Capitolul 12: Dave 💙 Si ⚠️🔥

692 34 8
                                    

Si a ieșit zâmbind și a deschis poarta pentru Dave. Când Dave a sunat la poartă în faţa casei

Voia ca Dave să fie repede într-o dispoziție bună. Așa că a ieșit să cumpăr scoici de la piața din fața .Să-le fiarbă și să facă un sos pentru Dave pentru că știu că lui Dave îi place să le mănânce.

-Înțeleg că cauți ceva care să mă ispitească, a tachinat Dave.

-Nu ,am văzut că domnul Dave era într-o dispoziție proastă așa că vreau să te fac sa te simți mai bine, a spus Si. Dave a zâmbit puțin. Înainte de a-l urma pe Si în casă

-Unde este mama ta? a întrebat Dave, după ce a intrat în casă și nu i-a văzut mama.

-Mama sa dus să-l vadă pe tata. Probabil că se va întoarce în câteva zile, a răspuns Si.

-Oh, ce ți-am spus? Că dacă mama ta nu este aici, spune-mi. Voi putea rămâne cu tine ca prieten, a răspuns Dave.

-Tocmai am aflat după-amiaza. Îți spuneam oricum Dave. Dar încă nu am avut ocazia să-ți spun, răspunse Si, făcându-l pe Dave să tacă puțin. Pentru că a fost o problemă între el și Ram, Si nu a avut ocazia să-i spună.

-Oh, ei bine, în seara asta  voi dormi cu tine ca prieten, a spus Dave, Si a zâmbit și sa simțit puțin entuziasmat în inima lui pentru că va petrece noaptea cu Dave.

-Faci ceva de mâncare? a întrebat Dave și a intrat în bucătărie cu Si când a văzut mâncarea în fața lui. Sucurile digestive din stomacul lui Dave au început imediat să funcționeze. Mai sunt și alte două garnituri.

-Hai să mâncăm împreună, a spus Si zâmbind.

-Am ajuns aici. Dacă nu mănânc sunt un prost. Haide, o să-ți scot niște orez. Dave s-a oferit grăbit să pună niște orez

Dave a vrut să-i mulțumească și lui Si. Se așează și ia cina împreună cu Dave așteptând să curețe scoicile pentru ca el să mănânce din când în când, când era gata să se ridice și să le decojească, Dave i-a ordonat să stea nemișcat. Și Dave a fost întotdeauna cel care a scos mâncarea pentru ca Si să o mănânce. Când era plin, Dave s-a oferit voluntar să spele vasele. Apoi s-au dus să stea și să se uite la televizor în sufragerie.

-Cred că stomacul meu o să bubuie, a spus Dave în timp ce își freca stomacul. Mâncarea era cea mai satisfăcătoare si pe gustul lui. Așa că a mâncat multe feluri de mâncare. Si a râs încet când a auzit asta. Apoi ochii lui Dave s-au întors să vadă punga de gustări pe care Ram a cumpărat-o pentru Si care era pusă pe masă lângă televizor. Si a urmărit ochii lui Dave.

-Nu-mi spune să-le arunc, spuse el.

-Atunci nu ar trebui să-le mănânci. Nu stiu daca a pus pe ascuns ceva medicamente in ea sau nu. Oricine poate să ti-l dea, dar nu-le mănânca. A spus Dave pe un ton serios, zâmbind puțin.

-Da. Si a răspuns, așa că Dave a zâmbit cu satisfacție. Înainte de a adormi în poală lui Si și nu a mai spus nimic.

-Nu te uiți la televizor? A întrebat Si, văzând că Dave stătea acolo, uitându-se la fața lui.

-Vreau să mă uit mai mult la fața ta. De ce nu-ți scoți ochelarii? a spus Dave. Ridică mâna și îi scoate ochelarii.

-Poți să-mi vezi clar fața? a întrebat Dave.

-Această apropiere este suficientă pentru a vedea. Dar e puțin neclar, a răspuns Si. Dave a zâmbit puțin. Înainte să-si ridice mâna pentru a-i apăsa ceafa, Si se aplecă.

Dragoste turbulentă 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum