Ulicou sa ozývali kroky päť člennej skupinky. Bolo príjemné byť znova doma a prechádzať sa známymi ulicami.
No tentoraz bola ulica pustá, vládla jej len tmavá noc a naša skupinka- ja a Leo, Nicolas a Keysha s Benom. Pozrela som na Lea a Bena po mojej pravej strane, vyžaroval z nich určitý rešpekt. Bolo vidieť ako sa tešia na to, čo vypukne čochvíľa. Bolo to vidno aj na ich čiernych očiach a napätých svaloch.
Pozrela som na súrodencov po mojej ľavej strane. Nicolas, narozdiel od nich, kráčal uvoľnene, no striehol po okolí pozrel po mne a sebavedome sa usmial. Spravila som to isté. A následne Keysha, s rozhodným výrazom na tvári, pripravená snáď na čokoľvek. Leo s Benom vraveli, že naše správanie bude spočiatku neurčité.
No a ja? Srdce mi búšilo. Bola som nervózna, no predsa som sa tešila. Kto by to bol povedal, však?
Zacítila som to. Rovnako ako všetci ostatní.
Človek.
Oblizla som si tesáky.
„Ten úlovok bude môj." povedal Nicolas sebavedome a pozrela som mu do jeho čiernych očí, čiernejších ako noc. Uškrnul sa a tiež odhalil špice tesákov, tak ako Keyshin úsmev.
„Len si príliš nefandi bráško." povedala som a dala sa do behu a ostatní hneď za mnou. Usmiala som sa a uvoľnila. Užívala som si silný vietor, ktorý bol spôsobený mojim rýchlym behom.
Uvidíme, kto sa bude môcť dnes chváliť prvým úlovkom.
Veľmi sa chcem poďakovať všetkým čo tento príbeh čítali, alebo čítajú, či len budú, a došli až sem. Hlavne tým, ktorí mi zanechávali votes a pekné komentáre, toho si cením najviac :3 dúfam, že sa vám kniha páčila a že ste s epilógom spokojní, tak ako ja (mala som ho vymyslený už od začiatku knihy :D ) :) Dúfam že na mňa nezanevrete a vidíme sa aj pri ďalších mojich príbehoch :) :3
A samozrejme, len tak naprázdno sa s vami nelúčim, takže sa na vás teším pri Just one book- Amber heart ;) zanechám tu link a aj v komentári :)
Link: https://www.wattpad.com/story/55469000-just-one-book-amber-heart
Urobili by mi radosť komentáre a vaše názory na knihu :3
Vaša Viki :)
YOU ARE READING
Just one book-Midnight love
FantasyAj vy poznáte ten pocit keď sa rozplývate nad knihou ktorú píšete alebo čítate? Nad tým, aký vzťah majú hlavné postavy medzi sebou? Aj ja. No len do jedného momentu, kedy by som radšej všetko vrátila späť a už nikdy sa knihy nedotkla a nijakú nikdy...