Capitolul 3 :Sing 💙 Buk

353 14 0
                                    

-Frate , clientul a venit să ridice

motocicleta lui. Ai terminat î?a strigat Buk și i-a întrebat pe subalternii săi care lucrau în garajul fratelui său, când un client care își lăsase motocicleta pentru a-și schimba roata din spate a venit sa o ridice la primele ore ale zilei.

Serviciul lui Big se deschide și se închide pe măsură ce proprietarul își dorește.Astfel, ora de deschidere și închidere depinde de starea de spirit a proprietarului dar o mulțime de oameni vin să-i folosească serviciul datorită unui serviciu bun la un preț foarte accesibil. Uneori, Big oferă și cunoștințe brute proprietarul vehiculului asupra aspectelor de care ar trebui să aibă grijă.





-Gata, Bill este pe masă, Buk. Voi împinge eu motocicleta afară pentru client, a răspuns Cool.

Așa că Buk s-a dus la casieria fratelui său înainte de a ridica nota de plată pentru a verifica ce lucrare a fost făcută înainte de a se gândi la prețul pe care îl stabilise fratele său și a trimis nota lui Cool pentru a încasa banii. Pe lângă faptul că trebuie să-și ajute fratele să repare mașina, Buk mai trebuie să stea și să verifice facturile în numele fratelui său. După ce a strâns bani, Buk s-a ridicat să stea și să repare mașina altui client pentru a-și ajuta fratele și pentru a pune în practică studiul.

-Hai, un prieten a venit să te vadă ,o voce a strigat la  Buk pentru lucra în

zona cea mai interioară în apropierea casieriei.

-Da, a răspuns el înainte de a se ridica.

//Cine este?// Buk mormăi singur pentru sine. Mâinile îi erau pătate de ulei de motor, dar nu avea de gând să-l spele încă. S-a îndreptat spre partea din față a garajului înainte de a opri, cu sprâncenele încruntate, când l-a văzut pe Singh așteptând rezemat de motocicleta lui.

-Ei bine, ești murdar , a spus Singh cu un zâmbet ușor când a văzut starea lui Buk. După ce și-a terminat treburile cu fata, a făcut un duș și sa îmbrăcat ca să-l găsească pe Buk.





-Ei bine, eu lucrez, nu am de gând să merg la o plimbare cu modelul. Deci ce cauți aici? întrebă imediat Buk.

-Tocmai trec, așa că am venit să salut. Phi Big nu este aici? întrebă Singh înapoi cândva.

-Nu, poți să te întorci acum. Ești o bătaie de vedere, Buk năvăli și l-a alungat pe Singh.

-Ce? Mă alungi? Îți întâmpini astfel clienții? întrebă Singh înapoi cu nerăbdare.







-Deci ai venit la mine cu  afaceri? Nu cred.

Dar dacă ai venit să-mi faci nervii, du-te înapoi, se îndepărtă el, cu vocea neînțeleasă și privindu-l pe Singh cu neînțelegere.

-De ce? Prietenii nu pot veni să-și vadă prietenii? Din moment ce Gap flirtează cu Mail, suntem cu toții prieteni. Și de ce trebuie să te comporți de parcă mă urăști? întrebă Singha pe un ton serios, făcându-l pe Buk să se oprească puțin

-Și cine m-a făcut să te urăsc? Îți place să vii să mă muști mai întâi. Așa că vrei  să stau în pace? Crezi că nu te voi urî nenorocitule, a țipat Buk înapoi.

— Ei bine, te faci să arăți urât, spuse din nou Singh.

— Nemernicule, de ce ești așa de enervant? a întrebat imediat Buk înapoi.

-Ei bine, sunt așa. Nu știu cât de enervat este , a continuat Singh.

Buk rămase puțin nemișcat cu sprâncenele încruntate.

Dragoste turbulentă 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum