-Hmm, voi sunteți uzi, așa că grăbește-te și fă un duș și schimbați-va hainele. O să vă îmbolnăviți, i-a salutat mama lui Dave. Când Dave a mers cu motocicleta în ploaie și l-a adus pe Si înapoi acasă.-Tocmai a început să plouă când ajungeam acasă, așa că abia aștept sa ajung acasă, mormăi Dave în timp ce Si stătea acolo, tremurând. Pentru că ploua foarte tare.
-Iată prosoapele. Mama lui Dave le-a adus în grabă prosoape pentru ei doi. Înainte ca Dave să mearga în cameră.
Mama lui Si nu este acasă astăzi. La început, Dave urma să doarmă la casa lui Si. Dar plouă puternic așa că a trebuit să doarmă în casa lui Dave.
-Mai întâi o să fac un duș, i-a spus Dave. Acum amândoi merg la facultate, ambi sunt la Facultatea de Inginerie, dar ambele domenii sunt diferite. Merg întotdeauna împreună la școală și revenin împreună.
-Nu o să facem duș împreună? a întrebat Si îngrijorat pentru că Dave va trebui să stea si corpul său este rece, așteptând ca el să termine primul dușul.
-Dacă intru, mi-e teamă că nu voi putea să fac doar un duș, a spus Dave zâmbind, făcându-i fața lui Si să se simtă fierbinte. Indiferent de câți ani au trecut, încă nu s-a obișnuit cu figura lui Dave.
-Atunci nu te expune prea mult ventilatorului. Voi face doar un duș rapid, a spus Si înapoi înainte de a se repezi în baie. Dave râse încet în gât. Si a fost nevoit să faca doar un duș scurt pentru ca Dave să poată să facă și el duș. Odată ce amândoi au făcut duș și și-au schimbat hainele, au coborât în bucătărie să mănânce cu părinții lui Dave
-Aceasta este o supă fierbinte și fadă. Mama lui Dave a luat niște supă de carne tocată de porc și tărtăcuță și a pus-o pe masă.
-Îmi pare rău, mamă că nu am venit să ajut la gătit azi , spuse Si.
Acum și Dave și Si fiecare îi numesc pe părinții celuilalt Tată și mama . Și dacă este o zi când mama lui Si nu este prin preajmă Si vine mereu să o ajute pe mama lui Dave să pregătească mâncarea.-Nu-i nimic, înveti din greu zilele astea, a întrebat mama lui Dave.
-Ploaia cade frumos, mormăi Dave. Nu foarte serios Împreună cu scoaterea periodică a orezului pentru Si.
-Daca plouă așa, puteti merge cu motocicleta la curs, Dave? a întrebat tatăl lui Dave.
-Dacă nu poți, poți, tată, spuse Dave fără prea multă grijă.
-Esti încăpățânat. Nu sunt chiar îngrijorat, dar Și se poate descurca dacă se uda des în ploaie. A spus tatăl lui Dave îngrijorat. Acest lucru l-a făcut pe Dave să se oprească puțin. Pentru că a uitat să se gândească la această chestiune.
-Sunt bine, a răspuns Si zâmbind.
-Cum poate fi bine? Luna trecută ai fost atât de bolnav încât ai fost internat in spital. Nu este și asta din cauza expuneri la ploii? a spus din nou tatăl lui Dave. Si a zâmbit timid pentru că în acel moment se apropiau examenele, așa că a citit mult, nu am dormit prea mult, iar când am fost prins de ploaie, am luat gripă și a trebuit sa stea 3 zile în spital.
-Dave, Dave. Și sa întors să-l strig pe Dave, care stătea liniștit și nu a mâncat orez.
-Huh, s-a întors Dave pentru a răspunde.
-Nu ai de gând să mănânci orez? Ești bolnav? Si i-a pus imediat dosul mâinii pe fruntea lui Dave îngrijorat.
-Nu sunt bolnav, mănâncă, mănâncă mult.” Dave a continuat să strângă mâncarea, dar expresia lui arăta că are ceva in gând. Când au terminat de mâncat, s-au ajutat unul pe altul să spele vasele.
CITEȘTI
Dragoste turbulentă 🩵
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...