Capitolul 9

117 8 0
                                    

-Ești chiar nebun. Serios, ce cauți aici? Dacă este să mă deranjez, atunci întoarce-te. Este o pierdere de timp din timpul meu să dorm, a răspuns Mail pentru că nu a vrut să vorbească cu Gap mai.

-Oh, așteaptă o clipă, a spus Gap înainte de a se întoarce la motocicleta lui, cu Mail privindu-l suspicios.

  Gap luă o pungă de plastic și i-o întinse lui Mail peste poartă. Mail se încruntă.

-Ce-i asta?

Mail a întrebat înapoi, dar tot nu a acceptat cadoul pe care i-l trimisese Gap.

-Ia-l. Ești obosit. Nu este o bombă. Nu-ți face griji. Sunt sigur că o să-ți placă, a răspuns Gap, dar Mail încă se uita.

-Ce sa întâmplat? Ești atât de suspicios față de mine. Ți-e frică de mine, nu? îl certa Gap înapoi.

Mail a luat-o repede. Dar nu l-am deschis încă pentru a privi înăuntru. Gap a zâmbit imediat când a văzut că Mail acceptase.

-Atunci nu te deranjez. Am venit doar să văd că nu ai murit încă și apoi am cumpărat niște chestii pentru tine. Nu trebuie să-mi mulțumești, am făcut-o de bunăvoie, a spus Gap zâmbind înainte de a se îndrepta pe motocicleta și întorcându-se către Mail care stătea acolo năucit

— Nu trebuie să stai și să mă dai afară, nu-ți face griji, spuse Gap din nou.

Mail oftă din greu înainte de a se întoarce și de a intra fără să-i pese de nimic. Gap a zâmbit puțin și a plecat din casa lui Singh.

— Ce dracu e în neregulă cu el? Mormăi Mail, aşezând jos geanta pe care i-o predase Gap, pe gazonul de lângă hamac unde Mail îi place de obicei să doarmă.

S-a culcat în hamac în timp ce asculta muzică. Dar unele lucruri l-au descurajat până când a trebuit să se ridice pentru a ridica punga de plastic pe care i-a trimis-o Gap să o deschidă. Mail s-a încruntat când a văzut cutia de prânz înăuntru cu băuturi și gustări. Mail a scos cutia de prânz. Pe partea din față a cutiei era și un bilet

// Mânca o mulțime. Ca să avem energia să călărim împreună. Să luptăm//...Gap

-În fundul tău, pervers ,a înjurat Mail singur când a citit textul de pe hârtie. A pus jos cutia de prânz și a scos o prăjitură care avea și un post-it atașat.

//Mananca niste dulciuri ca sa-mi dai un zambet dulce, hahaha // - Gap

— Mai sunt nervii mei buni? Mail a mormăit și a pus gustările înapoi în pungă înainte de a scoate o sticlă de apă, care era rece și avea și un bilet.

// După ce ai băut, încearcă să te calmezi 0. Nu fi atât de nerăbdător, sunt îngrijorat//....Gap

Mail a fost puțin surprins când a citit asta și a oftat ușor.

-Ce vrei de la mine?Mail mormăi încurcat.

Nu înțelegea de ce i-a făcut Gap așa ceva. Mail a deschis sticla rece și a băut-o singură în timp ce mototolește toate cele trei notițe și le arunca înainte de a se întinde din nou pe hamac.

-Trist, doar am mâncat orez. Și nu mănânc dulciuri, a spus Mail singur și a continuat să asculte muzică. Simțea că starea lui părea să se fi îmbunătățit puțin.

„Oh, ai spus că vei sări peste școală”, a spus Dave când l-a văzut pe Gap înapoi la facultate după-amiaza.

-sa sari dimineata? răspunse Gap zâmbind în timp ce fredona un cântec în gât.

Dragoste turbulentă 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum