30.

393 30 0
                                    

30. časť

Len čo sa dvere zavreli aj s kľúčom v zámke, nemohla som to dlhšie vydržať a chytila som Leovu hladkú bradu do dlaní a pobozkala ho. Tak som zbožňovala tie jeho mäkké pery, nos, ktorý ma jemne tlačil, jeho ruku na mojich krížoch ako si ma pritiahla bližšie. Druhou rukou šikovne potočil kľúčom a už sa mi plne venoval a bozk mi opätoval. Ruky mu klesli na môj zadok a vydvihol si ma. No neostala som na špičkách ale rovno mu objala nohami pás. Mierne sa odtiahol.

„Vieš, plánoval som, že prvý ťa pobozkám ja."

„Bol si pomalý." zaškerila som sa a zubami mu potiahla spodnú peru. Jeho úplne čierne oči na mňa spočiatku pôsobili zvláštne, no rýchlo sa menili a hrali farbami červenej a fialovej. Ocitla som sa medzi stenou a ním v tesnom priestore, no vôbec mi to nevadilo. Jednou rukou som mu zahrabla do vlasov a znova ho pobozkala. Naše jazyky znova predviedli ten naučený tanec, naše pery do seba dokonale zapadali a ako som ho jednou rukou držala okolo krku, cítila som jeho napäté svaly na ramenách, ako na ne vplývala moja tiaž. Jeho pery opustili moje a smerovali k môjmu krku. Zaváhala som, no keď som ucítila namiesto tesákov iba mäkké pery, jemne som naklonila hlavu a vzdychla. Jeho teplý dych mi spôsoboval príjemné zimomriavky. Vyzula som si topánky, spravil tak isto a lepšie si ma uchopil. Prešiel do našej izby a nohou zatvoril dvere. Prišiel k posteli a tam ma pustil. Chcel si vyzliecť nohavice, no ja som ho k tomu nepustila a pobozkala ho. Tak sa vynašiel a pomedzi bozky si ich stiahol, následne ma zhodil na chrbát a stiahol tie moje. Obkročmo si na mňa sadol a stiahol mi aj tričko. Rukami som mu skĺzla k lemu boxeriek, keď v tom akosi zaváhal.

„Čo sa deje?" zamumala som.

„Ja..." na viac sa nezmohol.

„Nemáš u seba och..."

„Ale áno." doložil rýchlo a z časti som sa upokojila, „Len..."

Vzdychol a zviezol sa vedľa mňa. Prisunula som sa k nemu bližšie a pobozkala ho. Odtiahla som sa: „Nech je to čokoľvek, buď úprimný."

Nedokázal mi pozrieť do očí, prstami pravej ruky mi prechádzal od stehna smerom hore, cez lem nohavičiek až k bruchu.

Trpezlivo som čakala.

„Je to moje prvý krát." povedal takmer nečujne.

Jediná moja reakcia bolo, že mi mierne klesla sánka. No, nečakala som to. Ani vo sme by som si nemyslela, že on je... neskúsený. Zato ja som už svoje prvý krát mala. A tam sa to skončilo. Sex nám prekazil vzťah. Nie vždy je to ako v rozprávke, že po sexe je všetko ešte krajšie a lepšie. Proste sa to medzi nami skončilo. Láska v momente ochladla. Nedokážem to tak presne opísať. A teraz som sa bála, ako to budeme vnímať my dvaja. Mne na ňom záleží. Tak veľmi. Však ho milujem.

Zahryzla som si do spodnej pery a ľahla si naňho: „To je v poriadku." usmiala som sa. Však mal len jeden vzťah. A ten neskončil najlepšie. A ja ho nechcem sklamať. Za žiadnu cenu. Jeho príbeh je bez tak bolestivý, nemusím mu to ešte zhoršovať. Až je pozoruhodné ako mi za ten čas začalo na ňom záležať.

„Určite?" opýtal sa rovnako potichu.

„Určite." usmiala som sa a venovala mu dlhý bozk. Jeho ruky sa okamžite zmocnili môjho tela. Čím dlhšie som cítila jeho dotyky a pery, tým rýchlejšie som zabúdala na svet okolo mňa, na problémy, na ľudí. Vnímala som len jeho. Len a len jeho. Čoskoro bol všetok náš odev všade okolo nás a my sme si užívali teplo a dotyk našich tiel. Leo posadil a ja obkročmo naňho. Zniesla som sa nižšie a započula som oba naše spokojné výdychy. Spravila som to znova, Leo ma chytil okolo pása a začal spolupracovať, akoby bol skúsenejší ako ja. Usmiala som sa a jeho pery si privlastnili môj krk. Pritiahol si ma pevnejšie a naše pohyby sa zrýchlili, no táto chvíľa bola taká dokonalá, že sme sa vôbec nikam neponáhľali. Ostatní mi zišli z mysle.

Just one book-Midnight loveTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon