Colegiul XX este un colegiu alcătuit din diverși ingineri care studiază diferite ramuri de inginerie și este centrul acestor tineri amețitori și cu sânge fierbinte. Acest colegiu accepta doar bărbați și nu femei.-Hei, tipul ăsta a ieșit aici să fumeze fără să ne spună, a spus vocea unui tânăr de la departamentul de inginerie mecanică care și-a ridicat un turban, în timp ce mergea și stătea lângă prietenul său.
-La naiba Gap, casa ta e bogată și tot mai vii să-mi ceri din nou țigările , s-a plâns prietenul lui, dar a acceptat să i-o dea.
-Ce naiba de bogata? E suficientă să îți de-a să mănânci, răspunse Gap și luă țigara pe care o aprinsese prietenul său.
-Acești nenorociți au venit să fumeze în secret și nu m-au invitat. Cățea, adu-mi-o aici, a intrat și Dave, un alt prieten din grup, și a stat cu ei.
-La naiba Dave, vorbește încet. Profesorul va veni să ne vadă în curând , se plânse Gap prietenului său și îi întinse țigara.
Acum, acești trei prieteni veneau de obicei să stea în secret și să fumeze în spatele șopronului departamentului, care este relativ liniștit și nimeni nu trece pe lângă. Mai simplu spus, era ascunzătoarea lor.
— Gap, ai de gând să-i vezi pe ticăloșii ăștia alergând în seara asta? întrebă Dave amintindu-și.
-Mă duc eu, eu am decorat mașina pentru el. Trebuie să mă duc să mă uit la munca mea, a spus Gap în timp ce scăpa o pufă de fum.
Nu știu dacă va veni și el, spuse Buk
-Hai am o mâncărime la picioarele. Gura mea este al naibii de bună când vorbesc o mulțime de oameni dar când m-am trezit în preajma unor oameni cu gura de rahat, am tăcut pentru că încep să simt mâncărimi la picioare , a vorbit Gap despre inamicul său.
-Huh, acest nenorocit este de fapt un escroc. Arată-mi mișcările tale, a spus Dave în glumă.
— Oh, dar ai trimis încă lucrarea lui Ajarn Phanop? întrebă Dave cum își amintea.
-Poți să nu vorbești despre sarcina profesorului acum? Nici măcar nu am început să o fac . La naiba, mormăi Gap furios.
— Și eu, spuse altul.
-Deseara, să ne adunăm împreună. Ca să mergem împreună pe teren, Gap și-a făcut din nou o întâlnire cu prietenii înainte de a se așeza și a-și fuma țigara. Apoi s-au întors împreună la școală.
-Gap s-a întors. Coboară și ajută-i și pe mama și pe tata , a spus mama lui Gap când fiul ei cel mic a intrat în casă.
Tatăl lui Gap este de origine thailandeză - chineză. Mama lui este jumătate thailandeză și jumătate străină, dar există doar GAP care și-a luat genele și arată puțin occidental ca mama lui.
Gap's House vinde tăiței, cuiburi de păsări și aripioare de rechin. Restaurantul este o clădire cu 3 etaje, cu deschiderea restaurantului la primul etaj, etajul doi fiind reședința părinților săi, iar etajul trei aparținând acestuia și fratelui său.
Gap are doi frați mai mari, cel mai mare pe nume Gram, care este deja căsătorit și și-a deschis o filială în Chinatown, iar al doilea pe nume Koh, care studiază în anul II de Universitate.
-Unde este Koh? Mamă, a intrebat-o Gap despre al doilea frate.
-A spus că există un antrenament de baschet, a răspuns mama lui.
CITEȘTI
Dragoste turbulentă 🩵
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...