45.

327 25 4
                                    

Takže k tejto časti som pridala aj trailer, môj tretí v poradí, tak dúfam, že sa zapáči :D ja som spokojná :D ďakujem všetkým, že toto čítate, hlasujete, komentujete :3 robíte mi všetci radosť :3

Viki :)

45. časť

Všetci traja sme vybehli do záhrady, keď v tom sa krik premenil na rehot. Keysha ležala na zemi a Ronna sa víťazoslávne usmievala.

„Konečne mi bolo dopriate a porazila som Keyshu Rott." zasmiala sa. Keysha sa natiahla pre pomocnú ruku. Len čo ju Ronna chytila, prudko ju stiahla k zemi a obe sa rozosmiali. Na zemi kúsok od nich ležali meče a dýky v pošvách, odopnuté boxerské rukavice a nejaké záťaže na nohy a ruky čo sa používajú pri cvičení. Obe mali na sebe tepláky a čierne tričká na ramienka, aj keď bolo dosť chladno.

Všetci traja sme na ne udivene pozreli a ony si nás konečne všimli.

„Pardon, trénujeme." zasmiala sa Ronna, vstala a oprášila sa.

„Dosť ste nás vydesili." povedal nesvoj Nicolas.

„To len niekto to moc prežíva." poznamenala Ronna s úškrnom a pozrela na Keyshu. Aj ona sa oprášila a podišla k nám.

„Ako sa cítiš?" opýtala sa ma.

„Fajn." usmiala som sa.

„Vieme niečo nové?"

„V jantárovom srdci sa skrýva spojenie mágie potencionalistu a jasnovidca. Dokázala to jedna mocná dvojica. Je to veľmi, veľmi nezvyčajné." zvýraznil Leo čím uzemnil Keyshino akékoľvek skonštatovanie, že my s Nicolasom to dokážeme. Nikdy nevieme kde sa Ethan práve nachádza.

„A vieme, že Rian Morgan bol Ethanovým otcom." dodal Nicolas.

„Počkať, čo? Cassandra mala aférku s Ethanovým otcom? To je nechutné." pokrčila nosom, no pri pohľade na Lea a mňa sa opravila, „Teda nie ani tak to, že človek a nočný tvor, ale skôr to, že už bola tehotná a vydatá. To je nechutné."

„Chápeme." povedal Leo s úškrnom. Keysha vždy vedela všetko dobre zahovoriť.

„A čo budeme robiť? Ostávame pri pôvodnom pláne nájsť jantárové srdce?" opýtala sa Ronna, ktorá doteraz postávala v tichosti vedľa nás.

Prikývla som: „Nič iné ma teraz nenapadá. Okrem toho, že by sme tu ešte mohli nájsť nejaký odkaz." mykla som plecami.

„Fajn, tak my si ešte zatrénujeme a potom sa pustíme do hľadania." povedala Ronna a Keysha sa ochotne vrátila k tréningu. Nasadili si boxerské rukavice a ja som mala perfektné divadlo. Tá koordinácia presných, rýchlych a obratných pohybov bola úžasná. So záujmom sledovali dej aj Leo s Nicolasom. Samozrejme, že tentoraz, znova vyhrala Keysha. Je naozaj veľmi dobrá. Dokonca som sa utvrdila v tom, že by som jej mala viac veriť. Ona sa vie brániť. Vždy sa vedela, je jedno proti komu a bojovala do poslednej chvíle.

„Už ma to štve." povedal podráždene Nicolas.

„Myslíš, že mňa to baví? Hľadáme už cez dve hodiny a nič. Vôbec nič." vzdychla som a prehrabla si vlasy.

„Možnože keď..."

„Žiadne keď!" zvolal Nicolas rozčúlene, až sme sa mykli, „Dopekla aj s týmto domom, nič tu nie je! Zbytočná cesta, navyše tu je aj Ethan, ktorý priletel s poskokmi hneď po nás a teraz nás ohrozuje! Dopekla zo všetkým!" Nicolas rozčúlene švihol rukou a na náprotivnej strane tesne nad klavírom sa roztrieštila keramická soška a jej kusy dopadli na klavír. No nie len jej kusy. Aj lístoček. Prekvapene sme po sebe pozreli a podišli k nemu.

Just one book-Midnight loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora