-Oh, chiar aşa? întrebă uluit prietenul lui Gap. Gap ridică ușor din umeri.
-Cine? Poți să-mi spui cine este?
întrebă din nou prietenul cu o voce emoționată.
-Lasă-mă să-l iau mai întâi. Apoi îl voi aduce să se arate , a spus Gap zâmbind
făcându-i pe Dave și pe Buk să râdă ușor.
-La naiba Gap, nu este un mango să-l găsești atât de ușor , îl tachina Dave.
-Poate că nu trebuie să trec prin multe dificultăți. Trebuie doar să am răbdare și să aștept să se coacă. Va cădea de la sine, a spus Gap după ce a luat pumnul de mango al unui prieten.
-Și nu ți-e teamă că mango-ul tău copt va fi învinețit? Dacă lovește pământul? a întrebat un alt prieten
-O persoană ca mine, dacă aștept cu răbdare, voi aștepta să o prind cu propriile mâini. Nu o voi lăsa să cadă pe podea și să o vânătăi, a spus Gap pe un ton serios.
-Dar voi, băieți? Vorbeam despre puștiul cu care Gap s-a blocat. Cum s-a dovedit a fi o poveste cu mango , a spus în glumă prietenul lui Gap.
Nu au mai vorbit despre Mail.
-Ce vreți să mâncați? întrebă Singh în timp ce intră în cantina colegiului împreună cu grupul său de prieteni.
Mail care mergea lângă el nu răspunse nimic. A mers direct la cel mai apropiat magazin de orez. Mail a stat la coadă pentru a comanda curry și orez. Nu a acordat prea multă atenție oamenilor din jurul lui pentru că purta căști și asculta muzică. Mâna era și ea ocupată să joace un joc pe telefonul mobil până când a simțit că cineva vine să stea lângă el, dar nu s-a aliniat să cumpere orez ca el. Mail și-a ridicat apoi privirea de pe telefonul mobil înainte de a ridica o sprânceană și a scos căștile
— Bună, salută Mail pe cealaltă parte, care stătea nemișcată, privindu-l cu ochi neprietenos.
-Fii atent, a spus cealaltă persoană. Mail se încruntă uşor.
— Vrei să-mi faci scuze? a întrebat Mail înapoi.
-Spune-o frumos. Sunt seniorul tău, Mail , a răspuns cealaltă persoană.
— Și dacă ești senior? întrebă Mail încet.
Cealaltă parte s-a îndreptat spre Mail cu o expresie ușor jignită
— Să nu crezi că poți câștiga împotriva mea, Mail, spuse celălalt bărbat pe un ton serios.
-Cine este mai exact nenorocitul de aici? Mă ocupam doar de treburile mele. Tu ești cel care s-a încurcat mai întâi cu mine așa, i-a spus Mail seniorului cu care s-a certat până când a fost suspendat de la școală pt. o săptămână.
-Nu am venit să te caut. Și nu caut să fac sex cu tine la facultate....Dar dacă e afară, nu sunt sigur , a răspuns Prik.
Acum oamenii din jurul lor au început să se îndepărteze. Pentru că nu vor să fie loviți de foc încrucișat dacă încep să se lovească.
-Ce se întâmplă?
Singh a mers direct să stea lângă prietenul său imediat. Ceilalți prieteni ai lui Mail au venit și ei să stea împreună, precum și prietenii lui Prik.
— Îți uram numai bine, așa că am venit să te avertizez, spuse din nou Prik.
Mail se uită încurcat la chipul lui Chilli.
CITEȘTI
Dragoste turbulentă 🩵
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...