37.

296 26 0
                                    

37. časť

„Zas kostol?" pozrela som pred seba.

„Ironické, však? Ale neboj, takí staromódni nie sú." povedal Nicolas a na to, že sa ideme vrhnúť do sídla potencionalistov vyzeral nejaký pokojný.

„Len aby." povedal Leo, ktorý bol výrazne napätejší. Po očku som ho sledovala. Keď sa otočil ku mne, pohľadom som neuhla hneď. On si ma premeral a potom sa díval rovnako pred seba. Cítim sa, akoby sme boli rozhádaní milenci. Čo istým spôsobom sme.

Začali padať prvé kvapky, vyzeralo to na búrku. Ani som netušila koľko môže byť hodín. Zaklonila som hlavu a studené kvapky mi dopadli na tvár.

„Ó, doriti." zanadával Nicolas.

„Čo?" opýtal sa Leo a sledovali sme jeho pohľad.

„Melissa." povedal a rozbehol sa k osobe, ktorá sa hrbila pred jedným z hrobov. S Leom sme šokovane pozreli po sebe a rozbehli sa za ním.

„Kto je Melissa?"

„Tá jediná šťastná, na ktorej Nicolasovi záleží."

„Už si spomínam." povedal a dobehli sme k nej.

„Uhm, ahojte." pozdravila sa milo, dlhé špinavoblond vlasy po pás jej spadali na plecia, „Deje sa niečo?"

„Melissa, nemala by si tu byť o takejto hodine. Čo tu vlastne robíš..." pozrel na hodinky, „O pol noci?"

„To je vedľajšie, dobre? Prišla som len babičke na hrob."

Nicolas si zúfalo prehrabol vlasy: „Nemôžme ju tu nechať. Už aj tak o nás vedia."

„To vážne? A ty si tu v pokoji vykračuješ?" vytkla som mu.

„Kto? O čo tu ide?"

„Melissa odíď prosím." chytil ju za plecia Nicolas, „Neskôr ti to vysvetlím, áno?"

Premeriavala si nás s vyjavenými modrými očami: „Ale ak ti smiem nejako pomôcť zostanem." namietala.

„Prosím, ver mi. Nechcela by si mať nič spoločné s nikým z nás. S nikým z Rottových. Nechcela by si byť Rott."

Pozrela som po ňom.

„Prečo? Čo to znamená byť Rott?" zahľadela sa mu do očí, rovnako ako on jej.

„Prežiť."

Prekvapene po ňom pozrela. No on sa nevzdával: „A teraz, prosím odíď od tohto miesta čo najďalej a dnes sa sem už nevracaj. Leo ťa odprevadí, bude to rýchlejšie."

Leo to pochopil a podišiel k ešte stále zmätenej Melisse: „Teraz sa drž."

Vystrašene prikývla a pevne ho uchopila okolo pliec. Leo sa nadľudsky pohol a Melissa zvolala, no už sme ich stratili z očí.

„Prežiť." zopakovala som ponuro. Nicolas ku mne podišiel a objal ma okolo pliec. Pritisla som sa k nemu a skôr než som niečo povedala, ozval sa on.

„Nájdeme ju. Živú. Sľubujem."

„Nesľubuj niečo čo nevieš splniť Nicolas." povedala som trasľavým hlasom. Objal ma tuhšie a ja som pocítila chvíľkové bezpečie a podarilo sa mi zahnať slzy. Odtiahol sa a uvidela som, ako k nám Leo práve prichádzal. Spolu sme sa vybrali do útrob kostola. Nicolas sa vybral až k oltáru. Postavil sa zaň a predpažil ruku, dlaňou smerom nadol a tiene sa začali omotávať okolo jeho prstov.

„Nie je to zneuctenie Božieho chrámu?"

„To démoni robia." povedal Leo a sledoval Nicolasa. Jeho tiene postupne spadali k oltáru.

Just one book-Midnight loveWhere stories live. Discover now