım
hiç umursamayarak balığı suya atıvermişti.Bende ona şaşkınlıkla bakakalmıştım.
-Duru bir gün sana çok soğuk davranmaya başlasam ne düşünürdün?
+bana soğuk davranmazsın dedim gülerek.
-ne düşünürsün dedi ısrar ederek.
+üzülürdüm dedim kısaca.
-ne kadar üzülürdün?
+afrikalı bir çocuğun elinden suyunun alınması kadar dedim.Bu dediğime iç çekerek camdan bakmaya başladı.Bu hallerini garipsesemden biran düşündüm.Gerçekten bana bir gün soğuk ve ilgisiz davranırmıydı?Kafamı sallayarak böyle birşeyin olmayacağını idrak ederek gülümsedim.
+üniversite nereye gitmeyi planlıyosun?2 ay gibi bir süremiz kaldı.
-bilmem dedi hala dışarı bakmaya devam ederek.
+nasıl bilmem dedim şaşkınlıkla.
-bildiğin bilmem dedi omuz silkerek.Gözlerimi kaydırarak masanın altından kamerayı tutarak düğmeye bastım.Ama flaş patlayınca eyvah dedim ve bildiğim bütün duaları okumaya başladım.Sarp biran bana dönerek baktı ve fotoğrafını çektiğimi görüp
Ayağa kalkarak yanıma geldi ve fotoğrafa baktı.
-Herzaman ki gibi karizmayım diyerek kamerayı eline alıp ters çevirdi.Masaya koyarak poz vermemi söyledi.Benim dil çıkararak güldüğümü görünce kafasını sallayarak oda gülümseyerek düğmeye bastı.Fotoğrafımızı çekmişti.Masada ki balığın fotoğrafını çekmek için kamerayı gözüme tutacağım sırada telefonumun çaldığını farkettim.
+efendim anne?
-...
+n-ne?Diye bilmiştim sadece.Umutsuzca telefonu kulağımda çektim.Ve gözlerimin dolduğunu farkettim.
-Duru?Noldu dedi Sarp  yanıma iyice gelerek.
+beni evime götür diyerek hızlı adımlarla yürümeye başladım.Ağlamama gıdım kalmıştı.
-Duru dursana bir küçük çirkin.
+istemiyorum.
-ben mi birşey yaptım?
+hayır dedim hızlıca.Ve resmen koşarcasına yürümeye başladım.Biri kolumdan tutup çekince durmak zorunda kalmıştım.
-noldu anlatsana lan dedi yarı bağırarak Sarp.
+sarp beni evime götür lütfen herşey için teşekkür ederim ama lütfen.
-neden?annen ne dedi telefon da?
+hiç.Hiçbirşey.Dedim önüme dönüp yürümeye başladım.En sonunda hızlıca koştum."sen bittin baba.!"

Yeni kitabım 'KELEBEK'!Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. ❤️

YAKIŞIKLI ÖKÜZÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin