1.

1.2K 74 13
                                    

1. časť

Prešla som popri telke, schmatla ovládač a vypla ju.

„Si normálna? Mne ide film!"

„Ja som tam videla iba reklamy. Zapni ju o osem minút a hneď pôjde film. Reklamy vymývajú mozog. Pozri na Keyshu." ukázala som na o dva roky mladšiu sestru, ktorá pred mesiacom oslavovala osemnásť.

„Náhodou, minule som videla túto vodeodolnú maskaru a hneď som si ju musela kúpiť." povedala a našpúlila pery do malého zrkadla, zatiaľ čo v ľavej ruke držala špirálu. Tmavohnedé vlasy po lopatky mala v strapatom drdole aby jej nepadali do tváre keď sa maľuje.

„Tak to vyskúšame." povedal brat Nicolas, o rok mladší odo mňa, a natiahol sa po pohár vody. Bez okolkov jej ho vylial na tvár. Keysha zavrešťala.

„Hm, nikdy never reklamám." pousmial sa a spokojne sa oprel. On mal dlhšie tmavohnedé vlasy a aj keď sa tváril ako úplný blbec, baby naňho leteli.

„Ty si kretén!" povedala a dosť silno po ňom hodila vankúš, zatiaľ čo on sa chechtal. Sadla som si vedľa neho a vzala mu vankúš skôr akoby ho bol schopný hodiť späť. Keysha namrzene vstala a namierila si to do kúpeľne.

„Ste jak malé deti."

„A ty jak naša mama. Poď aj ty na tú párty."

Pokrútila som hlavou a začala listovať časopis: „Nemám s kým."

„Ja v tom problém nevidím." mykol plecami.

„Ale ani ty tam nejdeš." nadvihla som obočie a uškrnula sa. Ľúbila som ho podpichovať.

„Teraz som sa rozhodol, že idem." vstal a hneď ma potiahol za ruku a zdvihol, „Aj ty. Predsa ma v tom nenecháš samého."

Časopis padol na zem a Nicolas ma už ťahal hore schodmi do izby. Už som si zvykla na tieto jeho trafené nápady.

Postavil ma pred skriňu a otvoril ju. Očami prebehol po oblečení a premýšľajúc sa držal za bradu: „Vy ženy nikdy nemáte dosť."

Ťapol ma po pleci a odišiel do svojej izby a ochvíľu som počula cinkot opaskov v džínsoch.

Pohľad mi padol na notebook. Dnes som ešte nepísala, a ako vidím, vďaka bráškovi sa k tomu nedostanem. Povzdychla som a začala prehľadávať šatník.Vybrala som si tmavomodré džínsy, čierny voľný top na ramienka a bledú riflovú bundu. Na mihalnice som si naniesla trochu špirály a na pery lesk. Vzala som si malú bielu kabelku a keď som sa otočila, Nicolas už stál vo dverách a s pootvorenými ústami chystajúc sa niečo povedať.

„No?" vyzvala som ho.

Zmraštil tvár: „Choď Keyshi oznámiť, že nech si pohne, inak zmeškáme."

Zasmiala som sa a založila si ruky na hrudi: „Bojíš sa ísť za ňou, pretože teraz je na teba naštvaná. Samozrejme. Aj tak sa jej neskôr budeš musieť ospravedlniť."

„To počká. Párty nie. Idem naštartovať auto." povedal, zacinkal s kľúčami v ruke a zišiel po schodoch. Vošla som opatrne do Keyshinej izby.

„Keysha? Nicolas už čaká..." moje slová prehrušilo trúbenie spred domu. Kesha sa zvrtla a tak ako som si ja premerala ju, tak aj ona mňa.

„Vy idete tiež?"

Mykla som plecom: „Hej. Vyzeráš dobre."

Vlasy mala rozpustené a trochu sa jej vlnili, maľovanie podobné môjmu, takže len špirála a lesk, šaty mala priliehavé čierne a končili jej zruba v prostredku stehien. Lodičky mala strieborné a na vrch si dala bielu riflovú bundu. Krk jej zdobil strieborný náhrdelník. Vyzerala fakt dobre a hodilo sa jej to. Usmiala sa a spolu sme šli dolu. Zamkla som vchodové dvere a sadla si vedľa Nicolasa dopredu. Keysha si sadla vzadu do stredu, aby mala dobrý výhľad. Naklonila sa k Nicolasovi: „Nechceš mi niečo povedať?"

Just one book-Midnight loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang