29.

400 31 0
                                    

29. časť

„Kedy sa mienite ukázať svojmu otcovi?" opýtal sa Ervis.

„Nó." zatiahol Nicolas.

„Síce ho musí zožierať strach, no zatiaľ je v bezpečí." povedala Keysha.

„S tým musím súhlasiť." povedala som, „No tak či tak sa mu musíme ozvať. A poslať ho odtiaľto čo najskôr preč skôr než niekto zistí, že je Rott."

Ervis chcel namietať, no dnu vošla premočená Ronna, keďže vonku úradovala dobrá búrka: „Došla som od nás a boli takí milí, že mi poskytli informácie."

„Aj na priek tomu, že ich poskytuješ inej skupine?" nadvihol obočie Ben.

Ronna prikývla: „Máme to šťastie. Lebo máme problémy. Ethan už ide po vás. Nevyzerá to dobre."

„To ani nie je dobré." ozval sa Leo.

„Môže mi niekto prosím povedať kto je Ethan?" ozvala sa Nicol.

„Ethan je starší brat Andyho." povedala som, „Oveľa, oveľa horší človek, alebo teda tvor ak chcete."

„A keď zistil, že sme to boli my, máme ozaj veľké problémy." pridal sa Leo.

„Odkiaľ ho vy dvaja poznáte?" pozrela po nás Keysha.

„V minulosti sme s ním mali konflikt." povedal Ben, „Leova sestra kvôli tomu umrela a skoro aj ja."

„A zo mňa sa stal bezcitný tvor prahnúci po pomste, no potom som sa stiahol. No i tak ťa minulosť raz dobehne. A nielenže pôjde po mne s Benom, rovnako ako po vás troch, ale i po Nicol, keďže ho zabila ona a aj po ostatných. Pokojne si v noci príde a povraždí celú našu skupinu."

Zovrela som pery.

Keysha si vzdychla.

No nakoniec sa ozval Tomas: „Čo navrhujete?"

„Čo keby," začal Nicolas so vztýčeným ukazovákom a premýšľajúc zovrel pery, „sme odišli? Všetci." pozrel na Ervisa, „No nie spolu. Spravíme si pár dňový výlet. Čo najďalej odtiaľto."

„Myslíš, že máme dostatok financií?" nadvihol obočie Ben.

„Dobre, síce my traja nemáme, no je tu ešte šesť ľudí. Len mi nepovedzte, že sa neviete vyzbierať na nejaký obyčajný hotel a zopár jedál čo zjete."

„Ja nemám peniaze. Pretože ja som oficiálne mŕtva." povedala Nicol.

„Mám dosť, aby som ti vyplatil tvoju čiastku." povedal Ervis.

„U mňa by to nemal byť problém." povedal Tomas.

„Ani u mňa a Bena. Ale len ohľadom financovanie svojho podielu." povedal Leo.

„Ja to zvládnem, niečo mám ušetrené." pridala sa Ronna.

„Výborne." usmiala sa Keysha, „Lenže my nemáme nič." povedala náhle mrzuto.

„Máme. A určite to vystačí." priznala som sa.

„Vieš niečo čo my nie?" pozrel sa na mňa Nicolas.

„Ako som si podla teba financovala Londýn." nadvihla som obočie a uškrnula sa.

„Otcove peniaze. Ty máš jeho kreditku. Lenže..." uvedomila si Keysha.

„Ty vieš aj jeho pin? Ty si úžasná." objal ma a postrapatil mi vlasy. Neznášala som to.

„Nicolas! Ešte raz to spravíš a budeš spať na ulici." pohrozila som mu. On sa len uškrnul.

Just one book-Midnight loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora