14.

549 39 5
                                    

14. časť

Po oknách nám stekal šampón a ovisnuté veľké točiace sa kefy sa práve spustili. Dve poboku, jedna hore. Boli červenožlté, ladiace sa s farbami benzínky. Keysha vzadu visela na mobile a Nicolas zamyslene sledoval kefy pred sebou a bubnoval prstami po volante.

„Odkedy hráš na bubny?" pozrela som po ňom.

Usmial sa: „Dlho, dosť dlho."

„A prečo si to tajil?" opýtala sa Keysha a predklonila sa.

„Povedzme, že to bola nejaká moja úchylka."

„Jasné." zaškerila som sa.

„Tých máš viac než dosť." ťapla ho Keysha po pleci.

„A ty nie? Tu je hneď jedna." povedal a vzal jej mobil z rúk. Zažmúril na displej: „Zaujímavé. Odkedy pozeráš také morbídnosti?"

„To sú správy z nášho mesta." povedala a načiahla sa po mobil, no vzala som ho ja. Keysha po mne zazrela.

„V rodinnom dome sa našiel zavraždený muž. Vzhľadom na množstvo krvi tam musela byť aj druhá obeť, mužova žena, ktorá sa nenašla." prečítala som sa a zamyslela.

„Čo o tom vieš?" pozrel po mne Nicolas a Keysha si vzala mobil.

Oprela som si hlavu o operadlo: „Možno viem čo sa jej stalo. Čo tam je ešte?"

Keysha chvíľu prezerala a potom mi mobil podala: „To druhé."

Rozklikla som odkaz a Nicolas naklonil hlavu aby videl aj on.

„Dve mladé študentky sa stratili. Jednu našli brutálne zavraždenú na príjazdovej ceste pred mestom pri lese. Jedná sa o rovnaké zdivočelé zviera?" prečítala som článok.

„Ju som poznal." povedal Nicolas a prezrel si jej študentskú fotku, „Raily Sho. Prisťahovala sa s rodičmi z Číny za lepším životom. Mala ešte jednu sestru. Deihi Sho."

„Áno aj ja si ju pamätám." povedala Keysha a vzala si mobil z mojich rúk. Nebránila som sa. Len som pozerala kdesi pred seba a rozpamätávala som sa.

„Charlotte čo o nich vieš?"

Roztvorila som pery, no chvíľu trvalo kým som vydala nejaký zvuk: „Má v tom prsty Andy. už sa to začína. Tí dvaja sú..."

„Sú čo Charlotte?" povedal netrpezlivo Nicolas.

„Už sú to nočné bytosti." vytisla som zo seba.

„Už?" nadvihol obočie.

„Moment, nočnou bytosťou sa vieš stať?"

Prikývla som.

„Prečo ich premenil?"

„Aby mal na svojej strane viac bytostí." povedala som a poškrabala si pravú lopatku, kde mi po dvoch dňoch ostali len takmer nebadateľné červené fliačiky.

„Keď na svojej strane, znamená to, že je aj druhá strana?"

Prikývla som: „Tiež sú to nočné tvory, ale kvôli konfliktom z minulosti sa rozhádali a preto sa rozdelili."

„A čo tí ľudia s potenciálom ako ja?"

„To je dá sa povedať, tretia strana." pozrela som naňho a potom na Keyshu.

„Ešte mi povedz, že je aj štvrtá." povedala ironicky.

„Vlastne..."

„Čo? To je potom kto?"

Just one book-Midnight loveWhere stories live. Discover now