Capitolul 5: Dave💙Si

443 27 18
                                    

Dave continuă să se uite la film. Prietenul lui Singh, Para, s-a oferit și el să-l invite să facă carne de porc la grătar sa mănânce acasă Așa că Tit a oferit alcool. Toată lumea a văzut frumusețea, așa că Dave s-a întors către Si.

-La naiba, mai bine o sun pe mama ta și îi spun că te  întorci tarziu azi pentru că esti cu mine, a spus Dave.

-Dar eu nu beau alcool, spuse Si repede.

-Oh, nu te voi lăsa să mă bei, a răspuns Dave. Așa că și-a sunat mama să-i spună. Dave a cerut să vorbească cu mama lui Si. Pentru a confirma Mama mea se va ocupa sa vorbească cu mama lui Și. Toți s-au adunat în fața casei. A colecta bani de la toți, apoi a ieșit să cumpere produse proaspete au fost Para Dave si Si. Para a fost șoferul în timp ce ceilalți așteptau acasă.

-Hai să ne mai prezentăm o dată. Mă numesc Para, a spus Para în timp ce conducea. Dave și Si au mers să cumpere lucruri proaspete la piața de  de lângă casa lui Singh.

-Numele meu este Dave și acesta este Și, a dat Dave din cap de pe bancheta din spate.

-Bună, a salutat Si înapoi cu un zâmbet. Para a izbucnit în râs.

-Oh, tocmai am întâlnit un prieten de sex masculin care m-a salutat ca tine, a spus Para zâmbind.

-Așa e, a răspuns Dave. Când au ajuns la piața, s-au separat și au cumpărat legume, apoi i-au lăsat pe Dave și pe Si să cumpere carne de porc și alte produse proaspete. Pentru că, după cum arată, Si ar fi trebuit să aleagă un nume mai bun.

-Mă duc să cumpăr niște creveți si Calmar de asemenea , a spus Dave.

Si a dat din cap în semn de acceptare.

-Dave, îi strigă o voce lui Dave. Acest lucru i-a făcut pe Dave și pe Si să se întoarcă să se uite și au văzut-o pe Koi, fosta fată cu care Dave făcuse sex. Dave a făcut o expresie neutră. Nu a simțit nimic la întâlnirea cu tânăra. Cât despre Si, se uită la Dave și la tânără înainte și înapoi. Înainte de a-si îndrepta atenția către cumpărarea cărnii de porc, urechile lui însă ascultau despre ce vorbeau cei doi?

-Ce e, Koi? a salutat Dave politicos.

-Nu ne-am văzut de mult timp. Asta e tot ce îmi spui? a întrebat fata pe un ton tăcut.

-Atunci cum să saluti? a întrebat Dave cu o voce calmă.

-Ce e în neregulă cu Dave? Koi a sunat și Dave nu a răspuns la telefon. Când răspunzi la telefon, îmi zic că nu ai timp să vorbim, asta dacă nu se întâmplă să ne întâlnim aici. Să vorbim? a întrebat fata, cu vocea aspră.

-Nu face zgomot puternic, Koi. Nu ți-e rușine de oameni? a întrebat Dave nemulțumit. Nu-i plăcea ca oamenii să-l critice așa, mai ales femeile.

-De ce să-ți fie rușine? Suntem doar noi doi, Dave, strigă din nou fata.

-Îmi pare rău, știu că nu ești timid. Dar cred că părinții tăi ar trebui să fie mai stânjeniți că fiica lor se plânge de un astfel de bărbat.

Proprietarul macelariei a aplaudat amuzat. Ceea ce a spus l-a impresionat, dar a făcut-o pe tânără foarte nemulțumită.

-Cine crezi că ești?! Tânăra a strigat furioasă la Si.

-Hei, vorbește cu el frumos, Koi. Nu ti-a spus nimic nepoliticos Koi. Cred că este mai bine ca Koi să nu se plângă. Pentru că persoana care va fi privită prost este însuși Koi. Exact cum a spus Dacă Koi nu este timida uneori mă gândesc la părinții tai. Dacă i-ar fi rușine sau nu? Dave nu s-a putut abține să nu o certe pe fata..

Dragoste turbulentă 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum