5.

592 51 0
                                    

5. časť

Ráno mi nebolo o nič lepšie. Vďaka svojim výmyslom som vystavila niekoľko ľudí nebezpečenstvu. Hlavne svoju rodinu. Neverila som, že to niekedy poviem, ale teraz som ľutovala, že som tú knihu vôbec vydala.

Za stolom bolo ticho, iba v pozadí bolo počuť ranné správy. Keysha ich počúvala na pol ucha, keď odrazu schmatla ovládač a pridala zvuk.

„Dnes sa budú oficiálne vyhodnocovať tri prvé miesta v pretekoch na bicykloch a traja šťastlivci podporia charitu svojou prítomnosťou. Dnes o desiatej, teda o necelú polodinu, v nákupnom centre sa dozviete mená troch výhercov."

„Traja?" povedala som potichu, „Keysha podaj mi knihu."

Načiahla sa po knihe ktorá bola na pulte.

„Čo s tým má spoločné kniha?"

„Písala som, že Nicky, Mike a Luce sa vybrali na spoločný výlet bez Lotty, ktorá sa zranila a nemohla ísť."

„No a? Nie je isté, že vyberú práve ich troch. A čo s tým má ich výlet?" opýtal sa Nicolas.

Zahryzla som si do pery.

„Čo sa stane na tom výlete?" dožadovala sa odpovede Keysha.

Zatvorila som oči, tlačili sa mi do nich slzy.

Prerývane som sa nadýchla: „Dvaja z nich zomrú."

„Čo?" vyhŕkol Nicolas.

„Kto? Ako?" pridala sa Keysha.

„Si normálna?!" prudko vstal Nicolas, div neprevrátil stoličku, „Ako môžeš...Ako môžeš niečo také napísať?!"

„Ten príbeh som si vymyslela! A vo vymyslených príbehoch ľudia umierajú. Vymyslené príbehy sa nestávajú skutočnosťou hneď ako ich vydáš!"

Nicolas sa chytil za hlavu a vzdychol.

„Kto umrie?" opýtala sa Kesha, listujúc v knihe.

„Neviem." povedala som priškrtene.

„Nevieš?! Ježiši!" zvolal Nicolas a päsťou buchol do linky, „To nemôžeš myslieť vážne. Napísala si, že dvaja z nich umreli, ale nenapísala si kto? To sa ako dá dočerta?"

„No..." smrkla som, keďže teraz mi bolo viac než jasné, že sa to môže stať skutočnosťou, „Oni... boli brutálne zavraždení. Jeden z nich ušiel a už ho nenašli."

„Brutálne zavraždení?" pozrel na mňa ako na nenormálnu.

„Jeden ušiel?" ozvala sa Keysha.

„Bola to len kniha!" zvolala som.

„Však to, že bola!" vrátil mi to Nicolas.

„Hej!" skríkla Keysha a okamžite zaujala našu pozornosť, „Máme šancu zabrániť tomu."

„Ako?" opýtal sa Nicolas, zatiaľ čo ja som si už utierala slzy.

„Môžeme tam teraz ísť a zabrániť tomu, aby ich vybrali. Poznajú sa medzi sebou vôbec?"

„Nie." povedala som potichu.

„A keď ich vyberú? A ten jeden preživší utečie? Čo s tým?"

„Nájdeme ho." povedala Keysha.

Povzdychol.

„Viete zmeniť dej. Vy dvaja áno. Lebo vy v príbehu nie ste." povedala som.

„Charlotte, kto tých dvoch zabil?"

„Nočný tvor. Ale nespomínala som, že kto."

„Výborne." zahundral Nicolas a znova zvdychol. Boli sme zúfalí. Obaja. Len Keysha sa snažila zachovať chladnú hlavu a premýšlať.

Just one book-Midnight loveWhere stories live. Discover now