Gap a intrat direct în bucătărie. Apoi a aranjat să pună produsele proaspete pe masă pentru a vedea ce era acolo.
-Hai, te ajut , a năvălit Buk pentru a-și ajuta prietenul si toți ceilalți au intrat și ei în bucătărie.
Cei mai mulți dintre ei au vrut să știe dacă Gap chiar avea de gând să gătească sau nu.
-Nu, ticălosule. Tot nu vreau ca bucătăria mea să fie distrusă din cauza abilităților tale, îl întrerupse Singh înainte de a trage gulerul cămășii lui Buk pentru a se da înapoi. Apoi a mers și a stat lângă Gap.
— Nenorocitul ăsta, o să-mi ajut prietenul, strigă Buk.
-O să-l ajut. Pregătiți-vă și aranjați un loc. Oh, dacă chiar doriți să ajutați, mergeți acolo și aprindeți soba cu cărbune, Singh și-a fluturat mâinile pentru a le alunga, făcându-i pe Buk să-și încruntă sprâncenele. sprâncenele împreună.
— Deci, știe să gătească? întrebă Dave curios.
-Singh gătește adesea și mănâncă singur. Chiar dacă nu este delicios dar este în regulă să mănânci, a spus Para, privindu-l pe Singh care îl privea furios.
Gap era ocupat să separe diferite tipuri de ingrediente pentru a vedea ce ar trebui să pregătească mai întâi. Mail se sprijini de tocul ușii, privindu-l curios pe Gap pentru a vedea dacă Gap chiar a făcut-o sau nu. Cât despre Mail însuși, cel mult, putea prăji ouă și fierbe tăiței instant. Ajunge.
— Să mergem să pregătim un loc, spuse Thit, alungând pe toți afară. Singh și Gap s-au ajutat reciproc să spele și să pregătească ingredientele.
Mail a ieșit și cu ceilalți. Așa că doar Gap și Singh au rămas în bucătărie. Amândoi își împărțeau sarcinile.
-Tu
Gap îl strigă pe Singh nu prea tare.
-Ce? răspunse Singh.
-Ce îi place să mănânce Mail? întrebă Gap curios.
Singh se întoarse imediat să se uite la Gap.
-De ce vrei să colectezi datele pentru a nota ? întrebă Singh din curiozitate.
-Ei bine, vreau să-l stiu ce voi pregăti pentru viitoarea mea soție , a spus Gap zâmbind, gândindu-se că dacă a spus asta în fața lui Mail, atunci Mail trebuie să-l fi lovit cu ambele picioare.
— Spui că asta înseamnă că ți-ai imaginat deja că Mail este soția ta? întrebă Singh cu o voce uluită.
-Da, de ce? Sau crezi că prietenul tău va fi soțul meu? întrebă Gap înapoi.
Singh se încruntă în gând.
-Nu-mi pot imagina. Dacă voi doi vă întâlniți cu adevărat, cine va fi de ce parte? Dar, sunteți sigur atât de mult? Că puteți face ca Mail să fie soție? Nu crezi că te-ai întâlni cu piciorul lui mă întâi ?întrebă Singh în glumă.
Pentru că încă nu-și putea imagina că prietenul său și Gap sunt împreună.
-O să știi în curând. Așteaptă să fie mai întâi blând cu mine. Dar acum poți să-mi spui ce îi place lui Mail să mănânce sau ce nu-i place? îl întrebă Gap din nou pe Singh.
-Nu fugi. Hai să mâncăm mai întâi împreună, a mers Para pentru a vorbi cu Mail care a mers separat pentru a fuma la iazul cu pești de lângă casa lui Singh.
CITEȘTI
Dragoste turbulentă 🩵
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...