-Khun Dave, spuse Si cu voce joasă.
(„La naiba, de ce este cu tine? Stând aproape asa, stai departe de el?) strigă Dave posesiv.
-Pot să mănânc mai întâi? Atunci te sun înapoi. Voi lua și medicamentele. Si a adus în discuție problema medicamentelor. Pentru că știa că Dave va fi mai întâi îngrijorat pentru el.
(„Bine, sună-mă când ai terminat de mâncat.”) Si l-a auzit pe Dave gemând și a închis telefonul.
-M-a certat, nu? a spus Ram de parcă ar fi știut, zâmbind. Ram a frecat apoi ușor capul lui Si. Pentru că știu că nu vreau să se lupte.
-Hai să mâncăm, spuse Ram, zâmbind încet. Apoi sta si mănâncă Pentru o vreme, Singh și Mail A mers și ei și s-au așezat să mănânce. Când am terminat de mâncat Si a iesit si l-a sunat pe Dave.
(„Ai terminat de mâncat?”) Dave a răspuns la telefon cu o voce stricată.
-Da, a răspuns Si scurt. Chiar acum voia să doarmă puțin, dar trebuia să-l sune pe Dave mai întâi.
(„Atunci ce e în neregulă cu chestia aia cu Ram? De ce ai spus că nu va mai cocheta cu tine?”) a întrebat Dave imediat.
-Da, dar tocmai acum luam prânzul împreună, spuse Si lui Dave
(„La naiba, nu am încredere în el. Te-a păcălit să mă omori?”) a răspuns Dave suspect
-Nu gândi pesimist, răspunse Si, iar Dave scoase un oftat de uşurare.
-Deci ai luat vreun medicament? Cum e? Dave a întrebat despre starea lui Si.
-Corpul meu este puțin obosit. Dar am luat medicamentul și s-a îmbunătățit, a răspuns Si pe un ton languid.
(„Vei să te odihnești,o sa inchit?”) a întrebat Dave. Si a ezitat. O parte din el a vrut să se odihnească. O altă parte din el a vrut să continue să vorbească cu Dave. În cele din urmă, Si a ales să vorbească cu Dave. Până este timpul să se întoarca sa continue să ajute profesorul
-Cand sunt aproape de facultate O să sun din nou, i-a spus Si lui Dave în încheiere. Dar Dave a răspuns înainte de a închide telefonul. Apoi sa întors să-l ajute pe profesor. Dar de-a lungul timpului Si nu s-a simțit prea bine. Pentru că trebuia să continue să se ridice și să meargă și să faca diferite lucruri, Singh și Mail erau ocupați în cealaltă direcție. Deci nu am timp să mă uit la Si.
-Cred că poți să te așezi și să te odihnești. Nu mai poți suporta uitându-te la fața ta. Ram s-a apropiat și a vorbit, nu prea tare.
-Sunt bine, a confirmat Si cuvintele sale anterioare. Dar Ram făcu o mutră aprigă.
-O să stai și te vei odihni. Sau ar trebui să-i spun profesorului? De ce esti bolnav. A spus Ram pe un ton serios, lui Si i sa colorat fața de rușine.
-Poți să te așezi și să te odihnești timp de 10 minute, apoi să vii să ajuți la lucru. Ceilalți au mers și ei în secret să stea și să se odihnească ai văzut asta?, a spus Rum în timp ce se uita la unii dintre juniori, oftând încet înainte dând din cap.
Apoi Si s-a dus să stea și să se odihnească, ceea ce l-a făcut pe Rsm să se simtă mai în largul lui, Ram l-a lăsat pe Si să stea și să se odihnească, alternând cu venirea periodică în ajutor. Dar cei mai mulţi dintre ei au fost nevoiţi să meargă şi să se odihnească până a venit timpul să se întoarcă. De îndată ce au urcat în maşină, a adormit imediat de epuizare. Ram însuşi nu l-a deranjat deloc. Si era treaz când a intrat în Bangkok. Și când e aproape de facultate l-a sunat pe Dave. Dave a spus că se va grăbi să-l ia. Dar Si a ajuns oricum la facultate înaintea lui Dave.
-Omule, vrei să te întorci cu mine doi? Singh s-a apropiat și a întrebat. Când Si a coborât din mașină, s-a așezat sa il aștept pe Dave la stația de autobuz unde nu sunt mulți oameni De vreme ce era sărbătoare, majoritatea oamenilor nu au venit să se urce în autobuz la această stație. Pentru că erau doar tehnicieni. Chiar dacă era sărbătoare,
-Khun Dave va veni să ma ia în curând. Khun Singh și Khun Mail se pot întoarce primii. A răspuns Si.
Revenind a văzut chipul lui Mail încordat. Credea că ar putea fi ceva incomod.
-Atunci lasă-mă să-l iau pe Mail înapoi mai întâi, a spus Singh, iar Si a dat din cap. Înainte de Singh şi Mail sa plece. Ram s-a apropiat și s-a așezat lângă Si.
-Voi aștepta ca prieten, spuse Ram pe un ton serios.
-Mulțumesc mult P’Ram, a spus Si din inimă. Pentru că astăzi Ram a avut grijă de el toată ziua. Dacă nu ar fi fost Ram care să il vegheze și să-i spună să iau o pauză, credea că probabil că nu ar fi putut să se descurce. Acum simte că are febră. Ram stătea lângă el fără să vorbească sau să mai pună întrebări. Pentru că crede că trebuie să fie obosit. Si s-a uitat la semaforul roșu dinaintea stației de autobuz în care stătea Am văzut că Dave era la un semafor roșu. Așa că s-a ridicat să se pregătească.
-Hei! Ram se ridică repede sa prinda persoana slabă care era pe cale să cadă și îl îmbrățișă șocat. Si s-a ținut de Ram pentru că credea că va leșina. Și înainte ca Ram să-l poată ține în picioare, se auzi zgomotul unei motociclete care se oprește rapid pe trotuar.
-Nu te atinge de soția mea! Dave, care a coborât de pe motocicleta, i-a smuls imediat bratul și l-a lovit cu pumnul.
Dar brațul care il susținerea pe SI să desprins făcându-l pe Si să cadă și să stea pe scaun.
-La naiba, Dave! Ram era furios, nu doar pentru că Dave îl lovise cu pumnul. Dar din cauza lui Dave Si a cazut . Ram s-a aruncat imediat și l-a lovit și pe Dave.
Cei doi s-au repezit înainte și s-au lovit unul pe celălalt înainte și înapoi. Cei care au asistat la incident au strigat socati
-Încetează... Domnule Dave si, P’Rum Si a spus grăbi, dar părea ca cei doi nu vor asculta pe nimeni altcineva Si s-a forțat să se ridice. Apoi a intrat să-i oprească pe cei doi, încercând să-i despartă.
-Nu vă loviți unul pe celălalt, este de ajuns, a spus Si cu o voce obosită.
-Da-te, o să-l călc pe nenorocitul ăsta.Striga furios, Dave l-a împins pe Si departe, dar Si nefiind puternică a căzut din nou la pământ.
-Oh! strigă Si în timp ce șoldurile lui loveau pământul. Îl doare peste tot.
-Si! Ce mai faci? Ram s-a repezit să il sprijine pe Si.
-La naiba Dave, știi că este bolnav?! îi strigă Ram tare către Dave. Dave se apropie și îl împinse pe Ram departe de Si. Acum sunt câțiva dintre colegii lui Si care merg împreună. Și nu s-au întors, au fugit să caute ajutor.
-Nu te încurca cu oamenii mei, spuse Dave cu asprime. Nu s-a gândit niciodată că va fi așa de posesiv cu Si.
-La naiba cu Dave, a vrut Ram să-l lovească din nou cu pumnul pe Dave. Dar Si s-a speriat și a prins de brațul lui Ram.
-Nu, P’Ram, te rog, oprește-te, domnule Dave Te poți opri. Dacă nu te oprești, nu voi mai vorbi cu nimeni. A amenințat Si cu o voce răgușită. Făcându-i pe Dave și Ram să înghețe în același timp.
-P’Ram, ce e cu tine? Juniorii lui Ram au alergat să-l susțină. Apoi s-a uitat la fața lui Dave cu nemulțumire pentru că unii oameni nu-l cunoșteau pe Dave. Unii l-au văzut pe Dave cu oamenii lui Singh. Si însăși era îngrijorată că și Dave va fi atacat. Așa că se uită rugător la Ram. Ram știa exact ce vrea să spună Si. Acum Dave îl ajuta pe Si să se ridice. Și simți căldura venind din corpul lui.
-Nimic, doar clarific puțin lucrurile, spuse Ram ștergându-si cu dosul mâinii sângele din colțul gurii, gura lui Dave era si ia sparta. Cele două situații nu sunt foarte diferite.
-Dave, ți-am dat drumul. De dragul lui Si Altfel, cu siguranță te vei scufunda în pământ. A spus Ram, simțindu-se nemulțumit.
-Serios, Dave era pe cale să-l provoace pe Ram. Dar Si a smucit brațul lui Dave.
-Dacă nu te oprești, o să fiu foarte supărată, îl întrerupse Si. Acest lucru l-a făcut pe Dave capabil să se opreasaca.
-P’Ram, asta e de ajuns. Si sa întors și la implorat pe Ram. Ram respiră adânc înainte de a da din cap, dar nu era prea mulțumit de starea lui Dave.
-Vreau să merg acasă, i-a spus Si lui Dave, care l-a condus pe Si la motocicleta lui.
Și imediat și l-a luat pe Si direct acasă Pe tot parcursul călătoriei, Dave și-a ținut mâna pe mâna lui Si din când în când. Din cauza fricii că Si va cădea de pe motocicleta.
-Ar fi bine să mergi la mine acasă. Mama nu e acasă, a spus Si când Dave se opri în fața casa lui. Pentru că mama lui Si a trimis un mesaj pe drumul de întoarcere din provincii spunând că se duce să-și vadă dotul. Dave a dat din cap de acord înainte de a-l duce pe Si în casa lui Când au ajuns, Dave l-a sprijinit pe Si în casă. Și a mers imediat în cameră
-Corpul tau este atât de fierbinte. Lasă-mă să te sterg mai întâi, a spus Dave și a găsit imediat un prosop.
-Stai puțin, e în regulă. Vreau să vorbesc cu tine Dave, spuse Si pe un ton serios.
Se simțeam răgușit, așa că Dave a venit și s-a așezat lângă el.
-Ce? a întrebat Dave cu o voce liniștită.
-Domnul Dave a procedat într-un mod rău astăzi, l-a certat Si pe Dave. Făcu fața lui Dave încordată.
-Este povestea că l-am lovit cu pumnul pe Ai Ram? Deci de ce trebuie să vii să mă critici în privința asta? Crezi că pot tolera asta? L-am văzut că te-a îmbrățișat. Sau ești dispus să te îmbrățișeze? strigă imediat Dave. Fața lui Dave era nemișcată.
-Vei fi nerăbdător și nu mai asculți nimic, nu-i așa? Si a vorbit încet și a privit fața lui Dave dezamăgită. L-a făcut pe Dave puțin șocat. Când am văzut ochii lui Si privindu-l
-Da, te iubesc de moarte, spuse Dave încet.
-Știu, dar va fi mai bine. Dacă domnul Dave mă iubește și este posesiv cu mine cu vreun motiv și efect, știi tu, Dave, astăzi dacă nu primeam ajutor de la P’Ram Probabil că as fi lesinat. Și ceea ce a văzut domnul Dave la stația de autobuz, atunci am vrut să mă ridic, dar eram amețit. Phi Ram m-a ajutat să mă țină. Dacă nu ar fi fost el, probabil că m-aș fi lovit cu față de pământ, A spus Si pentru a-l face pe Dave să înțeleagă totul. Dave a înghețat puțin pentru că nu se aștepta să fie așa.
- Dave este prea nerăbdător. Nu am niciun motiv să mint, nu-mi place să te văd asa Dave. De ce să lupți și să-i lovești pe alți oameni așa? De ce nu putem să întrebăm frumos și să vorbim frumos? Știu că domnul Dave este gelos pe mine, dar vă rog să întrebați. Puteți arunca o privire mai întâi? Ce s-a întâmplat, cum este povestea?Si a scos o serie de plângeri. Ochii lui erau injectați de sânge, probabil din cauza febrei. Dave a fost puțin tăcut când a auzit asta. Sentimentul de vinovăție a apărut imediat. Pentru că știu că aceasta este cauza care îl face pe Si să se simtă si mai rău decât este.
-P’Ram, el știe. De ce sunt asa? Dar a ajutat să aiba grijă de mine, a spus Si din nou. Acest lucru l-a făcut pe Dave să tacă imediat. Dave, a venit și l-a îmbrățișat pe Si. Chiar dacă Si era fierbinte, Dave era dispus să il îmbrățișeze.
-Îmi pare rău, Si. Îmi pare rău. A fost vina mea. Recunosc că am fost prea impulsiv ce pot face pentru a te răscumpăra. Poti sa imi spui. Voi trece prin toate. Îmi pare rău că ți-am cauzat durere și că te-am îmbolnăvit așa, spuse Dave încet. Xi și-a sprijinit capul pe umărul puternic al lui Dave pentru că este epuizant. Nu a vrut să spună nimic lung pentru că era obosit. Dar nu putea vorbi, altfel Dave nu ar înțelege ce se întâmplă.
-Domnule Dave, nu trebuie să răscumpărați nimic. Dar am o favoare să-ți cer, Dave. Te rog, nu te certa cu nimeni altcineva. Domnul Dave este rănit. Și eu mă simt rău. Nu sunt mândru deloc. Dacă îl vezi pe iubitul tău luptându-se cu altcineva Și vreau ca Domnul Dave sa fie mai calm decât asta. Există un motiv mai bun decât acesta? a întrebat Si cu o voce răgușită.
-Voi încerca să fiu mai calm. Cât despre luptă dacă cineva vine și îmi face ceva mai întâi, trebuie să mă protejez. Mă înțelegi, nu? a întrebat Dave, pentru că dacă cineva l-ar ataca mai întâi, chiar nu ar fi în stare să nu riposteze.
-Dacă te protejezi nu mă deranjează. Dar încetează să mai folosești grupuri pentru a te certa cu ceilalți. Aș vrea să ies din nou. Nu este că nu am văzut niciodată oameni formând grupuri pentru a se lupta între ei. Dar când l-am văzut pe Dave luptându-se cu Ram în fața mea am simt o durere pe care nu o pot spune. Nu voian ca Dave să fie rănit.
-Poți să-mi promiți asta? a spus Si, întrebând din nou.
-Da, promit, a răspuns Dave pentru a-l relaxa pe Si. Si s-a tras putin mai in fata a ridicat mâna pentru a freca ușor colțul gurii lui Dave.
-Te doare? O să-ți aplic medicamente, a spus Si îngrijorat.
-Nu-ți face griji pentru mine. O voi aplica singur, acum trebuit să te șterg și să iei medicamente, apoi dormi puțin, spuse Dave cu aceeași îngrijorare. Înainte să il susțină sa se întindă și ia o cârpă umedă pentru a-l șterge pe Si. La început, Dave a vrut sa ștearga tot corpul. Dar Si vrea să își ștearga singur partea inferioara pentru că se simte puțin jenat. Dave i-a permis lui Si să aibă grijă de el. Apoi a ieșit și a cumpărat niște terci de orez anumite medicament.
-Vino, iti dau de mâncare, a spus Dave. După ce a turnat terci de orez într-un castron și l-a adus în cameră, deja se sterse și își schimbase hainele.
-Pot să mănânc singur, a răspuns Si încet.
-Aş vrea să te hranesc, spuse Dave serios. Așa că Si a trebuit să-i permită lui Dave să-l hrănească, Dave a continuat să-l hrănească cu terci. Încearcă să îl mulțumeascs in tot pentru că se simte vinovat că l-am îmbolnăvit pe Si, când a terminat de mâncat terci Si a luat medicamente. Dave l-a lăsat pe Sin să se odihnească. Dave a venit și s-a rezemat de capul patului lângă Si
-Nu face fața asta, a spus Si în timp ce Dave îi freca ușor dosul mâinii și făcea o față încordată.
-Ce fata? a întrebat Dave.
-Te comporți ca o persoană care gândește prea mult, a spus Si cu o voce scăzută, în timp ce se întindea și se uita la fața lui Dave.
-Nu m-am gândit prea mult. Dar ma simt vinovat că nu am avut grijă de tine, a spus Dave, sincer .
-Dave a avut foarte multă grijă de mine. Doar că domnul Dave este nerăbdător, a spus Si direct, Dave lăsă capul lui Si ca să se odihnească în poală. Apoi a frecat ușor capul lui Si și îl face să se simta destul de relaxat.
-Voi încerca să-mi reduc nerăbdarea. Voi avea mai multe motive. Dave vorbește serios înainte de a se apleca să-i sărute încet fruntea Si a zâmbit și a acceptat.
-Mulțumesc foarte mult. Pentru că ai încerci să te schimbi pentru mine, a spus Si cu o voce blândă. Dave stătea și i-a frecat capul continuu până când Si a adormit.
Ieri, Si și-a luat o zi liberă de la școală pentru că nu și-a revenit complet după boală. Cu Dave luând o pauză de la școală având grijă de el toată ziua și toată noaptea, simțindu-se trist că propria sa mamă nu este prin preajmă. Pentru că nu știa cum să-i spună mamei sale despre motivul pentru care a fost bolnav de data aceasta. Adevărul este că Si a încercat să îl trimită pe Dave să studieze. Dar Dave a insistat să rămână și să aibă grijă de el, așa că a trebuit să cedeze.
Azi Dave l-a lăsat la facultate ca întotdeauna.
-Nu uita să iti iesi medicamentul. Și seara vin să te iau, spuse Dave pe un ton serios. Si a dat din cap în semn de acceptare. Înainte ca Dave să continue să meargă la propriul colegiu. Cât despre Si, am intrat în propriul colegiu să stea și să își aștepte prietenii
-Hei, ești mai bine acum? Poți să vii să studiezi. Se auzi vocea lui Ram înainte de a se așeza pe o altă bancă din fața lui dar s-a simțit brusc vinovat. Pentru că chipul lui frumos are urme de vanatai care nu diferă cu nimic de a le lui Dave.
-Da, um, phi Ram, îmi cer scuze și în numele lui Dave. Spuse Si așa cum intenționa. Ram se uită la fața lui cu o expresie goală. Apoi scoate un oftat ușor.
-Oh, chiar nu vreau să mă lupt cu el, spuse Rum cu o voce calmă.
-Îi mulțumesc foarte mult lui P’Ram. Asta mă îngrijorează de Ieri, domnule Dave, a înțeles puțin greșit, dar am vorbit cu el. Dacă se poate, aș vrea să vină și să-și ceară scuze lui P’Ram. Si a spus ce a crezut. Dar știam că va fi greu.
-Nu vreau să-și ceară scuze. Ție ar trebui să-ti ceară scuze. Ar fi bine să aibă grijă mai bine de tine, spuse Ram, anunțându-l. Si a dat încet din cap. Dar mai era o ușoară îngrijorare pe fața lui.
-Nu trebuie să arăți așa. Nu mă voi lupta înapoi. Toată lumea este diferită, a spus Ram pentru că putea ghici gândurile lui Si. L-a făcut pe Si să zâmbească de uşurare. Pentru că îi este frică ca Ram și Dave vor merge să adune oameni și să se atace unul pe altul la spatele lui.
-Mulțumesc, a răspuns Si înainte ca Rum să se așeze și să vorbească cu Si despre alte lucruri până când Singh și Mail au venit. Așa că Ram s-a separat pentru a-și găsi propriii prieteni.
-La naiba, Dave a sunat deja, nu? Singh s-a apropiat și la întrebat aproape de sfârșitul orei, iar el a dat din cap. Pentru că Dave a sunat și i-a spus să se întorc cu Singh. Apoi sau întâlnit acasă la Singha, Si nu a întrebat ce face la casa lui Singh. Pentru că a crezut că va merge să stea și sa vorbeasca normal, dar când sau urcat în mașină, am simțit tensiunea lui Mail. Si nu a îndrăznit să întrebe nimic până nu a ajuns la casa lui Singh.
-Domnule Nut, îl strigă Si pe Nat, un coleg de clasa care a fost un prieten apropiat al lui Mail și Gap ,a fost șocat când vede starea răvășită a lui Nut stând în casa lui Singh, Nut ia zâmbit încet. Si nu îndrăznește să întrebe. Ce sa întâmplat cu Nut? Dar am bănuit că grupul lui Dave iar Mail s-au adunat aici trebuie să se întâmple ceva. Si stătea în casă și-l aștepta pe Dave. Singh a rămas o vreme. Dave sosește apoi cu Gao și Buk, cei trei bărbați intră în casă lui Singh, atunci trebuie să se oprească. Când l-am văzut pe Nut stând Dave a venit imediat și s-a așezat lângă Si. Cât despre Gap și Mail, au ieșit să discute în fața casei.
-Ce mai faci azi?. Întrebă Dave încet în timp ce-i ținea dosul mâinii. Încă pe fruntea lui Si , față lui Si adeverit fierbinte dar el a clătinat din cap.
-Azi sunt mai bine, Si a răspuns cu aceeași voce joasa.
-Ce zici de domnul Dave? Prietenii domnului Dave au intrebat despre semnele de pe fata ta!! Pentru că nu voia să facă mare lucru din asta.
-Au întrebat, dar nu le-am spus cu cine m-am luptat, Dave a răspuns, Si se simte oarecum în largul lui.
-Ce s-a întâmplat? a întrebat Singh direct. În fața lui Nut, de curiozitate, Singh i-a spus o scurtă poveste. Că Nut a fost rănit fizic de Ton pentru că Nut ar înceta să-i mai vanda droguri pentru Ton, Singh a mai spus ca îl va răzbuna înapoi pe Nut. Când a auzit asta, fața i s-a încordat imediat, dar nu a spus nimic. Până când Gap și Mail au intrat înapoi.
-Am mai vorbit despre asta? a întrebat Singh, Mail a dat din cap.
-Va merge , Mail dădu din cap spre Gap. Prietenii lui se uitară imediat la fața lui Gap. Gap ridică ușor din umeri.
-O să mă uit la spatele iubitului meu. Ce e în neregulă cu asta? Pentru că în spatele lui poate intra o singură persoană. Alții sunt interzisi, a glumit Gap pentru a evita atmosfera tensionată. Dar Mail l-a lovit, nu prea tare.
-Îmi deranjez călcâiele, a blestemat Mail. Gap a râs încet.
-Atunci voi merge cu tine, spuse Dave, pentru că voia să-i ajute pe Mel și Singh. De asemenea
-Domnule Dave l-a ,strigat Si imediat pe Dave, făcându-l pe Dave să se oprească puțin. Apoi fața i s-a încordat când și-a dat seama că ia promis lui Si că nu se va mai lupta .
-Da, întreb o singură dată. Cum pot să-l las pe prietenul meu singur in aceasta problemă?, a argumentat Dave.
-Dar domnul Dave mi-a promis deja, a argumentat Si cu voce tare. În inima lui era neliniştit. Și era îngrijorat pentru Dave Acest lucru i-a surprins pe toți pentru că nu-l văzuseră niciodată pe Si se plânge așa înainte
-Ies mai întâi să vorbim, le spuse Dave prietenilor sai. Înainte de a-l lua pe Si să iasă În fața casei lui Singh
-Si, te implor, doar de data aceasta. Trebuie să-mi ajut prietenul, spuse Dave cu o voce încordată.
-Dacă se întâmplă din nou așa ceva. Domnul Dave va continua să mă întrebe așa, nu? De ce? De ce nu găsiți altă soluție? De ce trebuie să ne luptăm între noi?. Când se va sfârși? a spus Si cu adevărată furie în inimă.
-Da, nu înțeleg. Băieții ăia nu sunt doar prieteni cu care să mănânci și cu care să călătorești, sunt că frati mei . Dacă un prieten are probleme chiar nu îl ajuți?na întrebat Dave înapoi. A încercat să-și controleze emoțiile pentru a nu țipa la el. Pentru că îi spusese deja lui Si că va incearca sa fie mai calm, Acum că era pe cale să-și încalce promisiunea despre luptă, voia să-și țină promisiunea despre a fi nerăbdător.
-Dacă un prieten are probleme, sunt bucuros să ajut. Dar nu trebuie să fie așa, domnule Dave. Nu plecați. Putem depune o plângere Starea fizică a lui Nut e evidenta asa Ton poate fi arestat, Poți să o faci.? S-a oferit Si. Dave clătină încet din cap.
-Ei bine, cred că nu este doar o chestiune de vătămare fizică. Altfel, acei nenorociți vor trebui să depună un raport, a explicat Dave. Îl ținea de mână pe Si. Si l-a privit pe Dave cu reproș.
-Dave, îți amintești ce ți-am spus? Că nu-mi plac oamenii care nu își țin promisiunile. Dacă este intr-o chestiune mică nu îti poti păstra cuvintele. Deci, cum pot să am încredere în celelalte chestiuni ale lui Dave? a spus Si din nou. Acest lucru l-a făcut pe Dave să tacă puțin. Si și-a strâns ușor buzele. Văzând expresia tensionată a lui Dave
-Cred că ar fi bine să vorbim despre asta altă zi. Să intrăm înăuntru, spuse Si, întrerupându-l când și-a dat seama că începea să se comporte prost. El știe că prietenii sunt importanți pentru Dave. Si însuși nu este îngrijorat doar pentru Dave, el este îngrijorat de Mail, Singh, Gap, Buk, pentru că toată lumea este drăguță cu el și este dispuși să fie prieten cu el. Nu vreau ca nimeni să aibă probleme când Si termina de vorbit. S-a întors înapoi înăuntru. Si nu voia sa mai fie egoist. Când a intrat înăuntru, toata lumea vorbea despre Ton. Si a stat și a ascultat în liniște. Fără să-și exprime deloc gândurile sau opiniile, Dave a continuat să se uite îngrijorat până a trecut ceva timp.
-Să-l duc mai întâi acasă. Febra încă nu a dispărut, le-a spus Dave tuturor. Înainte de a se întoarce în casa lui Si
-Te las acasă,apoi voi merge acasă și voi face un duș apoi vin să mă culc cu tine, a spus Dave când a parcat motocicleta în fața casei lui Si. Si apoi a coborât de pe motocicleta și a stat lângă el. Pentru că Dave vroia sa vina să doarmă la Si acasă.
-În seara asta, domnule Dave, puteți dormi mai întâi la propria dumneavoastră casă? a spus Si, făcându-l pe Dave să facă o pauză imediat
-Si, nu fi așa, spuse Dave cu o voce încordată.
-Vreau doar să îmi acord puțin timp. Acum inima mea nu este normală, spuse Si pe un ton serios. Dave vrea să il ducă pe Si în cameră și să vorbească .
-Dacă nu vrei să mă culc cu tine pot dormi în sufragerie. Nu vreau să te las singur acasă, spuse Dave gelos.
-Nu iti face griji. Obișnuiam să stau des singur acasa. Domnule Dave, vă rugăm să mergeți mai întâi acasă, a cerut Si.
-Si, te încăpățânezi cu mine, spuse Dave pe un ton serios.
-Știu. Îmi pare rău. În acest moment simt că sunt puțin egoist, așa că vreau să reflectez asupra mea. Vă rog, lăsați-mă singur mai întâi, a spus Si din Sentimente reale Se credea egoist. Nu voia ca Dave să-și ajute prieteni, așa că i-a făcut și pe alți prieteni să se simtă vinovați. Acum gândurile lui Si sunt toate amestecate. Așa că a vrut să se calmeze mai întâi. Dave se uită la fața lui în gol. Apoi a scos un oftat mare. Dacă ar fi fost înainte, probabil că nu ar fi cedat. Dar când a văzut expresia lui Si, Dave a fost forțat să-și lase iubitul în pace așa cum a cerut .
-Bine, dar nu trebuie să-ți închizi telefonul mobil. Dacă ceva nu este în regulă sau dacă ai febră, sună-mă imediat. Înțelegi? a subliniat Dave, iar Si a dat din cap.
-Atunci hai să mergem acasă. Nu uita să-ți mănânci mâncarea și să-ți iei medicamentele. A spus Dave încet, și nu a putut decât să dea din cap. Nu a spus nimic Înainte de a intra în casă cu o dispoziție lentă în inimă, Dave se uită gelos după el. Dar din moment ce vreau să fi singur așa, Dave a trebuit să ia motocicleta și să plece acasă.
Când a intrat în cameră Si s-a asezat la capatul patului. Împreună cu ridicarea mâinii frecandu-si propria față Inima lui Si tremura din cauza confuziei apărute. Nu știa ce să facă.
Ar trebui să-l opresc sau să-l las pe Dave să-și ajute prietenul?
Dave a ajuns acasă și s-a dus direct în camera lui. Voia să refuze să asculte cererea lui Si, dar nu voia să-si mai streseze iubitul. Putea vedea expresia confuza a lui S. Cât de stresat este cu propriile sale gânduri? Cuvintele pe care le-am spus Sunt egoiste înțelege bine asta. Că cuvântul egoist despre care vorbea Si se refera la povestea lui Dave Asta l-a făcut pe Dave fericit în secret. Pentru că îi arată lui Dave că ii pasă de el și se gândeste că el vine pe primul loc.
Si este încă imatur în chestiuni de dragoste. Când are un nou sentiment pe care nu îl cunoate, Deci il face confuz si neputincios Dave scoase un oftat ușor, deoarece trebuia să se rețină. Nu la lăsat să urce în casă în seara asta. Dave nu poate decât să spere că mâine dimineață va fi eliberat de confuzia și de stresul lui. Pentru că vrea să doarmă și să-l îmbrățișeze.
Dave a ieșit să îl ia pe Si în dimineața noii zile. Dar când a ajuns în fața casei, a văzut că poarta era încuiată din exterior. Știind că nu era nimeni în casă în acest moment, Dave și-a scos rapid telefonul și l-a sunat pe Si.
(„Da.”) Dave este uşurat că Si i-a acceptat apelul.
-Unde ești? Ești în casă? a întrebat Dave imediat.
(„Am venit la facultate”, a răspuns Si cu voce joasă. Făcându-l pe Dave să înghețe imediat
-De ce te-ai grăbit și nu m-ai așteptat? Chiar ești atât de nemulțumit de mine? M-am înșelat foarte tare că am vrut să-mi ajut prietenul? a întrebat Dave nemulțumit. Nu am țipat .
(„Domnul Dave nu greșește. Vreau doar să mă gândesc mai mult. Îmi pare rău. Când sunt gata să-l înfrunt pe domnul Dave o să sun din nou.”) A spus Si și a revenit așa cum se gândea înainte de a încheia apelul. Dave își strânse strâns telefonul mobil, enervat. Îți place să mă eviți din cauza asta.
-De ce trebuie să fii atât de serios? Chiar dacă este prea mult, s-a plâns Dave nervos. Nu întâlnise niciodată pe nimeni care să aibă acest tip de gândire.
-De fapt daca, era furios și striga că nu-i va permite să-și ajute prietenul. Sau dacă se simte vinovat i-ar da drumul. Și apoi l-ar ruga să aibă grijă de el însuși. Dar s-a dovedit că atunci când sa simțit vinovat că nu voiam că Dave să plece, nu a îndrăznit să-l înfrunt. Atunci du-te și simți-te vinovat și fii singur așa. Uneori este foarte greu de înțeles, soția mea, mormăi Dave pentru sine. Înainte de conduce la propriul colegiu Dar starea de spirit a lui Dave nu era atât de bună. Prietenii lui au întrebat, dar Dave a spus că nu era nimic.
-La naiba, de ce nu ai de gând să stai și să mănânci cu noi ceilalți? Tit a intrat și a întrebat când a venit ora prânzului, s-a întors și s-a așezat să mănânce singur. În loc să stăm împreună ca întotdeauna
-Asta este, a încercat Si să găsească o scuză. Că nu s-a dus să stea cu ei nu pentru că era supărat că toată lumea se invită să aibă povești dar se simte vinovat și nu îndrăzneste să fac față. Pentru că nu voia ca Dave să plece să isi ajute prietenul.
-Tocmai mi-am făcut o întâlnire cu Si vom mânca împreună si sunt afaceri despre care să vorbim. Ram a intrat și a vorbit primul. Si dă din cap în semn de recunoaștere
-Oh, cred că e supărat pe mine, bine? Ne vedem la clasă, i-a spus Tit lui Si înainte de a pleca. Si oftă încet. Ram a pus farfuria de orez și s-a așezat vizavi de Si.
-Mulțumesc foarte mult. Pentru că m-ai ajutat și ai vorbit pentru mine, spuse Si în timp ce se uita la Ram cu recunoștință.
-De ce te-ai certat cu ei? a întrebat Ram curios, stând cu o expresie încordată pe față, împingând orezul înainte și înapoi.
-De ce te-ai certat? Pur și simplu mă simt vinovat. Răspunse Si încet. Ram făcu o mutră.
-Pentru ce te simți vinovat? Îmi poți spune? a întrebat Ram mai departe. Si a ridicat privirea la Ram ezitând.
-P’Ram, dacă ai o problemă. Prietenul tău o să te ajute. Dar iubitul prietenului tău nu il lasă să te ajute . Cum te simți când nu a venit să te ajute? a întrebat Si din punctul de vedere al lui Ram. Ram a tăcut puțin.
-Poate că sunt puțin enervat, dar trebuie să văd mai întâi. Cum este situația?A răspuns Ram, făcându-i imediat fața să se încordeze.
-Ce se întâmplă? a întrebat Ram din nou. Când am văzut expresia de pe chipul lui Si
-Este ceva despre care vrei să vorbesti? Dacă nu te superi, poți să te descarci ,Ram a vorbit din nou. Pentru că nu voia ca Si să arate așa stresat.
-Eu nu mă supăr. Mă simt puțin rău acum, spuse Si încet.
-Ei bine... Mail. O să își iau grupul și o să se lupt cu cineva. Iar domnul Dave a vrut să meargă să ajute, dar eu nu voiam să plece, a spus Si cu o voce tremurândă. Nu a spus că a mers să se lupte cu Ton. Nu că nu ar avea încredere în Ram. Dar îi era teamă că alții vor auzi.
-Și? a întrebat Ram scurt.
-Când mi-am recăpătat cunoştinţa, m-am simţit vinovat. Domnul Mail este prietenul meu. Acceptă ca oameni ca mine să se alăture grupului și să meargă peste tot împreună. Dar sunt egoist nu vreau ca domnul Dave să-l ajute doar pentru că sunt îngrijorat pentru domnul Dave. Mi-e teamă că domnul Dave va fi rănit. Sunt o persoană rea, nu? a spus Si încet. Împreună cu stivuirea orezului
-Din cauza asta, îți eviți prietenii pentru că te simți vinovat față de ei? a întrebat Ram în continuare. Si a dat din cap în semn de acceptare.
-Îl evit și pe domnul Dave. Până când se duc să se ocupe de treburile lor înainte să îndrăznesc să văd fața domnului Dave, pentru că altfel, dacă i-aș vedea fața, cu siguranță l-aș opri să plece. Si a spus ceea ce gândea și făcea. Si a evitat fața lui Dave. Una pentru că de a te simți vinovat și pe altă parte este teama că îl va opri pe Dave din nou.
-Mai simplu spus, chiar dacă nu vreai să-i ajute pe nenorociții ăia, Dar dacă se întâmplă fără să știi, atunci nu te vei simți vinovat, nu? Ram a spus exact ceea ce se gândea. Si a dat din cap, Ram râde încet în gât.
-Chiar ești o persoană ciudată, dar sunt gelos pe Dave, spuse Ram, ridicând tonul serios. Si se uită la fața lui Ram cu confuzie.
-De ce ești gelos? a întrebat Si.
-Este un lucrul pe care îl iubești atât de mult, sunt geloas că are pe cineva ca tine. Ram a spus conform sentimentelor sale.
-Asta e dragoste? și-a spus Si. Rum părea confuz.
-Ei bine, dacă nu-l iubești, atunci ai fi îngrijorat pentru el, te-ai gândi atât de mult la el? a spus Ram râzând. Asta l-a făcut să zâmbească puțin. Pentru că acum înțelege mai bine ce este iubirea .
-La naiba, chiar dacă nu este greșit să fii îngrijorat pentru el, nici nu este greșit să vrei să ajuți un prieten. Mai ales dacă este un prieten adevărat. Nu poate fi abandonat. Dar dacă te va face mai confortabil sa faci asta și e bine pentru tine nu trebuie să întrebi, nu trebuie să știi în ce zi se va întâmpla. Poartă-te ca și cum nu s-ar fi vorbit niciodată despre asta, lasă-l să-și ajute mai întâi prietenul. Și să vina sa iti spuna mai târziu, după ce at trecut deja, spuse Rum, învățându-l pe Si, acesta ascultând cu atenție.
-Dar nu e ca și cum ai putea face totul așa. Unele lucruri Nu ar merita sa le afli mai târziu. Serios, oameni care se iubesc, e mai bine să își spuna direct unul altuia unele lucruri, aflate mai târziu,te fac să se înțeleagă greșit. Trebuie să fii în stare să faci diferența, a învățat Ram din nou,Si zâmbi puțin pentru că înțelegea bine învățăturile lui Ram.
-Mulțumesc foarte mult, P’Ram. Ești cu adevărat bun cu mine, a spus Si din inimă. Din această cauză, îl respectă pe Ram ca un frate mai mare, deși se cunoașteau doar de puțin timp.
-Schimbă-ți mulțumirile. Poți să vii să iei ceva de mâncare? a întrebat Ram zâmbind, iar el a zâmbit.
-Da, când am timp liber. O să-l sun pe P’Ram. A răspuns Si, iar Ram a dat din cap ca răspuns înainte de a se apleca și a freca capul lui Si până a devenit verde.
-Da, voi aștepta acasă, i-a spus Si la telefon lui Dave, care l-a sunat seara spunând că va veni să-l ia, dar Si a spus că a plecat deja acasă. Pentru că astăzi terminase devreme Și vreau ca Dave să vină la el acasă pentru că are ceva de discutat cu el. Când am vorbit cu Ram azi l-a făcut pe Si să se simtă în largul lui. A venit pregătit să gătească mâncare pentru Dave. Pentru a veni să ia cina împreună și să petreaca ceva timp, Dave a ajuns curând la casa lui Si. Dave a intrat în bucătărie cu o expresie serioasă pe față pentru că se gândise la lucruri toată ziua de azi. Până când aproape că nu știu ce vorbea profesorul .
-Ai ajuns? Hai să mâncăm împreună. Si s-a întors și a vorbit cu Dave. Cu un zâmbet blând, Dave se uită la fața lui confuz.
-Si, Dave a vrut să vorbească despre ei doi.
-Să mâncăm mai întâi și apoi să vorbim. I-am cumpărat coșurile preferate ale lui Khun Dave a spus Si într-un mod liniștit, deși în inima lui își exprima și îngrijorarea pentru Dave. Dave se uită la fața lui cu o expresie calmă. Înainte de a da din cap în semn de acceptare Apoi sa dus să se spăl pe mâini să vină să mănânce cu Si, în timp ce stau jos să mănânce a vorbit cu Dave ca de obicei. Dar Dave era cel care încă radia de îngrijorare și era stresat, când sau saturat Dave s-a oferit voluntar să spele vasele. Si a venit să stea și să aștepte în sufragerie.
- Stai primul, spuse Si în timp ce Dave ieșea. Dave se aşeză pe canapea lângă el. Si ridică un deget şi îl băgă între sprâncenele lui Dave.
-Nu te încrunta așa, a spus Si. Dave l-a prins de mână pe Si și a ținut-o în a lui.
-Si, o să înnebunesc dacă te ascunzi de mine pentru o zi. Nu mai suport, a spus Dave din emoție reală.
-Îmi pare rău, am făcut-o pentru un motiv, a răspuns Si. Dave se uită în ochii lui Si.
-Gândesc mult. Mi-e teamă că te vei despărți de mine, că-ți vei da seama că nu mă iubești sau că nu mă mai placi, a spus Dave, pentru că astăzi s-a gândit cu adevărat la asta toată ziua. Si, a plesnit ușor gura lui Dave.
-De ce spui asta? Nu cred că vreau să mă despart de domnul Dave. În plus, nu sunt o persoană volubilă nu este ușor să nu-l mai iubești pe domnul Dave. A spus Si, cu fața rosie, Cuvântul iubire l-a făcut pe Dave să zâmbească.
-Deci m-ai evitat. Dacă nu vrei să plec... Dave era pe cale să vorbească despre ceva ce trebuia făcut. Du-te și ajută-ți prietenul.
-Nu vom vorbi despre asta, bine? l-a întrerupt Si mai întâi, făcându-l pe Dave să se oprească puțin în confuzie.
-De ce? a întrebat Dave, Si a oftat încet.
-Mă voi preface că nu știu despre asta. La ce oră și zi va merge domnul Dave? Nu, trebuie să-mi spui nu sunt sarcastic sau supărat când spun asta. Chiar aș prefera să nu știu. Altfel, cu siguranță voi fii mai egoist. Domnule Dave, mă înțelegeți? i-a explicat Si lui Dave. Dave stătea nemișcat și se gândi la cuvintele lui Si și a înțeles curând.
-Bine. a răspuns Dave, Si a zâmbit și a acceptat. Se simțea oarecum în largul lui.
- Și mai am o problemă de spus domnului Dave, începu Si. De asemenea, Dave statea și așteaptă să asculte.
-I-am făcut o promisiune lui phi Ram că l-aș invita la masa Sper că domnul Dave nu se va supăra dacă într-o zi el și cu mine ieșim să mâncăm împreună. Si i-a spus lui Dave să știe mai întâi pentru că astfel de lucruri vor fi cunoscute mai târziu nu este bine. Pentru că altfel vor urma cu siguranță probleme. Dave a fost puțin surprins când a auzit asta.
-Nu am luat problema domnului Dave la negocieri. Astăzi, P’Ram, m-a ajutat să inteleg și m-a învățat multe lucruri. Inclusiv chestiunea domnului Dave, altfel aș continua cu siguranță să-l evit pe domnul Dave. Si l-a făcut pe Dave să înțeleagă. Dave scoase un oftat blând. Înainte de a da din cap în semn de acceptare
-De câte ori mergi, spune-mi mai întâi, a răspuns Dave, iar Și a zâmbit și ia mulțumit înainte de a fi îmbrățișat de Dave.
-Aseară mi s-a frânt inima. La naiba, ca nu m-am culcat cu tine, s-a plâns Dave.Se simțea ușurat că în sfârșit venise la el. Dave se întinde pe spate pe canapea. Apoi îl trage pe Si să se întindă deasupra lui, Si și-a apăsat fața pe pieptul puternic al lui Dave. El însuși nu putea nega că și el tânjea după îmbrățișarea lui Dave. Mâinile puternice ale lui Dave au alunecat încet în jos la fundul lui Si .
-Te mai doare? a întrebat Dave.
-A devenit mai bine. Am luat medicamente ajută foarte mult. Si a răspuns sincer, Dave zâmbi ușor înainte de a-i întoarce corpul ca să se întindă sub el.
- Atunci lasă-mă să o fac, spuse Dave pe un ton stins. Si a crescut imediat. A implorat să il oprească dar nu la timp, pentru că deja gemea în schimb.
CITEȘTI
Dragoste turbulentă 🩵
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...