39.

345 23 2
                                    

39. časť

„Len si pôjdem po veci, áno?" opýtal sa a pozrel po mne. Prikývla som a ostala som stáť pred vchodovými dverami. Tak som sa o neho bála. Záležalo mi na ňom a bola som nesmierne rada, že je v poriadku. Možno... Teda čo keď som predsa len zmenila názor? Dokážem ho opäť milovať? On ma miluje stále, aj keď s tým statočne bojuje. No keď si spomeniem na hociktorú z tých chvíľ, musím uznať, že sme stvorení jeden pre druhého.

Zdvihla som pohľad. Usmiala sa.

Práve sa vracal späť na chodbu, keď som prešla dverami a doslova sa naňho vrhla. Najprv to nečakal, no potom sa zapojil aj on. Zabuchol dvere, vyzliekol mi košeľu, ktorú som mala na sebe a nechal ju padnúť na zem. Rovnako vedľa nej poputovalo jeho tričko.

Ako to, že som to doteraz necítila? Tú túžbu, lásku, dôveru, poddajnosť a predovšetkým jeho neochvejnú lásku ku mne?

Objal ma a pritiahol si ma k sebe ešte bližšie. Oprel sa o stenu a horúcimi rukami mi prechádzal po odhalenom chrbte. Jednou rukou mi rozpustil drdol a prehrabol mi vlasy. Stále sme sa bozkávali, a ja som už nevedela popadnúť dych. Prerušila som náš bozk a rýchlo dýchala. Aj on bol mierne zadychčaný.

„Drahá Charlotte, čakal som tak dlho, že dnes za seba neručím." povedal a v očiach som mu videla túžbu a radosť.

„To ani nechcem." povedala som a skôr ako stihol niečo dodať, som sa mu vrhla na pery a jeho rifle skončili na zemi. Hneď na to aj moje kraťase. Zdvihol ma za zadok a presunuli sme sa do obývačky. Položil ma na gauč, rozkročila som nohy a on sa oprel medzi ne. Objala som mu pás, zatiaľ čo som jeho pery cítila na krku. Zaklonila som hlavu a zatvorila oči.

„Čo povieš na sprchu?" zašepkal. Len som prikývla. Postavil sa a vzal ma za ruku. Zavrel za nami dvere a ja som mu prstami prešla po hrudi.

„Tak veľmi ťa milujem Leo. Nerozumiem, že prečo som to doteraz nepociťovala."

„To je už jedno. Dôležitá je pre mňa táto chvíľa." povedal a znova ma pobozkal na krk, „Nič iné ma nezaujíma."

O necelú minútu na nás už stekala horúca voda, a cítila som jeho ešte horúcejšie pery. Bola som mu otočná chrbtom a on ma držal v podbrušku, zatiaľ čo druhá ruka mu prechádzala k mojim prsiam. Bozkami sa premiestnil k môjmu krku až na plece. Skĺzol rukami ešte nižšie než predtým a ja som neudržala vzdychnutie. Oprela som sa rukami o stenu a privrela oči. Začal ma bozkávať na krku, zatiaľ čo som cítila každý dotyk jeho ruky. Presne vedel čo robí. Presne vedel, čo na mňa zaberá. Bolo cítiť, že sa ma nevie nabažiť. Však prešla dlhá doba. Dlhá doba, čo musel svoju túžbu držať na uzde. Aj ja? Ja som sa zamilovala po druhý krát. Užívala som si každý jeho dotyk. Pritiahol sa bližšie ku mne s panvou a ja som nenamietala. Horúca voda mi stekala po tele a ja som pomaly prestávala čokoľvek iné okrem jeho dotykov a lásky vnímať. Začal pohybovať panvou a zatiaľ čo rukou ma objal okolo brucha, takže ma už mal vo svojej moci. A ja som mu neskutočne ľahko podľahla. Naše vzdychy boli rýchlejšími pohybmi hlasnejšie. Oprela som sa o ľadovú stenu, až mi to ochladenie príjemne padlo. Pohyby jeho panvy boli čoraz rýchlejšie a jeho ruky si našli cestu k mojim prsiam. Od toľkej rozkoše som cítila, ako mi ruky slabnú. Leo si to všimol a dodával mi rovnováhu. Jeho pohyby boli tvrdšie a závratne rýchle, pri tom ma bozkával na krku, až som sem tam ucítila jeho zuby, no bez tesákov. Moje hlasné vzdychy ho len povzbudzovali aby len tak skoro neskončil. Skončil až keď som hlasno zvolala jeho meno. Prestal s pohybmi, no nepustil ma.

„Ty si tak dokonalý." vzdychla som.

„To preto, lebo ty si sama bohyňa." zašepkal mi do ucha. Usmiala som sa. Pobozkal ma a odstúpil odo mňa. No keď videl, že sa jemne kolíšem, radšej ma podoprel a podal mi uterák. Zasmiali sme sa. Obalili sme sa a vyšli von. Gumičku, čo som mala na zápästí, som položila pri načatý balíček ochrany.

Just one book-Midnight loveWhere stories live. Discover now