Capitolul 11: Sing 💙 Buk

157 11 0
                                    

După ce au cumpărat băuturi alcoolice și alte băuturi, Singh și Buk s-au întors la casa lui Buk. Când au ajuns, au descoperit că a sosit și fratele Man stăteau în fața casei fumând. Așa că Singh și Buk își ridică imediat mâinile pentru a-și oferi respect. Man dădu din cap.

— Hei, cum a apărut Singh aici? Man și-a salutat juniorul surprins.

-Treceam. Așa că am trecut în vizită. Apoi Phi Big m-a invitat la băuturi, a răspuns Singh în timp ce se uită ușor la Buk.

-Credeam că o să găsiți o ceartă cu Buk. Deci, băieți, sunteți aproape acum, nu-i așa? Întrebă bărbatul înapoi cu un zâmbet.

-Unele bune, altele rele. Depinde de starea de spirit, frate, a răspuns Buk.

— Vorbești despre starea ta de spirit sau starea mea? întrebă Singh înapoi. Buk s-a întors imediat să-l privească pe Singh.

-Hei, nu vă loviți încă....hehe, astăzi ești în zona lui Buk, Singh. Lasă-mă să te avertizez..... Picioarele lui Big sunt grele.... , a spus Man în glumă.

-Despre ce bârfiți? Și de ce nu v-ați dus încă să ridicați lucruri pentru a le pregăti în fața casei? Big a ieșit și a întrebat.

-Huh, tocmai l-am avertizat pe Singh sa nu aibă nicio problemă cu Buk pentru că picioarele tale sunt grele , a spus Man zâmbind înainte de a sufla fum de țigară în fața lui Big. Așa că am fost pălmuit de Big în cap odată.

-Îmi pare rău, și mâinile mele sunt grele. Puteți încerca. Să mergem să ajutăm la ridicarea lucrurilor în bucătărie , a strigat Big înainte ca Big și Man să intre în bucătărie cu Singh și Buk mergând în spatele lor.

-Piciorul fratelui tău este chiar greu? Singh l-a întrebat pe Buk nu foarte tare. Buk se întoarse să se uite la Singh confuz.

-Dacă vrei să știi, încearcă să-l pui pe fratele meu să te calce în picioare , spuse Buk fără să stea pe gânduri înainte de a intra să-și ajute fratele să ridice lucrurile până când își amenajează un loc unde să stea și să bea în fața casei.

Cei patru stăteau pe fiecare dintre scaunele din jurul unei mese. Buk a luat salata de vermicelli pentru a o mânca imediat.

— De cine ți-e frică să furi? întrebă Singh în timp ce prepara lichior pentru Man și Big.

-Este vorba despre mine, fă-mi și mie un pahar , a răspuns Buk și l-a rugat pe Singh să  îi facă și lui lichior. Singh a clătinat din cap zâmbind, dar i-a dat

— Ei bine, în concluzie, Gap și Mail sunt de fapt într-o relație, nu-i așa? întrebă bărbatul curios. Singh dădu din cap.

-Da, frate, au fost de acord cu o întâlnire când am fost la Pran ,a răspuns Singh, întorcându-se periodic să se uite la expresia lui Buk.

Buk ia cerut lui Singh să-i dea un pahar, ceea ce a făcut.

-Nu credeam că Mail se va întoarce să-i placă  de Gap, a continuat Man.

-Nici eu nu credeam. Acel Gap este atât de serios în legătură cu Mail, a spus Buk, iar subiectul de conversație din cercul băuturii a fost în mare parte despre Gap și Mail.

Buk s-a așezat să mănânce cu aperitive și band   lichiorul .Când alcoolul intră în organism, începe să se încălzească. Man și Singh și-au scos cămășile pentru a-și răcori căldura corpului.

-Oh, naiba, unde te-ai dus să flirtezi cu o fată? Sunt urme de unghii pe tot corpul tău. Arăți fierbinte, îl tachinează bărbatul când vede urmele de unghii de pe umărul lui Singh împreună cu urmele de mușcături de aspirație.

Dragoste turbulentă 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum