43. časť
„Ehm, dobrý deň." pozdravila som sa. James nám otvoril dvere pomerne rýchlo. Jeho šediny prudko kontrastovali s hnedou farbou očí. Rovnakou akú mala Keysha. Usmial sa.
„Charlotte, prišla si ma pozrieť." potešil sa. Podišla som k nemu a objala ho.
„James, nie som tu sama." povedala som a jemu sa v očiach akoby rozhoreli iskričky. Usmial sa ešte viac. Odstúpila som, „Prišli aj Nicolas a Keysha."
Obaja podišli k nám a tiež Jamesa objali.
„Volám sa James Steele." predstavil sa celým menom. Takže mamino priezvisko bolo Steele. Cassandra Steele neznie zle.
„A toto je môj priateľ Leo." ukázala som na ňho, „A Nicolasova priateľka Melissa Hathaway."
Leove priezvisko nebudem spomínať pre moje dobro. Viem, že ho počúval nerád.
„Som rád, že vás vidím takto pokope." usmial sa a tiež objal Melissu a s Leom si podal ruky. Keby že sa niečo zomelie, brániť sa vieme. Ostatní sú u Ervisa.
James nás pozval dnu, posadali sme si do obývačky a šiel nám spraviť čaje a kávu. Na kávu pristal iba Leo a Keysha. Aj keď teoreticky by v takomto stave nemala nič prijímať, no bola obdivuhodne zdravá. Na to, že pred troma týždňami takmer umrela.
Doniesol nám šálky a sadol si do ešte jedného voľného kresla oproti nám. V jednom už sedel Nicolas.
„Nemusíte byť špeciálne milí, viem, že vás zaujíma vaša mama." usmial sa potmehúdsky, „Bola to úžasná žena, no myslím, že Charlotte vám ten príbeh už porozprávala. A ja, starý muž, sa teším z každej spoločnosti."
„Vedeli ste, že Cassandra napísala knihu?"
„Áno, iste. Bola ešte mladá. Vydala ju krátko pred tým, ako odišla." pousmial sa.
„Prečo odišla?"
„Netuším." povedal. Zrejme som nebola jediná, ktorá si tej vyhýbavej odpovedi všimla.
„Nám to môžete povedať. Naozaj." povedala Melissa.
James sklopil pohľad: „Od toho večera, keď za mnou prišla, som ju už nevidel. Až keď ma zavolali, aby som ju identifikoval."
„Ako zomrela?" vyšlo z Keyshi nepremyslene. No bola to dôležitá vec.
„Uhorela. No počul som aj o veľa rezných ranách." z oka mu vypadla slza, „Kto mohol byť taký krutý?"
Leo sa tváril strnulo, tak som mu na podporu stisla ruku. Mysleli sme na to isté. Nočné tvory. Možno i potencionalisti. Mohli ísť po nej rovnako ako teraz po nás. Bola som rada, že stou druhou skupinou nočných tvorov sme sa ešte nezaplietli. Pre nich je prvoradý Ethan.
„James," prehovorila som a hneď sa nám stretli pohľady, „Čo vám Cassandra povedala v tú noc?"
„Povedala, že musí nutne odísť. Že nás musí ochrániť. Nechcela povedať pred čím alebo kým. Povedala, že nás všetkých veľmi miluje a aby sme nezabudli na rodinné vzťahy. No váš otec to akosi nepochopil. Hovorila, že ak by bolo najhoršie, deti musia prežiť. Deti musia prežiť. Opakovala to stále dookola. Bola akosi mimo. Následne odišla."
Zadíval sa do zeme, zahĺbený v spomienkach.
„Ale..." odrazu zdvihol hlavu, „Niečo tu nechala. Pre vás." povedal a prešiel pohľadom odo mňa, cez Keyshu až na Nicolasa.
YOU ARE READING
Just one book-Midnight love
FantasyAj vy poznáte ten pocit keď sa rozplývate nad knihou ktorú píšete alebo čítate? Nad tým, aký vzťah majú hlavné postavy medzi sebou? Aj ja. No len do jedného momentu, kedy by som radšej všetko vrátila späť a už nikdy sa knihy nedotkla a nijakú nikdy...