Capitolul 1: Sing 💙 Buk

370 12 0
                                    


-Buk! Prostule! Te vei trezi vreodata? Nu trebuie sa mergi la scoala?

Ușa dormitorului unui băiat de 18 ani s-a deschis exploziv, însoțită de o bătaie fulgerătoare în ușă.

-Oh, Phi Big, ce fel de bătaie este asta? Chiar și vecinii vor fi șocați de moarte!

Tânărul de 18 ani a strigat înainte de a se ridica în liniște. Aseară a fost prea ocupat să se uite la filme, așa că s-a trezit târziu. S-a dat jos din pat și a mers imediat spre baie în timp ce se scărpina pe burtă. Nu-i ia mult să facă un duș și să se îmbrace. Tânărul a fluierat în bucătărie mânuind cheile motocicletei.

-Ce este de mâncat? întrebă el în timp ce deschidea capacul castronului cu mâncarea de pe masă.

-Arăți atât de rece și deloc grăbit. Vrei să te uiți la ora?

Fratele mai mare al lui Buk, a întrebat . Buk se întoarse să se uite la ceasul de pe peretele bucătăriei.



-Vedeți, este deja prea târziu. O jumătate de oră întârziere sau 1 oră întârziere nu are mare diferență. Așa că aș prefera să mănânc mai întâi sau o să mă doare stomacul , i-a răspuns Buk fratelui său mai mare înainte de a merge  și a scoate orezul pe o farfurie.

Big clătină din cap cu un oftat. Amândoi locuiesc într-o casă mică în spatele unui garaj de motociclete de dimensiuni medii deținut de Big. Tatăl lor a deschis un atelier de reparații auto în suburbii. Mama lor a murit de mult, lăsând pe umerii lui Big majoritatea îndatoririlor de a avea grijă de fratele său mai mic.

-Oh, grăbiți-vă și mâncați și mergeți la școală. Seara, întoarceți-vă și reparați motocicleta lui Gap. Sunteți harnici, sunt sigur că există o poveste adevărată, s-a plâns Big ca de obicei.

-În trecut, am fost sârguincios în a avea probleme , s-a certat Buk cu fratele său.

Big se preface că lovește capul fratelui său mai mic, făcându-l pe Buk să-și micșoreze imediat gâtul și să scape.

-Nu te mai certa cu mine sau îți vei pierde salariul în curând , l-a amenințat Big pe fratele său mai mic.

Serios, cei doi frați se iubesc foarte mult, așa că certurile era normală între ei



-Ok, ok, nu mă mai certa

Buk l-a prins în grabă de brațul fratelui său și l-a implorat rapid făcându-l pe Big să râdă în hohote înainte de a-l lăsa pe fratele său mai mic să mănânce. Cât despre el, s-a dus la muncă în garaj. După ce a terminat de mâncat orez, Buk s-a dus la motocicleta sa și a mers imediat la facultate unde studia





-La naiba, ia-mă și pe mine acasă în seara asta , a spus Gap, prietenul lui Buk, în timp ce pleca după școală, pentru că astăzi vor merge pe  pistă pentru a vedea persoana căreia Gap îi acordă o atenție deosebită în timpul curselor.

-Bine, mă voi întoarce și mă voi uita mai întâi la  motocicleta ta. Apoi vino să mă iei , a răspuns Buk pentru că Gap a luat motocicleta zdrobită să o repare la garajul fratelui lui Buk.

Buk a ajutat și la munca în garajul fratelui său. Gap a încuviințat din cap înainte ca Buk să se întoarcă acasă cu motocicleta dar sa oprit în drum pentru a cumpăra mai întâi ceva.



-Hei! Ai împrumutat bani acum când îi vei da înapoi?

Vocea aspră a unui tânăr înalt și chipeș se auzi în fața unui stand de mâncare de pe o alee. Acest lucru a făcut ca proprietarul magazinului să devină puțin supărat. Chiar dacă cealaltă parte era doar un tânăr de 18 ani, nu era că el nu știa despre reputația de cruzime a acestui tânăr.

Dragoste turbulentă 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum