13. časť
Usmiala som sa. Práve som si čítala reakcie a názory na moju knihu a poväčšine boli pozitívne, ale samozrejme našli sa aj tie zlé. No tie pozitívne ma ozaj nemálo tešili. Do kuchyne vošiel Nicolas.
„Čo pozeráš?" opýtal sa a prikradol sa ku mne zozadu.
„Pozerám názory na moju knihu. Zväčša pozitívne." zamumlala som s úsmevom.
Prešiel okolo Keyshi a pozrel jej ponad plece do knihy a odišiel. Ochvíľu sa z obývačky ozvala hlasná hudba a obe sme s Keyshou po sebe pozreli.
Nicolas sa vrátil a začal tancovať. Vzal knihu z Keyshiných rúk, mne zaklapol notebook a obe nás viedol tancujúc do obývačky. Netrvalo dlho a do rytmu sme sa chytili aj my a dobre sa nasmiali. Neviem odkiaľ bral také dobré pesničky, no na jednu sa tancovalo lepšie ako na druhú.
Prešli dva dni a mali sme pokoj od Andyho aj jeho poskokov. Po Leovi sa zľahla zem. Neobjavil sa po celý čas. Aspoň v mojich snoch sa objavil. Snívalo sa mi o nás dvoch. Boli sme práve rozhádzaní už ani neviem kvôli čomu.Ležala som na gauči a na stole mala pohár vody. Napriek tomu, že sme boli pohádaní, v jeho pohľade som spoznala čosi ako... ako strach o mňa, aj keď navonok nedal na sebe nič cítiť. Potom sa tam objavila Keysha a vravela niečo o tom, že ho nájdeme. Že sa nemusím báť. Bol to naozaj divný sen, no postupne sa mi rozmazával, keďže už bolo neskoré poobedie.
Váľala som sa na gauči a od smiechu som nevedela ani dýchať keď so videla čo tí dvaja stvárali. Vytiahli ma na nohy a iné mi neostávalo len sa k nim pripojiť. Takto sa aspoň zabavíme a celý večer. Ešteže nebývame v bytovke.
Tancovala som vedľa Keyshi a spolu blbli, keď odrazu Nicolas prestal tancovať a otočil sa k dverám do chodby: „Pridáš sa k nám?"
Vtom už stál Leo vo dverách. Prestala som tancovať a Keysha stopla hudbu.
„Prišiel som sa porozprávať." povedal opierajúc sa o trám dverí.
Prešli sme automaticky do kuchyne s Keyshou a Leom napred.
„Nicolas ako si to vedel?"
„Eeeh." zatiahol.
„Nicolas!" stopla som ho pred kuchynskými dverami.
„Vycítil som to." mykol plecami a poškrabal si ľavý spánok.
„Tak ako vtedy na koncerte?"
Prikývol: „Bude to tým... potenciálom."
„Použil si ho?" nadvihla som obočie.
„V poslednom čase som maximálne zaneprázdnený. A ja oň nestojím. Iba ak by nám to malo pomôcť."
„Nedal si mi priamu odpoveď." zamračila som sa a založila si ruky na prsiach.
„Budete sa ešte dlho dohadovať?" ozval sa trochu nervózne Leo.
Nicolas pokynul rukou aby som šla prvá.
Sadli sme si za stôl. Ušlo sa mi miesto medzi Nicolasom a Leom, rovnako ako Keyshi oproti mne.
„Fajn, čo sa deje?" opýtala som sa.
„To by som rád vedel. Andy je nasratý." povedal stručne Leo.
„Ako to vieš?" opýtala som sa.
„Mám svoje zdroje. Čo ste za tú dobu, čo som tu nebol spravili?"
„Boli sme na koncerte." povedal len tak Nicolas.
Leo nadvihol obočie.
„A vystupovali sme." usmial sa a šťuchol Keyshu.
YOU ARE READING
Just one book-Midnight love
FantasyAj vy poznáte ten pocit keď sa rozplývate nad knihou ktorú píšete alebo čítate? Nad tým, aký vzťah majú hlavné postavy medzi sebou? Aj ja. No len do jedného momentu, kedy by som radšej všetko vrátila späť a už nikdy sa knihy nedotkla a nijakú nikdy...