38.

301 22 0
                                    

38. časť

„Charlotte nedotýkaj sa jej!" zreval Nicolas.

Okamžite som stiahla ruku a pozrela sa ponad plece.

„Musíme ju odtiaľto odviezť." povedal keď si k nej kľakol.

„Nicolas, ona je mŕtva." povedala som zúfalo.

Zadíval sa na ňu. Dotkol sa jej líca a následne zmraštil tvár a mierne sa prehol.

„Nicolas! Čo sa deje?"

Nahol na do boku a začal vykašliavať krv.

„Nicolas!" vyplašene som na ňho pozerala. Na zemi bola čoraz väčšia mláka a jeden pramienok sa mu pustil aj z ucha. Začal chrapčať, lebo krv sa mu hromadila aj z nosa.

„Nicolas." už druhý krát za tak krátku chvíľu ma hlas zradil. Nemôžem prísť aj o ňho. Leo mi zovrel zápästie. Prerývane dýchal. Čo sa to, dopekla deje?

Následne Nicolas prestal vykašliavať krv. Narovnal sa. Utrel si krv z nosa aj okolo úst, no na ruke mu po nej neostala ani stopa. Jednoducho zmizla.

Keysha sa prudko nadýchla. Roztvorila oči a rozkašlala sa. Vyzerala na tom zle. Ale žila. Vydýchla som si.

„Čo to dopekla znamenalo?" pozrela som po Nicolasovi a Leov stisk ma začínal bolieť.

„Čierna mágia." povedal teraz už úplne kľudne, akoby sa pred pár sekundami nič nestalo, „Bolo na ňu použité kúzlo zástavy srdca. Mali sme šťastie."

„Si v pohode?" pozrela som mu do očí.

Prikývol a zobral Keyshu opatrne do rúk a postavil sa.

„Leo?" prezrela som si ho.

„Som v poriadku."

Zamračila som sa: „Nie si. Moja ruka sa už neprekrvuje, takže to asi nebude len taký priateľský stisk."

Pustil mi ruku.

Vzala som mu tvár do dlaní. Bojoval s bolesťou. Pozrel mi do očí.

„Kde si zranený? Vieš vstať?"

Prikývol a pomaly s prerývaným namáhavým dychom vstal, no takmer ma prevalil. Teda, mala som čo robiť. Až teraz som si všimla, že má prerezané a zakrvavené celé tričko. Vyhrnula som mu ho. V mieste, kde má srdce, mal veľmi škaredú ranu. Vyvalila som oči.

„Už sa to hojí." povedal s ťažkosťami.

„Ty... ty si si vybral dýku." hlesla som šokovane. Stiahla som mu späť tričko. Objala som ho, aby vedel udržať stabilitu, keďže na jednu nohu kríval. Pomaly sme sa vybrali preč. Už tu nemôžme zostať ani o minútu dlhšie.

„Nepoznáš nenápadnejšiu a rýchlejšiu cestu?" opýtala som sa Nicolasa.

„Práve tú som mal v pláne nájsť."

„A vieš ju nájsť?"

„Pomôž mi." otočil sa ku mne. Mal starosti o Keyshu aj Lea. Rovnako ako ja.

Dobre som vedela kam týmto mieri. Lotty a Leon v katakombách dva krát boli. A dokonca sme tu boli aj zo školy. No nepamätala som si to.

„Ja neviem Nicolas." povedala som.

Vzdychol. No potom znova pozrel po mne: „Poznám jeden spôsob. Ale nebude sa ti páčiť."

„Nemáme čas povedz čo..."

Just one book-Midnight loveWhere stories live. Discover now