21. časť
Otvorila som oči a to ticho ma desilo. Posadila som sa a ešte stále som sa cítila akási malátna. Keysha ležala na zemi, zrejme uspatá tak ako ja a na Leovi sa dali vidieť známky boja tak ako aj v izbe. Trochu mu krvácalo zo spánku. Po Nicolasovi ani stopy.
Potriasla som ňou a ona pomaly otvorila oči: „Čo sa to stalo?"
Následne zvraštila tvár od bolesti. Zrejme jej to kúzlo spôsobilo bolesť hlavy.
Nahla som sa nad Lea a priložila si k jeho perám ucho aby som sa uistila či dýcha. Neskutočne mi odľahlo.
„Je to zlé. Veľmi zlé." zašepkala som.
„Zobudil sa, no bol zlý. Vyslovene zlý. Na rukách mu vreli čierne žily a ten jeho pohľad bol mrazivý. Priložil mi dlaň na čelo a viac si už nepamätám."
„Bojoval som mnou." ozval sa šepky, „Až kým ma nezložil."
Pomohla som mu posadiť sa.
„Ovládla ho temnota." povedala som. Temnota. Tá nasledovala hneď po únose. Takže predpoveď pokračuje.
„A kam by mohol ísť?" opýtala sa Keysha.
Mykla som plecami.
„Musíme ho nájsť."
„Ako ho chceš nájsť? Prešli aj tri hodiny. Môže byť kdekoľvek a navyše nevieme kam by šiel." povedal Leo.
„Stratili sme ho." hlesla.
„Nestratili." povedala som.
„Stratila som Davea, teraz brata."
„Nehovor tak Keysha." varovala som ju zo strachu, aby neurobila hlúposť.
„Za všetko môže Andyho skupinka. Zničili nám domov."
„Keysha!" ohlásila som ju možno hlasnejšie než som chcela, no svoj účinok to malo, „Pôjdeme za Ervisom, alebo Tomasom. Tomas je Nicolasov najbližší človek po nás a Ervis je potencionalista tak musí o ostatných niečo vedieť."
„Myslíš, že šiel za aktívnymi potencionalistami?" pozrel na mňa Leo.
„A kam inam? Je to logické. To jeho zlé ja ho nutkalo proti nočným tvorom. Tak ako by sa zamýšľal každý aktívny potencionalista."
„A zastavíme ho?"
„No... momentálne je nebezpečný."
„Dosť nebezpečný." dodal Leo. Sedeli sme akoby v menšom kruhu a riešili problémy.
„Nie je sám sebou. Však si ho videla. Ovládla ho temnota. Nevedeli sme mu pomôcť." zlomil sa mi hlas. Sľúbila som nemožné.
„Čo teraz?" opýtala sa Keysha a Leo si šiel hľadať lekárničku.
„Musíme sa vyspať. Nič iné teraz spraviť nedokážeme."
„A čo otec? Čo mu povieme, kde je Nicolas?"
„Najprv budú musieť nájsť nás a potom riešiť kam zmizol Nicolas."
Potom, čo sme sa nenápadne vytratili z hotela sme si objednali taxík aby nás doviezol na začiatok našej ulice. Následne sme šli k nášmu domu po nejaké veci a Leove auto. Síce to nie je práve nenápadné, keď ráno na mieste činu budú chýbať obe autá, ale to ma už nezaujímalo. Nicolas na tom svojom niekam odišiel. Zobrala som si zo zdemolovanej izby veci, keď som si na posteli všimla Polnočnú lásku. Bola nepoškodená a doslova bila do očí. Podišla som k nej a otvorila ju, no nič som nenašla aj po poriadnejšom hľadaní. Dvere mojej izby sa takmer nečujne zaklapli a v tom momente mi niekto zapchal ústa a pritisol o stenu. V slabom svetle žiarovky som rozpoznala Nicolasovu tvár.
YOU ARE READING
Just one book-Midnight love
FantasyAj vy poznáte ten pocit keď sa rozplývate nad knihou ktorú píšete alebo čítate? Nad tým, aký vzťah majú hlavné postavy medzi sebou? Aj ja. No len do jedného momentu, kedy by som radšej všetko vrátila späť a už nikdy sa knihy nedotkla a nijakú nikdy...