Capitolul 14: Sing 💙 Buk

254 17 1
                                    

— Te întorci? Vocea liniștită a lui Para a răsunat, făcându-l pe Buk să înghețe imediat.

Rămase nemișcat o clipă înainte de a se întoarce să-l vadă pe Para ridicându-se și așezându-se într-o stare de somnolență. Buk se întreba dacă Para îl vedea ca Singh sau nu. Dar întrebarea nu pare a fi adresată lui Singh. Para ridică din sprâncene spre Buk.

— Te va trimite Singh? întrebă Para mai departe, făcându-i inima lui Buk să se oprească

-Oh..um

Incapabil să se gândească la un răspuns, Buk a acceptat și a plecat în grabă, cu inima dansându-i în poală în timp ce se gândea dacă Para știa cu cine vorbește. Buk stătea în fața mașinii lui Singh părând stresat. Cât despre Singh, când a ieșit din dormitor, l-a văzut pe Para stând pe canapea în fața televizorului.

— A, nu ai dormit în camera ta? salută Singh. Para se întoarse să se uite la Singh cu ochii miji.

-Voi doi sunteți cei care nu m-ați lăsat să dorm. Așa că a trebuit să ies și să dau televizorul pentru a îneca zgomotul , a răspuns Para fără serios. Singh a zâmbit viclean, dar a dat din cap în semn de acceptare.

-Dacă te duci acasă înainte să mă întorc, încuie casa și pentru mine, i-a ordonat Singh  lui Para, în cele din urmă, înainte de a ieși în fața casei l-a văzut pe Buk stând în fața lui stresat. Văzându-l ieșind, Buk l-a tras în grabă pe Singh să vorbească imediat.

-Singh, Para m-a salutat tocmai acum. Știe el că sunt aici? întrebă Buk, părând puțin îngrijorat.

-Nu, trebuie să vorbească în somn. Tocmai acum, am ieșit și l-am văzut întins , a răspuns Singh . În plus, încă nu voia ca Buk să afle că Para știa deja despre ei doi.

— Îmi pare rău, dar este o întrebare foarte serioasă, spuse Buk din nou.

— Vrei să te întorci și să-l întrebi dacă tocmai acum vorbea în somn? Singh sugeră la care Buk clătină grăbit din cap

-Du-te, deschide-mi poarta. O să-mi scot motocicleta, schimbă Singh subiectul pentru că nu voia să se certe cu Buk dis-de-dimineață.

Buk a mers apoi să deschidă poarta așa cum i s-a spus, în timp ce Sing s-a dus și a luat motocicleta pentru a-l trimite pe Buk acasă.

— Ar trebui să ne oprim și să bem niște supă cu sânge de porc ? a întrebat Singh pentru că are un magazin obișnuit. Buk dădu din cap.

-Oh, ce bine, o să cumpăr și pentru fratele meu, a răspuns Buk.

Apoi Singh l-a dus mai întâi la magazinul pentru  a cumpăra supa. Buk trimite un mesaj pentru a-i spune fratelui său în avans, astfel încât Big să nu fie nevoit să gătească singur. Pork Blood Supp Shop este un magazin de pe marginea drumului în zona comunității. Singh și-a parcat motocicleta și l-a dus să caute o masă.

-Ce vrei? Există terci, a spus Singh pentru că erau mulți oameni care vindeau mâncare dimineața în acea zonă.

-Ia o tocană specială cu sânge de porc. Și o farfurie de orez simplu, a răspuns Buk.

Singh s-a întors apoi să-i spună proprietarului magazinului și a comandat același lucru pentru el.

-La naiba, am uitat să aduc căpșunile , a spus Buk când își amintea. Singh clătină slab din cap.

- Vei cumpăra mai târziu,acum trebuie sa manaci mancare altfel se va strica, a răspuns Singh.

-Oh, așa e , a răspuns Buk. Tocmai când era servit orezul, cei doi s-au așezat și au mâncat în tăcere.

Dragoste turbulentă 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum