-Yay!! Vocile prietenilor lor care stăteau la masă au răsunat imediat la unison când au auzit ce a spus Gap.
-Gap, crezi că vei fi un erou filmat? E o nebunie, o nebunie, a spus Singh în glumă.
-Am spus-o din suflet, a argumentat Gap. Mail clătină ușor din cap cu un oftat ușor și continuă să stea și să mănânce salata de papaya.
-Tu , Gap a strigat din nou pe Mail. Mail se întoarce să se uite
-Ce? Ce glume ai de gând să joci? a întrebat Mail înapoi, făcându-și prietenii să stea și să râdă. Gap zâmbi uşor.
-Nu am făcut nicio glumă. Întrebând doar dacă ai terminat de mâncat, te întorci? întrebă Gap pe un ton serios.
— Hm, răspunse Mail în gât.
-De ce întrebaţi? întrebă el înapoi când Gap era puțin nemișcat.
-Nu, vreau doar să știu adevărul, vreau să te urmăresc și eu înapoi. dar trebuie să mă întorc și să ajut la magazin ,a spus Gap.
-De fapt, ar fi trebuit să te întorci să-ți ajuți munca de când s-a terminat școala. Nu pierzi timpul stând aici , a spus Mail și Gap a zâmbit ușor.
-Atunci, dacă vreți să știți unde își ascund lipitorile din imaginea asta, întrebați-mă mai târziu , repetă Gap.
Mail dădu din cap în semn de acord. De fapt, nu a vrut să aducă în necazuri grupul lui Gap. Dar nici nu crede că le poate interzice. În plus, Gap a fost și înjunghiat.
Când ambele grupuri terminaseră de mâncat salată de papaya împreună. Au mers la bicicletă.
— O să le păstrez, spuse Mail, ridicând plicul cu fotografiile grupului de prieteni al lui Ton.
-Bine, cum să mă descurc, anunțați-mă. Pentru că tu și cu mine eram înghesuiti ,a reiterat Gap. Nu voia ca Mail să se ocupe singur de ei.
— Hm, răspunse Mail în gât, înainte ca cele două grupuri să se împrăştie înapoi. Gap a trebuit să se grăbească direct acasă pentru că trebuie să ajute la lucru la magazin, deoarece fratele său este bolnav și nu a venit întrucât fratele său este bolnav și nu s-a întors acasă la culcare.
-Ce e în neregulă? Te simți rău? întrebă Singh în după-amiaza unei noi zile.
După ce au venit amândoi la facultate pentru a studia împreună, Mail părea puțin palid. În plus, Ton nu a venit să studieze ca de obicei.
-Nu, sunt bine , a răspuns Mail, jucându-se continuu cu telefonul.
-Oh, sau ți-e dor de el, pentru că Gap nu a sunat să se încurce cu tine? Apropo, n-a sunat nici aseară. Azi, îți trimite doar câteva gustări , îl tachina Singh. Mail și-a ridicat apoi piciorul pentru a-și lovi prietenul, nu prea tare.
-Nu vorbi despre el. Gap e nebun, a spus Mail.
Tring... Tring... Tring !!!!
Chiar atunci a sunat telefonul mobil al lui Mail, făcându-l să se ridice drept să se uite imediat la ecranul telefonului
-Hahaha, este hilar.
Singh, care și-a aplecat capul să se uite la ecran, a râs când a văzut că Gap era cel care își suna prietenul si Mail a salvat numele lui Gap drept „Nerușinat”
-De ce m-ai sunat? Mail mormăi, fără serios, înainte de a apăsa oricum pentru a răspunde la apel.
-Bună, a răspuns Mail printr-un scurt discurs.
CITEȘTI
Dragoste turbulentă 🩵
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...