Gap și Mail s-au ajutat reciproc să spele rufele. S-au jucat și s-au certat unul pe altul, tachinând până au terminat de spălat rufele și era timpul să le usuce
— Iată, lasă-mă să-l usuc eu. Gap ridică un coș cu lenjeria lui Mail, care fusese deja uscată, ca să atârne pe fire pentru a se usuca complet.
-Hei, nu trebuie. O voi face eu singur. Du-te să-l faci pe al tău, i-a interzis Mail în grabă iubitului său imediat.
Chiar dacă amândoi sunt bărbați, dar totuși se simțea ciudat că și-a lăsat iubitul să o facă pentru el.
-Ce este atât de jenant? Este doar lenjerie. L-am văzut deja pe tipul gol fără lenjerie, a spus Gap tachinător.
Mail a luat imediat o perie de spălat și i-a aruncat-o lui Gap care a sărit râzând.
-Îmi enervează picioarele. Ei bine, dacă vrei să le usuci, atunci usucă-le , răspunse Mail slab, dar știa foarte bine că Gap era deja o persoană atât de enervantă si asta i-a topit inima.
Haosul lui Gap l-a slăbit prin ruperea zidurilor. Mail merge să-l ajute pe Gap să usuce hainele.
— Tu, îl strigă Gap pe Mail pe un ton serios.
-Ce? Mail a răspuns în timp ce-și usca hainele.
-Te mai doare? întrebă Gap înapoi, făcându-l pe Maill să se întoarcă să-l privească nedumerit.
-Ce să doara ? a întrebat Mail înapoi, dar a fost oprit de privirea lui Gap pe fesele lui.
— Chiar acolo, spuse Gap, dând din cap în jos pe fese.
-De ce întrebaţi? întrebă Mail înapoi, întorcându-se să se uite direct la Gap care îi zâmbea răutăcios.
-Este ca, vrei să o faci din nou în seara asta? întrebă Gap încet.
Slam!!!!
-Ai!! doare. De ce m-ai lovit cu piciorul? a întrebat Gap
Când Mail i-a dat cu piciorul dar nu prea puternic. Dar tot l-a făcut pe Gap să se prăbușească.
-Tu, de ce cauți să faci lucruri excitante? Poți găsi lucruri murdare pe mine tot timpul , și-a certat Mail iubitul, dar totuși s-a simțit jenat că Gap i-a cerut așa ceva.
-Oamenii vor să o facă, este greșit? întrebă Gap zâmbind.
-Nu este greșit, dar nu te voi lăsa să o faci. Este ceva în neregulă? a întrebat Mail. Gap făcu o mutră îmbucurătoare.
— Și când o să mă lași să o fac din nou? întrebă Gap, clipind de câteva ori către Mail.
Mail își întoarse privirea pentru că îi era teamă că va începe să râdă de comportamentul lui Gap.
-Grăbește-te și uscă-ți hainele ca să putem face un duș și să mergem să găsim ceva de mâncare. Mi-e foame, a spus Mail cu o voce ușor aprigă.
Gap râse ușor înainte de a se ajuta unul pe celălalt să terminăm de uscat rufele. Apoi s-au întors în camera lui Gap să facă un duș și să se schimbe.
-Ieși să iei ceva de mâncare? a întrebat Koco când i-a văzut pe Gap și Mail ieșind din dormitor. Koco și Brown tocmai urcaseră de la parter.
-Umm, ce vrei? întrebă Gap înapoi.
-Nu, am mâncat cu mama. Vrei ceva? Koco se întoarse să-și întrebe iubitul. Brown clătină din cap înainte și înapoi.
CITEȘTI
Dragoste turbulentă 🩵
Romansa🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...