Buk s-a călare pe motocicleta și a mers la mall după școală pentru a cumpăra lucruri fratelui său. Când a ajuns, a intrat direct în secția de supermarket și a scos o foaie de hârtie.
-Ai o mașină, de ce nu ieși să cumperi, Phi Big, s-a plâns Buk furios înainte de a pleca să caute lucruri pe care fratele lui le-a notat.
— Oh, ce cauţi aici? A strigat o voce, făcându-l pe Buk să se întoarcă să se uite și să fie surprins să-l găsească pe tânărul profesor de la infirmerie.
-Pentru a face un raport, domnule. Haha! Glumesc. Când vii la mall, trebuie să vii să cumperi lucruri , a răspuns Buk în glumă de fapt c l-a mințit doar pe Sing că merge cu profesorul dar de fapt sa întâlnit întâmplător cu profesorul.
-Scuzați-mă ,a spus tânărul profesor în glumă înainte de a se întoarce să privească în jur.
— Oricum, îngrijitorul nu a venit cu tine? A întrebat tânărul profesor cu un zâmbet, făcându-l pe Buk să facă o față confuză.
— Cine este îngrijitorul? întrebă Buk înapoi.
-Este persoana cu care ai venit să te uiți la film. Nu credeam că te va lăsa să vii singur.
Tânărul profesor îl tachina. Un zâmbet ușor se ridică din colțurile gurii lui Buk.
— Dar profesorul? Ai venit singur? a întrebat Buk înapoi, ignorând întrebarea pusă de profesor înainte.
-Am venit singur. Trebuie doar să cumpăr câteva lucruri. Lasă-mă să merg cu tine, a spus tânărul profesor zâmbind.
Buk dădu din cap pentru că nu se gândea la asta. În plus, știa că profesorul oricum nu s-a gândit la așa ceva cu el așa că cei doi au mers împreună la cumpărături.
-Cum ai ajuns aici? întrebă profesorul.
-Motocicletă, a răspuns Buk cu o voce normală, făcându-l pe profesor să ridice ușor sprâncenele.
-Deci cum vei lua aceste lucruri înapoi? Cumpărând și multe? Întrebă surprins profesorul și zâmbi puțin.
-Nu, va trebui să mă descurc. Fratele meu mi-a spus să-l cumpăr înainte să mă duc acasă. Și el a fost foarte strict în privința asta, a răspuns Buk și tânărul profesor dădu din cap în semn de recunoaștere.
-Vrei asta? Poți să-l încarci și ține-l în mașina mea, te duc eu însumi acasa, s-a oferit amabil tânărul profesor.
-Este în regulă. Sunt atent cu tine, a spus Buk pentru că era grijuliu.
-Nu-ți fie frică. Sunt deja dispus să-mi ajut studenții. Chiar dacă nu predau la clasa ta dar tu ești student la facultatea în care lucrez. E ca și cum ai fi unul dintre discipolii mei , tânărul a răspuns profesorul zâmbind. Buk râse ușor în gât.
-Profesorul nu trebuie să fie atât de formal. Dacă profesorul este dispus, aș vrea să vă deranjez puțin, a spus Buk. Când profesorul s-a oferit voluntar, a acceptat-o simțindu-se recunoscător. Tânărul profesor a zâmbit.
Când cei doi au terminat cumpărăturile, au mers împreună spre parcare. Buk trebuie să încarce mai întâi articolele pe care le-a cumpărat în mașina tânărului profesor. În timp ce Buk încărca articolele din cărucior în portbagajul mașinii.
De asemenea, Buk s-a răsfoit după instinctul său. Când s-a întors să se uite, l-a văzut pe Sing privindu-l cu o față furioasă. Sing a încercat să-și conducă mașina pentru a-l căuta pe Buk la mall și, din fericire, l-a găsit cu profesorul.
-De ce nu mi-ai răspuns la apeluri?!
O voce strigă spre parcare făcându-l imediat pe Buk încordat.
CITEȘTI
Dragoste turbulentă 🩵
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...