SELAM CANLAR.MEDYAYI BULUCAM DIYE CANIM ÇIKTI AMA İŞTE DURU'NUN ODASI BENİM AKLIMDA BÖYLE.İYİ OKUMALAR...
/sarp'tan/
Aradan bir hafta geçmişti ve artık istanbula dönme vaktimiz gelmişti.Duru ile eşyalarımızı alarak ayarladığım uçağa binerek çoktan havalanmıştık.Aklımda binlerce soru ama sadece cevabını istediğim tek bir gerçek.Nur benimle neden görüşmek istemişti?Düşüncelerimden Durunun seslenmesi ile ayrıldım.
+herşey için teşekkürler yani geldin.Benim kahrımı çektin.Yardım ettin filan dedi gülerek.
-önemli değil kim olsa aysını yapardı diyerek tekrar önüme döndüm.Pilotun seslenmesi ile yine yüzümü o tarafa çevirdim.
+Sarp bey 10 Dakika'ya kalmadan istanbul da olacağız.
-anladım sağolun diyerek eşyalarımızı aldık ve kısa süre sonra karaya ayak basmıştık.
-Duru seni evine bırakmamı ister misin?
+hayır teşekkürler.Sen buradan sonra ne yapacaksın?
-işlerim var görüşmek üzere diyerek veda edip getirilmiş olan arabama bindim ve beni bir hafta önce arayan Nur'un dediği yere gitmeye başladım.Istemeye istemeye gittiğim yere sonunda gelmiştim arabadan inip bir bankta oturan Nur'un yanına gittim ve:
-ne istiyorsun gene.Benim Antalya'dan geri gelmemi isteyecek kadar önemli olan şey ne?Diye bağırdım.
+öncelikle bana bağırma Sarp'cım dedi sahtece gülümseyerek ve cümlesine devam etti.
+bak Sarp o kızdan adı neydi Duru sanırım o kızla artık muhattap olamayacaksın dedi gözlerini kısıp bana bakarken.
-yok ya başka birşey?dedim sinirle.
+yoksa dedi bana anlamlı bakışlar atarak yoksa geçmişini herkese anlatırım sarp'cım diyince dediği şey karşısında biran durakmıştım.Geçmişimi birilerinin öğrenmesi?Beynimde bu kelimeler gittikçe yükselirken bir iki adım gerileyip afalladım.
-sana!Senin gibi kızların ben...
+şişt şişt bende seni çok seviyorum Sarpcım.
Koşar adımlarla ilerleyerek arabaya binip hızla gaza yüklendim.Yola bakmadan sadece arabayı sürüyordum.Korna sesleri,arabalar Hiçbirşey Umrumda değildi.Daha da sinirle arabayı sürerek eve geldim ve kapıyı kırarcasına açıp eşyaları bir yere savurdum.Odama çıkarak kendimi yatağa attım.Burak sesleri duymuş olacak ki yanıma geldi.
+noldu koçum bir sorun mu var?
-git başımdan Burak!
+Duru ile falan mı kavga ettin?
-sana şu odadan defolup gitmeni söyledim diye bağırdım.Oda sinirimi anlamış olacak ki sakince odadan çıktı.Hızla nefes alıp verirken telefonumun çaldığını farkettim.İlk başta bakmasam da inatla çalan telefona en sonunda bakarak ekranda ki yazıyı görünce biran durdum.
/küçük çirkin/arıyor...
"Üzgünüm duru"diye kendi kendime fısıldayarak telefonu kapatarak banyoya girdim.Üstümü değiştirerek sakin kalmaya çalışsam da bu imkansızdı.En sonunda dayanamayarak masada ki vazoyu alıp duvara fırlattım.Elime gelen herşeyi atarken bana bunları yaşatan adamın fotoğrafı elime gelmişti.
-senin de,o iğrenç yeri de,böyle hayatında ben..
Yere düşüp ağlamaya çoktan başlamıştım.Erkek adam ağlar mı derseniz?.Canı yanıyorsa ağlar.Bir sigara yakarak pencerenin karşısına geçtim.Öyle düşüncelere dalmıştım ki Burakın yanıma geldiğini bile sonradan farketmiştim.
+Sarp.Hadi anlat dedi yutkunarak.
-Ben o Nur'un.. diyip gözlerimden akan yaşa aldırış etmedim.
+Sarp arayım mı?Yani doktorunu?
-gerekmez dedim sigarayı camdan atarak.Kapının çaldığını farkedince ikimiz de birbirimize baktık.
+bekle ben bakarım diyip Burak aşağı kata inmişti.Kısa süre sonra odama yaklaşan birinin ayak seslerini duydum.Kapıdan girenin Duru olduğunu görünce gözlerimi kaydırıp yatağa yattım.
+çok yorulmuş olamalısın telefonlarıma cevap vermedin dedi gülümseyip bana bakıp.Cevap vermedim.
+yada şarjın filan bitti sanırım dedi üsteleyip.
-Sanane dedim yarı kızgın.Bu dediğime yüzü solmuştu.
+ben sadece nasıl olduğunu soracaktım.
-kötü olsam Umrunda olacak mı dedim gittikçe yükselen sesimle.
+o nasıl söz öyle Sarp?Tabi ki Umrumda olacak biz arkadaşız.
-ya Yemişim arkadaşlığı!Neden Burdasın Duru?!Niye gelme ihtiyacı hissettin.Ne yorgunum ne şarjım bitti.Seninle konuşmak is-te-mi-yo-rum dedim zorla konuşup yutkunarak.
+ne?Dedi hayal kırıklığı ile.
-gitsene artık dedim üzgünlüğümü belli etmeyerek ama sinirli gibi durarak.Bana sadece kısa bir bakış atıp çoktan odadan çıkmıştı.O kısa bakışta bile ne üzgünlük ne hayal kırıklığı vardı bir bilseniz.Dediğim şeyleri hiç istemeyerek söylemiştim gözlerimi bir süre kapalı tutarak duvara bir kez yumruk attım.Burakta neden üzgün olduğumu biliyordu.Geçmişimi oda biliyordu.Bu yüzden odaya gelip:
+böylesi daha iyi olucak Sarp dedi oda üzgün bir şekilde.
-neresi daha iyi olucak lan.Gitti işte.Duru gitti dedim gözümden akan yaşı elimin tersiyle silerek.Bidaha da hiç gelmeyecek dedim fısıltıyla.
+bunlar da geçicek diyerek yanıma geldi Burak.
-geçmiycek Burak.O Nur denilen it beni hep böyle tehdit edicek anlıyor musun?İnan elinde ki koz büyük birşey olmasa onu bir çırpıda ... Atardım da dedim cümleler boğazıma düğümlenmişti.Daha fazla konuşamamıştım.Karanlığa çekilir gibi sustum.
/durudan/
Hayal kırıklığı ile yolda yürüyordum.Sarpın bana dediği şeyler çok ağrıma gitmişti.Bir anda ne olmuştu böyle?Benim tanıdığım Sarp nereye gitmişti?Bunları düşünerek evin kapısını çalarak içeri girdim.
-hoşgeldin benim güzel kızım dedi annem sevecenlikle.
+iç çekerek hoşbuldum anne dedim.
-Eee Sarpın nesi varmış?Dediği şeye biran dalıp gitmiştim ve ağzımdan sadece:
+çok iyiymiş anne sözleri dökülmüştü.Gözlerimi bir süre yerde gezindirerek odama girdim.Üstümü değiştirerek penceremi açıp çatıya oturdum.Beni hep üzdüğünde arardı özür dilerdi ama şimdi ne aramış nede aklımda ki beni üzen cümleler silinmişti.
"Gitsene artık."
"Seninle konuşmak istemiyorum."
"Umrunda olacak mı?"
Sözleri durmadan kulağımda yankılanıyordu.En sonunda üşüyerek içeri girdim.Telefonumun çaldığını farkedip sırıttım.Koşarak ekranda yazana baktım ama yüzüm solmuştu.
/seray'ım/arıyor...
+efendim Seray dedim üzgün bir şekilde.
-Duru bitanem nasılsın?Antalya nasıl gitti?
+iyiydi.
-iyiydi?Kızım sen ciddimisin?Bana en azından 120 kelime ile anlatırdın noldu hemen anlat.
+hiç.Hiçbir şey olmadı bir saniye Seray kapı çalıyor diyerek kapıya koştum ve açtım.Açtığım anda gördüğüm kişi karşısında sahtece gülümsedim.
+Seray?
-Duru?
+Seray nasıl gelebildin hemen?
-ya zaten markete inmiştim.Evlerimiz de yakın olunca geliyim dedim diyerek içeri girip odama geçti.Bende kapıyı kapatarak odama gittim.
-eveet noldu anlat bakalım.
+birşey olmadı ki dedim sırıtırmış gibi yaparak.
-kesin öyledir sen bana anlatma zaten diyip kapıya yöneldiğinde:
+Seray!Tamam gel anlatıcam dedim üzgün bir şekilde.Oda koşarak yatağa oturup dinlemeye başladı.Olanları anlattığım da önemli olan yerlerde oha gibi kelimeler kullanıyordu.
-hmm ee kızım belki gittiğin zaman çok kızgındı birine.Onun acısını da senden çıkardı.
+bilmiyorum dedim başka bir tarafa bakarak.
-bak şimdi seninle şöyle yapıyoruz.Aysun teyzeme biz dışarı çıkıcaz diyip seni Sarplara yolluyorum bende evime gidiyorum.
+saçmalama Seray.Ben birdaha gitmem oraya.
-of Duru he he diyip ayaklandı ve benimde kolumdan tutup oturma odasına götürdü.
-şey Aysun teyzecim biz Duruyla dışarı çıkıyoruz.İzin var dimi?Dedi sevecenlikle.
+iyi peki hadi gezin gelin dedi gülerek Serayda bunu duyduğu anda beni iterek kapıya götürdü.Ayakkabılarımızı giyinerek dışarı çıktık.
+teşekkürler Seray.Sende olmasan dedim sarılıp.
-kardeşler bunun için var diyip göz kırpıp evine gitmek için ilerledi.Bende bir taksiye binerek Sarplara gitmeye başladım.Geldiğim anda parayı vererek koşarak indim ve kapıyı kırarcasına tıktıkladım.Burak şaşkınlıkla açıp beni görünce:
-şey Duru gitme.Girme Sarpın yanına dese de ben dinlemeden içeri girip üst kata çıkıp odasına girdim.Sarpta beni görünce direk gözlerini kaydırdı.Kim bilir aklından neler geçirmişti.
-sana git demiştim.Git ne demek?gelme bir daha demek.
+hayır.Geldim ve Burdayım işte.Neden bana bir anda böyle davranmaya başladın dedim kızarak.
-sana ben hep böyle davranırım.
+daha sabah benimle,benim için Antalya'dan geldin.Nasıl hep bana böyle davranırdın? Dedim bağırarak.
-Duru dedi sabır dilercesine.Git artık.
+sarp dedim üzgünce.Gidiyim mi?
-git dedi bıkkınca.Bir daha gelme.Seni artık istemiyorum dediği anda kalbim paramparça olmuştu sanki.Oda bende birbirimize baktık.
Sustum.Sustu.Sustuk...Yeni kitabım 'KELEBEK'!Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKIŞIKLI ÖKÜZÜM
Teen Fiction'Beğenilerek kitapların arasına konulmuş sonradan ise unutulmuş çiçekleriz biz.Kimimizin suya kimimizin toprağa ihtiyacı varken benim güneş ışığına ihtiyacım olurdu her zaman.Kitapların arasındaki karanlıkta kalmaktan hep korkardım nedensiz.Bir gün...