-Într-adevăr? întreabă Singh, părând încordat în timp ce se uita la Ton și Nut, care stăteau în picioare și vorbeau fără să știe că se discută despre ei.
-Este adevărat, juniorul ăsta de-al meu nu minte niciodată. Pe lângă această chestiune, nu are nici un interes. Dar ne-a văzut intrând în necazuri. Așa că a profitat de ocazie pentru a-mi spune ieri, a spus Dit pe un ton serios.
Mail a zâmbit din colțurile gurii.
-Huh, am fost intrigat de la inceput. Pentru ca am crezut ca prietena lui Ton este ciudata ,a spus Mail in timp ce se gândea.
-Oh, dar mai devreme m-ai întrebat cine cred că greșește. De ce m-ai întrebat asta? întrebă Singh surprins.
-Nu spune asta. Sunt pierdut în mine. Când vorbeam, iubita lui Ton mi-a aruncat o privire ciudată. Nu vreau să vorbesc urât despre femei. Dar este adevărat. De aceea sunt curios ,le-a spus Mail celor doi prieteni.
— Dintr-o dată, Ton prostul ăsta ne înfurie și mai tare, nu-i așa? Singh mormăi obosit.
-Dar serios, colegiul nostru are probleme cu studenții XX de multă vreme. Indiferent cum ne întâlnim, ne luptăm bine , a spus Dit așa cum se întâmpla în fiecare zi. Mail a stat în liniște un pic.
-Este adevărat ce a spus Ai Dit. Nu îi căutăm noi ei vin găsin la noi. Mai ales celor cărora le place să ne încurce cu picioarele , a spus Mail, amintindu-și instantaneu chipul lui Gap.
Mail a simțit că el și Gap nu s-au certat din cauza poveștii lui Ton. Dar s-au luptat între ei pentru că erau enervați de unul de cealalt
-Dar nu este mai bine ...Dacă putem trăi liniștiți pentru o vreme? a întrebat Singh pe un ton serios.
-Huh, cred că este o tradiție care a fost transmisă de mult timp ,a spus Dit în glumă.
- Avem deja un caz cu ei. Nu putem să ne întoarcem să reparăm nimic. De acum înainte, când cineva are altceva, va trebui să-i întrebăm mai întâi în detaliu , a spus Mail înainte de a vorbi astăzi despre curse.
-Gap, am vești să-ți spun , se apropie Nil pentru a-și saluta prietenul.
-Ce știri? a întrebat Gap, care fuma o țigară.
— Știri despre inamicul tău de la YY College, nenorocitul ăla de Mail, spuse Nil zâmbind. A atras imediat atenția grupului, auzind numele de Mail.
Astăzi, Gap a adus cămașa din magazinul lui Mail cu el în geantă.
- Ce? întrebă imediat Gap înapoi.
- Astăzi, cineva l-a provocat să participe la cursa de motociclete la Circuitul Hia Nan, mergi? spuse Nil zâmbind.
Acest lucru l-a făcut pe Gap să ridice imediat un zâmbet din colțul gurii.
-O să-mi fie dor? Mi-ar plăcea să merg să-i văd abilitățile pentru a concura puțin mai mult. Vreau să știu cât de puternic va fii atât motocicleta, cât și pilotul ei, a intenționat Gap să găsească probleme și cu Mail.
Când a fost de acord cu Nil că va merge, Gap sa dus să invite alți prieteni să meargă împreună. Gap își deschise geanta și se uită la cămașa lui Mail cu ochi orbitori de parcă s-ar distra.
-De ce te porți brusc așa? întrebă Dave văzând chipul lui Gap.
-Ce am facut? întrebă Gap, părând suspicios.
CITEȘTI
Dragoste turbulentă 🩵
Romansa🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...