-Te vei duce la tatăl tău?a întrebat Singh seara, când a mers să-l ia pe Buk de la facultate și l-a adus acasă. Buk, care tocmai ieșise din bucătărie, s-a așezat lângă Singh, care stătea pe canapea.
-Oh, tatăl meu a sunat să întrebe. Când îmi voi duce prietena să-l cunoască? Cred că phi Big va suna și îți va spune cu siguranță, spuse Buk amuzat.
-Și tatăl tău știe încă? Că iubitul tău este bărbat? a întrebat Sing înapoi. Nu credea că îi era frică de nimic pentru că a văzut că Big însuși era încă capabil să fie cu Man.
-Probabil că încă nu, pentru că când a sunat să mă întrebe, a întrebat dacă prietena mea este drăguță, i-am răspuns: Foarte drăguț, spuse Buk cu voce tare.
-I-am spus că iubitul meu are ochi ascuțiți, a spus Buk, arătând cu degetul spre ochii lui Singh.
-Nas înalt, Buk ciupește nasul lui Singh tachinând.
-Gura este ca o castană. Buk a plesnit ușor în gura Singh. Singh izbucni în râs.
-Oh, nu i-am spus tatălui că ai gura strânsă. Este o castan de boxer, nu o castana ca planta. Haha. Își tachina Buk iubitul. Apoi Singha și-a pus mâna pe fruntea lui Buk cu insistență până când Buk a căzut pe burtă si izbucni în râs.
-Deci când vrei să pleci? a întrebat Singh. Buk se mișcă să se așeze din nou.
-Când ești gata? a întrebat Buk înapoi în cazul în care Singh ar avea afaceri pentru a colecta dobândă.
-Mâine? a răspuns Singh zâmbind. Pentru că mâine e sărbătoare, nu pleacă nicăieri. La început îl va invita să meargă să cumpere lucruri. Dar cred mergem mai întâi să-l văd pe tatăl lui Buk. Poți aștepta să-l cumperi când te întorci.
-Serios? Ești sigur? Îl voi suna pe tata și îi voi spune, a întrebat Buk imediat după ce a auzit asta. Singh dădu din cap.
-Nu trebuie să mergi să strângi cuie pentru mama ta, nu? a întrebat din nou Buk. O întâlnise deja pe mama lui Singh. Când mama lui Singh s-a întors în Thailanda Singh l-a luat pe Buk să o ia de la aeroport. În acel moment era foarte încântat, dar când l-a văzut, mama lui Singh a fost prima care l-a îmbrățișat și a spus că de mult își dorește să cunoască persoana reală. Singh a spus ca i-a trimis poze propriei sele mame mai devreme. Și i-a spus că se întâlneste cu un bărbat. Pe mama lui Singh nu o deranjează. Plus că se întoarce în Thailanda pentru că vrea să îl întâlnească pe Buk. Buk s-a înțeles bine și cu mama lui Singh. Mai ales fiind și sclavul căpșunilor.
-Va mai fi unul săptămâna viitoare, a răspuns Singh.
-Mă duc să-l cunosc pe tatăl tău. Există ceva care să mă avertizezi înainte? Cum ar trebui să mă comport? a întrebat Singh cu curiozitate. El însuși va fi pregătit primul.
-Nu-i nimic. Tatăl meu este ușor și îndrăzneț. Doar să-i dai ceva de băut dintr-o țară străină și să i-o dai aproape că merită, a spus Buk râzând. Singh râse încet în gât.
Cred că tatăl lui Buk cu siguranță are aceeași personalitate ca și Buk.
-Dar mai este un lucru de care m-am plictisit, a spus el când și-a amintit. Cu o sprânceană ridicată
-Ce? a întrebat Singh înapoi.
-Este fiica noii soții a tatălui meu, a răspuns el ferm. Singh ridică ușor sprâncenele. Pentru că Buk nu a spus multe despre propriul său tată. Spune doar că tatăl lui Buk are o soție noua.
-De ce? a întrebat Singh înapoi.
-Fiica noii mele soții este acum în Mathayom 3, dar ai văzut vreodată un slob cu sânge pur 100%? La naiba, de fiecare dată când trec să-l văd pe tatăl meu, îi place să flirteze cu mine. La vârsta aceea, vrea sa aibă un soț ?Si nu stiu Sunt certat tot timpul, dar nu mi-e frica. Mama e mereu de partea propriului copil. Dacă nu aș fi suficient de egoist m-ar fi aruncat afară din casă și l-am frecat cu phi Big, deși nu prea voiam să merg la casa tatălui meu pentru că îmi era prea lene să le cunosc pe cele două, mame și fică care aveau să provoace o mare distrugere. Buk s-a plâns indiferent.
-Ai o gură atât de mare, heh heh, și pe tatălui tău nu-l deranjează nimic? a întrebat Singh în continuare, ridicând din umeri nonșalant.
-Tatăl meu știe cum sunt. Și probabil știe si cum este fica sa vitrega. Nu spune nimic. Chiar dacă o spune, nu-mi pasă. A răspuns Buk. Nu este că nu-i place de tatăl său, dar tatăl său își crește copiii în mod independent, dar nu îi neglijează. Când este o problemă de consultat, tatăl lui îl așteaptă. Sfatul este foarte bun.
-Atunci lasă-mă să fiu atent. Adică, ai grijă ca acel copil să vină să mă ispitească, nu? a întrebat Singh zâmbind.
-Așa este, a răspuns Buk,
-Dacă acel copil flirtează cu mine. Și mă joc și eu? Singh s-a prefăcut că întreabă din nou, Buk se întoarse privind fix la chipul lui Singh .
-Poți să joci și tu. Dar nu ai avut ocazia să vii să-mi dai scuze, spuse el, întorcându-și vocea serioasă. Apoi Singh l-a tras și l-a îmbrățișat de gât. Apoi l-a prins pe Buk și l-a ascuns în piept, dar Buk a încercat să se îndepărteze. Dar Singha s-a ținut strâns.
-Drăgălaș, nebun, glumesc. E destul de greu să fiu cu tine. Ce se întâmplă? Trebuie să mă duc să caut păduchi în capul meu. A spus Singh confuz.
-Bine, hai să mergem să-l vedem mâine pe tatăl tău. Poți să-l suni și să-i spui, a răspuns Singh. Înainte de a-i permite să intre și să-și cheme propriul tată să-i spun despre chestiune că va merge mâine să îl vadă.
-La naiba Singh, de ce ești atât de pretențios? Buk sa amestecat cu iubitul său în timp ce se opri la un supermarket în drum spre casa tatălui lui Buk. Să cumpere alcool pentru tatăl lui
-Vreau ca socrul meu să fie impresionat. Nu-i așa? Singh s-a prefăcut că întreabă înainte de a fi atacat și i-a dat furios un picior în tibia piciorului. Dar asta nu l-a făcut pe Singh să fie zdruncinat în niciun fel, Singh nu putea decât să stea și să râdă încet în gât. Înainte de a alege o sticlă mare dintr-o marcă faimoasă de băuturi alcoolice, mă voi duce să cumpăr niște fructe și alte alimente, tocmai am luat lichiorul tatălui tău
-Vor spune că folosesc alcool doar pentru a concura cu el, a spus Singh zâmbind. Nu putea decât să atace și să plătească în față. După cuvintele lui Singha, dar în adâncul inimii lui era fericit el știe ce vrea și va face orice pentru ai lasă tatălui său o impresie buna
-Băieți, luați și asta. Se repezi și luă o căpșună de pe raft. Singha se uită înainte și înapoi, dar zâmbi puțin. Când vazu privirea de pe fața lui Buk când își găsește lucrul preferat
-I-o dai tatălui tău? a întrebat Singh.
-Dă-mi-o, a răspuns Buk imediat. Singh râse încet în gât:
-Au mai rămas doar 2 cutii. Am terminat. A spus Buk zâmbind și a luat toate căpșunile și le-a pus în cărucior pentru că nu mai erau pe raft.
-Singh, a strigat vocea unei tinere femei, făcându-l pe Singh să se întoarcă și să privească . Singh sa oprit puțin. Pentru că nu credea că o va întâlni pe tânăra profesoara cu care a avut cândva o relații înainte de a se întâlni cu Buk, Buk însuși a tăcut imediat pentru că își amintea bine cine era tânăra. Buk s-a întors să se uite la fața lui Singh, totuși. Singh însuși sa întors să se uite la fața lui Buk. Împreună cu clătinarea din cap înainte și înapoi pentru a-i spune să nu se gândească prea mult.
-Ce coincidenta. Singh a venit să cumpere lucruri? a întrebat tânăra.
-Da, cu cine a venit P’Plai? a întrebat Singh, privind în jur.
-Am venit singurs, merg la casa unui prieten. Așa că am de gând să trec pe aici și să cumpăr niște fructe. Ah, a rămas fără căpșuni?, a spus femeia în timp ce căuta căpșuni înainte de a se uita în căruciorul lui Singh.
-Tocmai le-am luat, spuse Singh înapoi.
-Singh, pot să am asta, te rog? O voi lua pentru copil prietenei mele, a spus tânăra cu o voce rugătoare, îmbrățișând brațul lui Singh și sprijinindu-se de căruciorul cu rotile în timp ce se uită la Singh în tăcere. Ochii lui Buk se uitau la mâna fetei.
-Orice este al meu, l-am rezervat și nu-l voi da nimănui. Îi spuse Buk lui Singh cu o voce liniștită. Făcandu-l pe Singh să știe exact ce înseamnă atac. Singh a îndepărtat încet mâna femeii.
Femeia și-a încruntat fruntea înainte de al privi pe Buk
-Acest prieten Singh nu este la aceeași facultate cu noi. De ce îi este frică lui Singh? a vorbit tânăra pentru că știa că a Buk e ls o altă facultate.
-Nu este prietenul meu, P’Plai, spuse Singh. Făcând fata să stea confuza.
Buk nu s-a simțit jignit deloc de ce a spus Singh pentru că știa ce va spune Singh în continuare.
-Dar este iubitul meu. Probabil că nu ar fi atât de bine. Dacă aș avea fete să stea și să îmi îmbrățișeze brațul în fața lui, a spus Singh direct. Colțul gurii i s-a ondulat într-un zâmbet ușor pentru că era așa cum credea. În ceea ce privește tânăra, ea stătea cu o expresie goală pe față.
-Singh, nu glumi așa. Nu este amuzant, a răspuns femeia. Dar el a zâmbit timid.
-Crezi că sunt amuzant? a întrebat Singh cu o voce calmă, făcând-o pe femeie să se oprească imediat. Înainte de a se încrunta împreună
-Singh, dacă Singh va pune capăt relației noastre. Singh poate vorbi direct cu tine, nu văd nevoia să inventezi astfel de minciuni. Tânăra îi răspunse, cu vocea încordată. Singh scoase un oftat blând.
-Chiar vorbesc serios, P’Plai, sunt genul care se întoarce și își uită fața. Înțelegi? Sau trebuie să-ti arăt înainte să înțelegi? a spus Singh din nou, făcându-l să se întoarcă în secret și să zâmbească în altă direcție. Pentru că nu credea că Singh va spune așa ceva, dar m-am gândit, din nou, că era el însuși.
-Dacă ai observat, nu ți-am răspuns la apeluri în ultima vreme. Nu am vorbit și nu m-am jucat cu tine cât eram la facultate pentru că mă gândeam că dacă stau departe de tine, ai ști. Dar se pare că încă nu sti, nu? Trebuie să mă lași să spun asta imediat? a întrebat Singh din nou.
Buk a rămas puțin uluit. Când a văzut că Singh fusese pălmuit dar un zâmbet mulțumit îi ridică colțul gurii.
-Nu este necesar. Nu sunt cu adevărat atrasă de Singh. E bine și asta, sunt foarte plictisita să ne iubm. După ce a spus asta, femeia a clătinat din cap și a plecat. Imediat fără să-și ia la revedere .
Singh își înfige limba în obrazul care a fost pălmuit. Și s-a întors să-l găsească pe Buk, care stătea acolo îmbrățișat și zâmbind.
-E așa amuzant? a întrebat Singh.
-Doar puțin, a răspuns Buk.
-Soțul tău a fost pălmuit, e atât de satisfăcător? a întrebat Singh în timp ce își bloca gâtul și se repezi spre el.
-O să te lovesc din nou cu piciorul. Ce spui? Uită-te și tu Oh, sunt mulțumit. Te-ai comportat prost, Tu ești, dacă mai ai o postură de doliu pentru ea. Am de gând să te călc in picioare chiar aici. A spus Buk, întorcându-se înapoi, Singh a râs zgomotos în gât.
-De ce aș merge să o plâng? Nu o iubesc. Noi doi doar ne distrăm. La fel ca doar persoanele singure, a spus Singh direct.
-Dar de când cu tine. Nu am avut absolut nimic de-a face cu ea, a spus Singh din nou pentru că nu dorea ca Buk să se gândească prea mult la asta. Chiar dacă Buk a spus că nu se gândește la asta, știa că iubitul său trebuie să se gândească în secret la asta.
-Oh, cred că poți să te grăbești și să mergi să cumperi ceva. Să mergem să-l vedem pe tata. A spus Buk din nou înainte ca cei doi să se ajute unul pe celălalt să meargă la cumpărături. Apoi s-a dus direct la casa tatălui lui Buk. Când a ajuns, Singh a găsit un garaj mic. Structura nu este cu mult diferită de casa lui Buk si Big, doar mai mare. Pentru că este o pereche de mașini. În spate este o casă cu un etaj destul de mare. Dar există o poartă care intră din partea din spate pentru ca Singh a intrat cu mașina și a parcat chiar în fața casei tatălui său. Cei doi au coborât din mașină.
-Nu este nevoie să dai jos lucrurile încă. Ar fi bine să te duci să-mi găsești tatăl , a spus Buk, știind că într-un moment ca acesta tatăl lui va fi cu siguranță la serviciu. Singh a intrat în garajul din spate pentru că avea intrare și ieșire. Exact ca la casa lui Buk. La intrarea în garaj Singh a auzit zgomotul motorului. S-a îndreptat spre un bărbat la fel de înalt ca el, care stătea cu spatele întors.
-La naiba, vino mai întâi să te uiți la mașina asta. Urmează exemplul, strigă vocea bărbatului. Persoana a spus cu voce tare. Făcându-și subordonații să vină imediat și să se uite la mașina parcată în fața bărbatului.
-Ești bun cu subalternii tăi, strigă el. Făcându-l pe bărbat să se întoarcă și să privească permițându-i lui Singh să-i vadă clar fața si stie cine este Pentru că arată similar atât cu Big cât și cu Buk. Dar poartă barbă și este mai mare decât Buk.
-Nenorocitul obraznic, cât a durat? Tatăl a blocat gâtul fiului său și l-a răsucit. Tatăl lui Buk încă arată sănătos.
-Oh, tată, mă doare,. Te rog, dă-mi drumul.
-Ai venit aici chiar acum, a strigat la tata nu foarte serios. Înainte ca tatăl lui Buk, sa se întoarcă și sa îl vadă pe Singh. Singh ridică imediat mâna pentru a-l saluta pe tatăl lui Buk.
Tatăl lui Buk își miji ușor ochii. Înainte de a se apleca să-i șoptească ceva lui Buk, Buk s-a întors să se uite la fața lui Singh și a dat din cap către propriul său tată. Tatăl său a eliberat capul lui Buk.
Privind la Buk și la fața lui Singh, alternând în tăcere.
-Voi doi așteptați acasă înainte să plecați. Am de gând să-ți dau niște ordine, te voi urma înăuntru, a spus tatăl lui Buk, iar Buk a dat din cap. Apoi a mers spre Singh. Făcând un semn din cap către Singh, el la urmărit afară, Singh și-a plecat ușor capul în fața tatălui lui Buk. Apoi la urmat și a mers în liniște.
-Oare tatăl tău va fi bine? a întrebat Singh în timp ce se îndrepta spre mașină și intră să ia suvenirurile pe care le cumpărase.
-Dacă tatălui meu nu-i place? s-a prefăcut că întreabă Buk.
-Îl voi face pe tatăl tău să fie bine. Cred că nu-mi este greu să ghicesc calea tatălui tău. A spus Singh zâmbind. Apoi Buk a lovit cu furie brațul lui Singh.
-Sunt atât de sigur, spuse el, zâmbindu-i înapoi.
-Apropo, tatăl tău știe deja, nu? Ce e în neregulă cu mine?a întrebat Singh, gândindu-se la momentul în care tatăl lui Buk i-a șoptit cevs.
-Da. Când tata a întrebat, Nenorocitul cu chip fioros care stă acolo este iubitul despre care vorbeam, nu? Așa că am dat din cap. A răspuns Buk pe un ton normal. Singh dădu din cap înainte de a se ajuta unul pe celălalt să scoată lucrurile din mașină. Și a mers direct la casa lui Buk, alegând să stea și să-și aștepte tatăl la masa de lemn pe veranda din fata Dar la scurt timp după ce a stat, o motocicletă a ajuns și a parcat. Singh a văzut o femeie de vârstă mijlocie și o fată tânără purtând un maiou strâmt și pantaloni foarte scurți, cu părul scurt tuns lejer la capete buze roșii, față albă, Buk imediat l-au împuns pe Singh.
-Mama mea vitregă și fica despre care mi-ai vorbit, i-a șoptit Singh. Buk dădu din cap în semn de recunoaștere. Văzu că femeia zâmbea larg când văzu chipul lui Buk. Dar îl privi cu un gest de mirare .
-P’Buk, tânăra se îndreptă grăbită spre Buk de îndată ce a coborât de pe motocicleta.
-Yada, vino să mă ajuți să scot lucrurile din coșul din fața motocicletei, a spus vocea mamei vitrege.
Tânăra s-a încruntat și s-a întors pentru a-și ajuta mama să ia lucrurile pe care le cumpărase.
-Bună mătușă Iw, a salutat el fără să ridice mâna în semn de salut. Mama vitregă a lui Buk părea puțin surprinsă când la văzut pe Singh.
-De cât timp ești aici? a salutat mama vitregă a lui Buk într-un mod normal în timp ce se uita la Singh.
-Bună. Singh ridică mâna pentru a o saluta pe cealaltă persoană .
-Ah, buna, a răspuns mama vitregă a lui Buk în gât.
-Am sosit tocmai acum” a răspuns Buk. Cât despre tânăra care a intrat în bucătărie să pună lucrurile deoparte, A ieșit cu apă și două pahare.
-Iată, tatăl tău mi-a cerut să cumpăr prânzul. Să stăm mai întâi împreună. Mama vitregă spuse înainte de a intra repede înăuntru. Cât despre fiică, ea a venit în grabă să stea lângă Buk,
-P’Buk, ti-am adus apă și am fost să cumpăr mâncarea care lui P’Buk îi place pentru el. Când tatăl tău a spus că P’Buk vine acasă, a spus tânăra zâmbind.
-Nu te-a învățat mama? Că nu ai voie să stai în vârful capului unui bătrân. Buk a răspuns cu o voce calmă în timp ce o privea pe tânără cu ochi nemulțumiți. Tânăra a făcut o față nedumerită, dar a mers să se așeze pe un scaun lângă Buk.
-P’Buk se întoarce rar în casa asta. Da e singur, a spus tânăra în timp ce se agăța de brațul lui Buk. Buk a oftat. Înainte de a se întoarce să se uite la Singh pentru a vedea dacă se potrivește cu ce a spus el? Singh stătea cu brațele încrucișate și privea în tăcere. Nu-i mai pasă pentru că știe că lui Buk nu-i plac foarte mult fata. Buk a tras mâna fetei departe.
-Pentru că ești aici. Nu vreau să mă întorc. Deci ce ai de gând să faci cu mine? Pleacă. A scuturat femeia de supărare.
-Ești crud, răspunse fata. Dar nu părea prea zguduit de cuvintele lui Buk până când tatăl lui Buk a intrat.
-Nu o vi ajuta pe mama să pregătească lucrurile, spuse liniștit tatăl lui Buk. Fata s-a ridicat și a plecat.
-Este atât de cocheta. De ce nu-i lași pe băieții de la garaj să-o aranjeze, tată?, i-a spus Buk tatălui său. Însuși tatălui nu ii plăcea prea mult de tânără,
-Vorbește frumos. Mi-e prea lene să ascult , până și soția mea o ceartă. Si ce ai cumpărat de aici?
-Wow, spuse tatăl lui Buk. Înainte de a se așeza lângă fiul sau,
-In numele meu pentru tine, tată, Singh a fost cel care a vorbit. Înainte de a da obiectul cumpărat către Tatăl iubitului său și colțul gurii i se zvâcni ușor.
- Părinte, aceasta este Singh, iubitul meu, introduse Buk într-un mod normal.
-Tu ai fost cel care i-a spus, nu, ticălosule ? i-ai spus să-mi cumpere alcool. Tatăl lui Buk se întoarse saisi întrebe propriul fiu
-Și tatălui îi place? a întrebat Buk înapoi. Tatăl lui Buk întinse mâna spre cutia cu lichior din mâna lui Singh,
-A mai rămas ceva? Îmi place, haha. Ai ales unul care imi place foarte mult, a spus în același timp tatăl lui Buk. Cu un râs mulțumit făcându-l pe Singh să zâmbească. Tatăl lui Buk s-a uitat puțin la fața lui Singh.
-De ce ai spus că prietena ta este drăguță? a întrebat tatăl lui Buk. Buk izbucni în râs.
-Și nu e drăguț, tată? are ochi ascuțiți, un nas înalt și o gură în formă de piept, așa cum ai spus tu, a spus Buk în timp ce a atins ochii, nasul și gura lui Singh cu mâna, exact ca atunci când erau doar ei acasă, înainte de a fi enervat de împingerea capului lui Singh
-Îl enervezi chiar și pe propriul tău tată, Buk, i-a spus amuzat Singh iubitului său. Tatăl lui Buk a râs încet.
-O, ce bine că a venit cineva să-l descurajeze, a spus tatăl lui Buk zâmbind.
-Tată, ești bine? Că noi doi suntem într-o relație a spus direct Singh. Tatăl lui Buk stătea sprijinit de spătarul scaunului cu brațele încrucișate, se uită la Singh din cap până în picioare.
-Nu sunt un tată a cărui lume este atât de îngustă. Îmi cresc copiii în mod independent. Atât modul de viață, cât și inima în sine. Mai mult, m-am împăcat cu Big. Ei bine, apropo, știi despre Big și Man, nu? a spus tatăl lui Buk, când își amintea.
-Știu, mi-a spus phi Big, a răspuns Buk, iar tatăl său a dat din cap în semn de acord.
-Oh, asta e. Pot să accept, dar este păcat. Chiar nu voi avea nepoți de purtat, nu? Se auzi vocea tatălui lui Buk. Nu era serios ,este mai mult ca o tachinare.
-Așteaptă să-l protejezi pe copilul lui Yada. Se pare că nu va dura mult. Un astfel de rinocer, a spus Buk, referindu-se la tânără.
-Oh, ești atât de încăpățânat. Tatăl lui Buk a spus că nu vorbea serios pentru că știa cum este fiica sa vitrega.
-Nu plănuiesc să-l predau. Lasă-o pe mama ei să o învețe de una singur, a spus tatăl lui Buk fără prea multă grijă.
-Apropo, aceasta este o unitate bună care poate fi folosită, a spus tatăl lui Buk înapoi la Singh, făcându-i imediat fața lui Buk să devină roșie.
-Când spui ceva. Nu crezi că voi fi soțul lui? strigă Buk tare către propriul său tată.
- Buk! Gudu a sosit. Nu cred că il poti apăsa pe Singh pentru a-l obține, a spus tatăl lui Buk. Singh a râs imediat. S-a uitat puțin la fața tatălui său, înainte de a se întoarce către iubitul său.
-Acest nenorocit încă mai poate râde. O clipă. O să te droghez, apoi te voi aresta și te voi forța să intru într-o zi în tine. Buk doar glumea așa.
-Nu fi un bătăuş, s-a prefăcut Singh că se întoarce. Tatăl lui Buk a zâmbit și a râs înainte de a scoate un oftat blând.
-Nu știam că dragostea ca a ta este așa. Cât de departe va merge și cu ce trebuie să va confruntati? Eu însumi nu vă pot proteja pe niciunul dintre voi. Pot doar să sper că voi doi vă veți ține suficient de strâns de mână. Și sa depășiți problemele obstacolele împreună, a spus tatăl lui Buk pe un ton serios. Singh s-a uitat la fața tatălui lui Buk cu ochii la fel de seriosi.
-În orice zi va-ti despărțit? Să terminăm cu bine, înțelegi? Tatăl lui Buk a vorbit din nou.
-Am înțeles, tată. Dar destul, nu-ți face griji. Nu voi renunța niciodată la mâna fiului tău, a jurat Singh. Făcându-l pe tatăl lui Buk să zâmbească de satisfacție.
-Să știi că ești o persoană reală. Orice cuvânt ai spune, hai să spunem că îmi las copilul cu tine. Nu-ți deranja prea mult iubitul, nenorocitule Se va îngroșa și va muri, nu te voi ajuta, a tachinat în glumă tatăl lui Buk.
-Tată, ești tu. A strigat și Buk într-un mod amuzant.
-Tată, mama m-a rugat să vin să spun că masa era deja pusă. O fată tânără a ieșit și l-a strigat pe tatăl ei vitreg.
Singha a simțit că fata se uita la el de parcă ar fi nemulțumită de ceva:
-Oh, băieți, hai să mâncăm, i-a invitat tatăl lui Buk, înainte de a deschide calea spre casă, Buk și Singh l-au urmat.
-Oh, Singh, am uitat să iau căpșuni din mașină. Te duci să mi-o iei. Poți aduce doar o cutie? Cealaltă cutie, o duc acasă și o mănânc, a spus Buk când și-a amintit.
-Da, a răspuns Singh înainte de a se întoarce la mașină. Singh deschide ușa mașinii scoase o cutie de căpșuni și închideți ușa în timp ce o încuiați. Singh s-a întors să vadă fata care stătea în spatele lui.
-Ce se întâmplă? întrebă Singh pe un ton normal.
-Despartete de P’Buk, spuse fata cu voce tare. Acest lucru l-a făcut pe Singh să ridice din sprâncene.
-Cine a dat ordinul? a întrebat Singh. Pentru că cred că tânăra va ști deja că el și Buk au o relatie, Singh a bănuit că tânăra probabil a ascultat cu urechea.
-Te rog nu il face sa se abats. Este un bărbat normal”, a spus din nou tânără. Singh a ras ușor in gat.
-Este doar un om normal. Nu este anormal în niciun fel. Motivul pentru care ai venit să-mi comanzi așa este pentru că ai vrut ca el să fie soțul tău mai degrabă decât fratele tău, nu? a întrebat direct Sing. Fata a fost puțin surprinsă.
-Și ce? Nu suntem deloc frați, a răspuns fata. Fără să-mi fie rușine,
-Hmmmm, este adevărat ce a spus nenorocitul despre asta, mormăi Singh.
-Despre ce vorbești? a întrebat imediat tânăra. Singh se uită la femeie din cap până în picioare. Nu voia să fie rău sau răutăcios cu femeile. Dar femeile din zilele noastre caută mereu un loc în care bărbații să-le mustre.
-Rinocer, chochets, vrei un soț până tremuri, a spus Singh cu o voce emfatică ,fata era confuza .
-Hei, nu este adevărat. Nu veni aici. P’Buk nu vorbește așa YaDa. S-a certat fata cu Singh. Singh se uită în spatele fetei pentru că tocmai Buk a venit să il caute.
-Am spus mai mult decât atât. Sunetul vocii lui Buk a făcut-o pe fată să se întoarcă imediat să se uite la fața lui Buk în șoc.
-Prietenul tău mă atacat și m-a certat. Tânăra fată părea să-și lovească fața fără să-și dea seama și s-a grăbit să îmbrățișeze brațul lui Buk, dar Buk s-a smucit de dezgust.
-Nu mă atinge. Cât de bine este că te insultă? Nu este greu, deci este o binecuvântare spuse Buk înapoi. Fata făcu o față strâmtă.
-O să il dau în judecată cu mama mea. Că acest prieten al tău este o persoană rea, a spus tânăra cu voință înainte de a se repezi în casă. Buk a făcut o mișcare să-l urmeze, dar Singh l-a prins de braț și l-a reținut. Dacă mama îi mai dă copilului o șansă, voi aduna bani, a spus Buk, nemulțumit de tânără. Singh zâmbi ușor.
- Nu trebuie, mama vitregă, nu îndrăznește să-mi spună nimic, spuse Singh, Buk părea confuz. Înainte ca Singh să-l strângă de gât și să-l ducă înapoi în casa lui. La intrarea în bucătărie a văzut-o pe fată tânără stând în picioare și dându-l în judecată cu propria mamă. Cât despre tatăl lui Buk, acesta stătea cu mâinile pe tâmple.
-Iată-l, mamă. Sunt aici. O să am grijă de asta pentru tine. Tânăra fată părea să fie plină de foc, dar Buk a fost destul de surprins. Mama lui vitregă a avut o altă atitudine.
-Ai vrea să mănânci acum? a întrebat Singh într-un mod normal.
-Nu mai vorbi atât de mult, domnișoară YaDa. Stai jos și mănâncă. Dacă nu vrei să mănânci, intră în camera ta. Nu te băga cu fratele tău ,Buk și tatăl lui Buk ridică sprâncenele surprinsi că mama vitregă a lui Buk nu i-a certat pe Singh și pe Buk așa cum obișnuiau. În schimb, s-a întors să-și critice propriul copil.
-Se pare că va ploua tare, tată, i-a spus el tatălui său în fața mamei sale vitrege. Mama lui vitregă se întoarse ușor să se uite la Buk. Dar nu a spus nimic.
-Mama!! Fata însăși părea șocată că mama ei nu i-a luat parte ca întotdeauna.
-Yada, vrei să mănânci ceva? a întrebat tatăl lui Buk cu o voce liniștită. Tânăra s-a trântit apoi așezându-se iritata, Înainte ca toată lumea să înceapă să mănânce împreună dar fata a mâncat puțin și a cerut apoi să intre în camera sa pentru că îsi pierdusem fața pentru că mama a refuzat să o ajute. Când toată lumea a terminat de mâncat, tatăl s-a despărțit pentru a-i saluta pe clienții obișnuiți care veniseră în garaj. Buk s-a oferit voluntar să spele singur vasele, în timp ce Singh s-a despărțit pentru a merge la baie. Dar când am ieșit din baie a întâlnit-o pe mama vitregă a lui Buk stând în picioare și așteptând cu fața palidă, Singh zâmbi ușor.
-Este ca mama și fica, a salutat Singh.
-Singh, nu-mi deranjează copilul, a spus mama vitregă a lui Buk cu o voce tremurândă.
-Sa nu mă deranjeze ea, dar mătușa mea a venit și m-a așteptat. Probabil că nu s-a gândit să vorbească așa despre fiica sa este același lucru, nu? a spus Singh, îngustându-și gâtul.
-Adică florile pe care trebuie să le dau mâine, pot să le amân până la sfârșitul lunii? Chiar o voi face voi da înapoi și jumătate din copac. O să ți-o dau înapoi. A spus mama vitregă a lui Buk pe un ton interesat.
-Ești sigur că îl voi primi la sfârșitul lunii? Sing și-a încrucișat brațele peste piept și a strigat cu voce tare:
-De fapt, Singh știe deja că mătușa este aici, a spus mama vitregă a lui Buk cu voce joasă. din nou:
-Asta nu este deloc bine. Ai mințit că casa mea este în alt loc, a răspuns Singh. Cu o voce rece și furioasa era extrem de amenințătoare. Făcându-i chipul mamei vitrege a lui Buk să devină palid.
-Nu te păcălesc. Aceea e casa mamei mele. Mă tot întorc acasă la mama, motiv pentru care nu mă lasă să vin aici. Pentru că nu vreau ca soțul meu să știe. Mama vitregă a lui Buk a vorbit încet. Singh a zâmbit puțin.
-Pot să o amân până la sfârșitul lunii. Dar trebuie să existe un schimb, a spus Singh. Mama vitregă a lui Buk aștepta să audă oferta lui Singh.
-Învață-ți propria fiică mai bine. Nu-o lăsa să se mai încurce cu Buk. Asta e tot ce-ti cer. Dacă îl duc data viitoare în vizită la tatăl lui și dacă fiica mătușii tot mai vine să-și facă griji pentru el. Cu siguranță voi spune despre datoria pe care o ai tatăl lui Ai Buk. A spus Singh pe un ton serios. La început, Singh nu a crezut că va avea astfel de probleme când și-a întâlnit debitorul de la care trebuia să vină să colecteze bani exact mâine și chiar acum stiu că această persoană este mama vitregă a lui Buk. Și casa în care merge să culeagă flori este o altă casă nu este casa tatălui lui Buk.
-Da, îi voi da o lecție ca să nu mai interfereze cu Buk. Dar Singh, nu-i spune soțului meu, A răspuns grăbită mama vitregă a lui Buk.
-Bine, sfârșitul lunii. O să sun și o să întreb din nou. Unde ai vrea să mă duc să strâng banii? Dacă interzi chiar și puțin, cu siguranță voi veni direct aici, a spus Singh. Mama vitregă a lui Buk a răspuns amabil. Înainte de a pleca Singh s-a întors apoi în bucătărie să-l ajute pe Buk să spele vasele, dar l-a găsit pe Buk stând lângă perete și privindu-l zâmbind. A văzut că Singh dispăruse.
Buk era pe cale să iasă să arunce o privire. Dar și-a văzut propria mamă vitregă stând și vorbind cu Singh, așa că a stat să asculte.
-La naiba, de ce nu mi-ai spus înainte? Voi folosi această chestiune pentru a le șantaja pe cele dou, a spus Buk cu regret.
-Nu vreau ca tata să fie stresat. Am aflat doar recent că a fost mama ta vitregă. Ne vedem în fața casei. A răspuns Singh. Buk dădu din cap în semn de recunoaștere.
-Câți bani a împrumutat? a întrebat Buk.
-Trei sute de mii, a răspuns direct Singh.
-La naiba, asta e mult. Și dacă nu returnează banii? Tatăl meu va avea probleme? a întrebat Buk șocat.
-Crezi că aș îndrăzni să-i fac necazuri socrului meu? Nu trebuie să îți faci griji. Cu siguranță nu-i voi cauza tatălui tău niciun stres sau probleme. Singh a răspuns zâmbind, făcându-l pe Buk să ofteze uşurat.
-Este bine și așa. Când vin să-l văd pe tatăl meu deci nu trebuie să fiu enervat de cele două. Mulțumesc mult. A spus Buk cu satisfacție.
-Există o recompensă pentru mine? a întrebat Singh înapoi, ridicând o sprânceană către Buk. Buk își miji ochii puțin
-O să încerc în seara asta, bine? a spus Buk direct și tachinător. Singh a intrat direct, l-a îmbrățișat pe Buk și k-a strâns de fundul pe Buk .
-Bine, cum pot refuza? a spus Singh cu un râs în gât înainte de a ajuta la spălarea vaselor. Împreună cu nerăbdare să merg acasă în seara asta.
CITEȘTI
Dragoste turbulentă 🩵
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...