Astăzi, atât Dave, cât și Si s-au trezit târziu pentru că aseară a fost foarte târziu până au putut dormi. Dave a făcut un duș și și-a schimbat hainele.-Ești treaz ? Înainte de al lăsa pe Si să facă un duș și să se schimbe singur în camera. Dave a ieșit. L-am văzut pe Gap vorbind cu Singh. S-a îndreptat imediat spre prietenul său.
-Gap, vino să vorbești cu mine. Dave s-a apropiat și a îmbrățișat pe gâtul lui Gap și l-a scos la o plimbare în jurul piscinei.
-Ce este? întrebă Gap curios.
-La naiba, i-ai făcut ceva lui Maill aseară?!! Întrebă Dave, nu foarte tare. Gap încremeni puțin.
-De unde știi? a întrebat Gap înapoi.
-La naiba, nu uita că camera ta și a mea sunt una lângă cealaltă. L-ai făcut pe Si să nu mai poată dormi deloc. Și eu am dormit târziu, mormăi Dave.
-De ce auzi sunetul și vrei să faci ceva în privința lui? Ei bine, n-o să-i fac asta. Știu că încerci să-l omori, Gap își tachinează prietenul înapoi.
-Sssss înainte de a se uita la chipul unui prieten drag
-Ești în poziția de sus sau de jos? a întrebat Dave din curiozitate.
-N-ai auzit vocea? De ce întrebi? Gap era tentat să se întoarcă.
-Am nevoie de liniștire, răspunse Dave, iar gura lui Gap se curbe într-un zâmbet.
-Asa crezi tu. Dar o ceri Nu mă tachina în continuare cu această chestiune,ști cum este Mail, spuse Gap pe un ton serios.
-Oh, știu, e bine că camera ta este la capăt. Era o singură cameră unde probabil auzeam sunetul. Chiar și cu Maill, Dave a ieșit. Înainte de a merge împreună înapoi la Singh și Tit
-Despre ce vorbiți voi doi? a întrebat Sing,h surprins.
-Nimic, doar o mică discuție despre bani, a continuat să susțină Gap.
-Sunt probleme cu banii. Poţi să te sfătuieşti cu mine. Spuse Singh zâmbind.
-Nu, creditorii ca tine sunt prea cruzi. Dave răspunse râzând.
-Ce-ai zice să te sacrifici? întrebă Tit. Gap se uită puţin la faţa lui Dave.
-Face un duș și îsi schimba hainele, a răspuns Dave înainte ca cei patru să se așeze și să vorbească puțin. Când Si a ieșit și a văzut fața lui Gap, fața lui era roșie. Și a mai fost un gest ușor, fără să spună nimic până când Gap s-a dus pentru a verifica dacă Mail era treaz. Așa că Dave m-a înghiontit.
-Dar vrei să își de-a seama? Că le-am auzit amândoi vocile, il tachina Dave, șoptind, Si clătină imediat din cap.
-Așa că nu te uita prea mult la ei , Dave a continuat l-a făcut să realizeze că din greșeală s-a uitat prea mult la Gap când am stat și am vorbit o vreme.
Dave și Si s-au dus să-și împacheteze lucrurile și sa le puna în spatele mașinii pentru a se pregăti să mearga acasă și să stea și să aștepte primii să vină prietenii. Curând, Gap și Mail au plecat. Si nu a putut să nu se uite la expresia lui Mail. Voia să știe cum va reacționa Mail.
-Hai să luăm ceva de mâncare pentru că vom pleca în curând, a spus Mail înainte de a se întoarce să se uite.
-Este ceva greșit? Te uiți la mine de mult timp? a întrebat Mail, făcându-i pe Gap și pe Dave sa se întoarcă imediat și priveasca
CITEȘTI
Dragoste turbulentă 🩵
Dragoste🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...