-Unde este prietenul tau? l-a întrebat Mail pe tânărul care l-a condus pe alee.
— Aici, frate, aici, spuse băiatul arătând spre o alee.
Mail a intrat pe aleea, care era o alee destul de singuratică și fără fund
-Unde?
Mail s-a întors și a întrebat înainte de a se opri pentru un moment când a văzut un grup de vreo 4-5 persoane intrând înăuntru și, în timp ce s-au apropiat de el, a văzut chipul celuilalt.
-Huh! Deci chiar l-ai făcut pe copil să mă păcălească să vin aici, a spus Mail pe un ton batjocoritor când a înțeles totul.
— Ce ai de gând să faci cu mine? a întrebat Mail.
-Nu e nimic mare. Vreau doar să-ți dau o lecție. Nu ar fi trebuit să te încurci cu soția mea, a spus Ton.
Mail s-a uitat la fața bărbaților care au venit cu Ton și a văzut că nu erau prieteni din cartier sau din aceeași clasă ca el. Erau mai probabil un grup de oameni care făceau comerț cu droguri cu Ton.
- Huh! Nu-ți folosi soția ca scuză pentru a te lupta cu mine, Ton. Fii doar un pic bărbătesc. Spune doar că am terminat să te enervez, a răspuns Mail, evaluând și cealaltă persoană din inima lui și planificând o modalitate de a lupta sau de a scăpa.
Mail nici măcar nu știa ce arme adusese cealaltă parte cu ei.
-Oh! Corect! Sunt enervat pe tine. Sunt enervat cu aroganța și excesul de încredere. Îți place să te comporți ca un Erou, a spus Ton nemulțumit.
Mail clătină ușor din cap.
— Gelos pe mine, asta e? răspunse Mail pe un ton batjocoritor, făcându-l pe Ton să strângă din dinți.
-Ce crezi despre mine? Huh? Astăzi, dacă nu-mi acorzi respect pentru picioarele mele, nu te voi lăsa să pleci atât de ușor , a spus Ton furios.
-Serios? Ți-e frică de mine? Așa că a trebuit să aduci atât de mulți oameni cu tine. Nu îndrăznești să te lupți față în față cu mine?
Întrebă Mail înapoi, gândindu-se că dacă l-ar putea păcăli pe Ton să lupte unu la unu, atunci ar avea șansa de a câștiga și de a merge acasă dintr-o bucată. Pentru că 5 oameni au stat la coadă pentru a-i bloca drumul de pe alee.
-Huh! Încerc să găsesc o modalitate de a supraviețui? Nu mă pot abține. Sunt așa. Hei! Doar ai de-a face cu el. Nu trebuie să-i asculți rahatul, a zâmbit Ton către Mail și apoi s-a întors să vorbească cu propriul său grup înainte ca toată lumea să se repezi imediat spre Mail.
Mail a lovit rapid persoana care s-a apropiat prima de el înainte de a arunca un pumn în altă persoană și a ocolit-o pe a treia. Chiar dacă este un luptător bun, dar asta nu înseamnă că poate eschiva fiecare lovitură și pumn. Mail a apucat un băț din apropiere și l-a izbit în umărul cuiva care era pe punctul să-l lovească.
-La naiba, te omor, ticălosule ,a vorbit supărat bărbatul care a fost bătut cu un băț și a atacat imediat asupra lui.
Bufnitură!!! Brusc!!!!
Mail a fost puțin luat prin surprindere când cineva l-a lovit la cap cu o sticlă de sticlă. A simțit apă caldă curgându-i din cap. Apoi s-a întors și a zdrobit bățul cu putere până ce cealaltă parte s-a prăbușit la pământ.
-Aduceți cuțitul, a răsunat vocea lui Ton și a primit un cuțit de buzunar de la unul dintre membrii bandei sale.
Văzând că Mail încă se luptă și nu dă înapoi, Ton s-a supărat mai mult pe el. Mail a început să găsească o cale de a scăpa de pe această alee cât mai repede posibil pentru că a început să se simtă și el amețit. Altfel, ar fi înjunghiat până la moarte pe această alee.
CITEȘTI
Dragoste turbulentă 🩵
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...