36. časť
„A to preto si musel každého tak vyplašiť?" vyčítala som mu.
„Stačí, že ohrození sme ja a ty. Nemusím do toho tlačiť ešte Keyshu a ostatných. A poprosím si späť svoje autíčko."
Napriek situácii som sa musela pousmiať. Strelený braček. Vybrala som si z vačku prívesok na kľúče. Vzal si ho, a popri tom ako riadil ho šikovne navliekol späť ku kľúčom v zapaľovaní.
„Ako vieš, že má problémy?"
„Keď je niekto z nás sám, topí sa v žiali, alebo podobne, čo myslíš, kam by asi tak Ethan šiel?"
„Ale ani nevieme kde Leo bude."
„Tak na diskotéke určite nie. Som si istý, že rovnako ako u každého, aj jeho cesty zavedú do lesa."
Prikývla som.
„Pozri..." začal úprimným hlasom, „Veľmi, veľmi si to vyčítam. Všetko som pokazil. To, že ho už nemiluješ je moja vina a ja to neviem vrátiť späť."
„Nicolas..."
„Ublížil som vám!" prerušil ma a pevne zvieral volant, „Ublížil som vám najviac ako som vedel! Mal som sa lepšie brániť. Mám na to aby som sa lepšie bránil!"
„Už stačí." povedala som a dotkla sa jeho ruky. Hánky mal biele ako tak zvieral volant a uvedomil si to aj on. Pomaly povolil zovretie a aj dych sa mu ukľudnil.
„Prepáč. Ale mňa to tak veľmi mrzí..."
„Napraví sa to..."
„Nenapraví, Charlotte. To je ten problém. Už sa to nedá napraviť." zažmurkal a začal sa sústrediť na cestu. Pustila som mu ruku a viac už nič nepovedala. Nemala som čo povedať.
*Leo*
„Ó, aké dojímavé." ozvalo sa vedľa mňa. Opieral som sa o strom a v tichu lesa si liečil dušu, dokedy sa tu neobjavil návštevník. Okamžite som sa nadľudskou rýchlosťou postavil na nohy. Doteraz tmavomodré oči mi sčerneli. Sledoval som toho tvora s čiernymi očami a špinavoblond vlasmi pred sebou. Spoza neho vyšiel potencionalista. Mal blond vlasy, na ktorých mal čiernu čiapku, celý bol v čiernom, rovnako ako ja a Ethan a mal sivé oči.
„Za to môžeš ty." precedil som po medzi zuby, no nejako som sa na ňho zaútočiť nechystal. On si, narozdiel odo mňa, dýku zo srdca vytiahnuť dokáže.
„Ale ti to páli." povedal ironicky, „Sledoval som vás. Získaval som od vás informácie a čakal na správny okamih. Keď som zistil, kde sídlite, už som neváhal. Aj keď ma prekvapil váš nový spoločník a tá finta s ochranou. Predsa len ste mi úplne neskočili na lep."
„Takí hlúpi nie sme."
„To vidím. Mal som dosť času, aby som vymyslel plán. Rottovci sú slávna rodina, neradno sa s ňou zahrávať. Čo som zistil, keď som zabil Cassandru Rottovú. Chránila ich pred takými ako sme my. Bola jasnovidec. Vedela, čo budú jej deti zač a preto ich chránila vlastným životom. A okrem toho, nevyzerala zle. Vyzerala úžasne. Presne ako Charlotte."
„Tej sa ani nedotkneš!" pohrozil som mu.
„Ešte stále ju obraňuješ? Aj keď ťa nemiluje?"
„Čo si jej to urobil?"
„Zlá otázka. Ja nič. To skôr, čo jej urobil Nicolas. Ako spoločník je veľmi prínosný. Spoľahlivý. A vražedný, čo sa mi hodí."
„To kvôli vám sa znova stal zlým? Nevytrpel si už toho dosť?"
YOU ARE READING
Just one book-Midnight love
FantasyAj vy poznáte ten pocit keď sa rozplývate nad knihou ktorú píšete alebo čítate? Nad tým, aký vzťah majú hlavné postavy medzi sebou? Aj ja. No len do jedného momentu, kedy by som radšej všetko vrátila späť a už nikdy sa knihy nedotkla a nijakú nikdy...