-Pentru că sunt oamenii din familia ta, este important să ne înțelegem și să vă acceptați reciproc. Dacă membrii familiei nu se acceptă și nu se susțin reciproc, atunci cum vom avea curajul să ne confruntăm cu un străin? se certa Gap din nou. Acest lucru l-a iritat destul de mult pe tatăl său.
-V-am lăsat totuși să vă întâlniți și să vorbiți, e mai mult decât suficient, Gap! Sau vrei să-ți interzic să te vezi? strigă tatăl lui Gap.
-Destul, voi doi. Gap, puteți înceta să vă certați cu tatăl vostru, a intervenit mama lui Gap, soțul și fiul ei. Gap mormăi înainte de a ieși ca furtună din magazin.
-Uită-te la el, a spus tatăl lui Gap cu asprime înainte de a se întoarce să continue să pregătească ingredientele pentru mâncare într-o dispoziție mohorâtă. Mama lui Gap oftă ușor.
După ce a ieșit ca furtună din casă, Gap a mers direct la magazinul fratelui său mai mare, care nu era încă deschis. Gap a mers drept și a bătut la ușa de la intrare din lateral. Cumnata lui a venit să-i deschidă ușa.
-Oh, Gap, nu te-ai dus la școală? întrebă cumnata lui Gap zâmbind.
— Nu încă, Hia Gram, s-a trezit încă? întrebă Gap în timp ce intra înăuntru.
-Sa trezit este în bucătărie, a răspuns cumnata lui Gap. Așa că Gap se apropie de fratele său într-o dispoziție supărată.
-Bună , îi sună Gap primul fratelui său.
Gram s-a întors să se uite surprins la Gap, care a venit să-l găsească acasă la el în acest moment al zilei.
-Ce s-a întâmplat? de ce te comporți așa? l-a întrebat Gram curios pe fratele său. Gap rămase nemișcat privindu-se la fratele său.
— Știai despre mine și Hia Koco? întrebă Gap.
Dar era sigur că Koco s-ar fi putut consulta deja cu fratele său mai mare. Bunica era încă puțin.
-Ce s-a întâmplat? întrebă Gram
-Despre mine și Hia Koco că ne întâlnim cu un bărbat, a spus Gap din nou.
Gram oftă ușor. Bănuise deja că ar putea fi asta.
-Hai să mergem sus și să vorbim, a spus Gram înapoi înainte de a-și duce fratele mai mic la etajul doi al casei, pentru că personalul din magazin urma să sosească în curând
. Nu vrea ca nimeni să audă prea mult despre asta. Gap îl urmă pe fratele său și se așeză pe canapea din mijlocul holului. Cât despre Gram el stătea cu mâinile pe talie și se uită la fratele său mai mic.
— Hai, spuse Gram
Gap se uită la fratele său cu ochii nemișcați.
"Bună, poți să accepți?" întrebă imediat Gap.
— Bine... de ce întrebi? a continuat Gram. Gap oftă din greu.
-Eh, chiar și tu poți să accepți asta. Deci de ce nu poate tata să o accepte? Nah, m-am luptat cu el înainte de a veni să te văd, îi strigă Gap frustrat fratelui său. Bunica se încruntă imediat.
-Ești nebun? De ce te certați cu tata? Arată ca un idiot. Koco nu a argumentat un singur cuvânt. Dar te-ai dus și te-ai certat cu el. Pur și simplu ai înrăutățit totul. Știi asta? și-a certat Gram frățiorul.
Chiar dacă Gap părea un adult uneori, dar este doar un băiat de 18 ani, așa că este la o vârstă foarte rebelă și emoțională.
-Ei bine, nu înțeleg. De ce tata nu poate accepta asta? N-am făcut nimic ilegal , i-a spus Gap fratelui său.
CITEȘTI
Dragoste turbulentă 🩵
Romantik🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...