Capitolul 4: Dave 💙 Si

434 31 6
                                    

-Eu nu sunt supărat. Pur și simplu nu sunt mulțumit ,a răspuns Si.

Dacă ar fi altcineva, Dave ar crede că cealaltă parte este sarcastică. Dar pentru Dave știa exact ce înseamnă.

-Ești doar un ticălos blând care îndrăznește să fie nemulțumit de mine? a spus Dave înainte de a  își înfășura  brațele în jurul corpului lui Si, împreună cu a  exercitarea mai multă forţă

-Ai, domnule Dave, sunt rănit. Vă rog, lăsați-mă să plec. Mâncarea nu este încă terminată. Si grăbită a vorbit când Dave și-a ridicat corpul și l-a rotit,

— Ești atât de slab că oasele tale mă vor înjunghia până la moarte, mormăi Dave puțin, dar cedă și  îl lasa jos și stând în picioare.

Si s-a îndepărtat ușor la  Dave. Dacă Dave nu greșește .... i s-a părut că a văzut obrajii lui Si devenind puțin roșii. Dave a încercat să  îl îmbrățișeze pe Si așa pentru că vrea să se asigure că nu va fii dezgustat de atingere.

-Khun Dave, ești încă liber? a întrebat Si.

-Uh, există ceva cu care te pot ajuta? a întrebat Dave imediat.

Si sa gândit puțin  înainte de a-l cere lui Dave să-l ajute să ridice lucrurile din bucătărie.Dave a făcut-o frumos, deși în mod normal nu-i place să vină în bucătărie . Dave a ajutat până s-a terminat totul, cei doi au împachetat în cutii și le-au scos din casă.

-Este mai bine să mergi, atâta tot , a spus Si.

Dave a fost de acord să meargă așa cum a vrut Si. Când am ajuns la casa lui Dave Tatăl lui Dave sosise deja. Si se duse să ridice mâna pentru a saluta.







Au ajutat la așezat masa când totul a fost gata, cei patru s-au așezat să ia cina împreună.

-Nu știu cât timp a trecut de cand   Dave a venit să stea și să mănânce cu noi doi.

Domnul Porphan Dephan i-a spus în glumă mamei lui Dave:

-Asta e , a răspuns mama lui Dave zâmbind.

— Tată, vorbești prea mult, a mormăit Dave, fără să fie foarte serios.

-Ce este prea mult? Pot să întreb, îți amintești ultima dată? În ce zi mănânci cu mama și tata? a întrebat tatăl lui Dave.

Dave a rămas nemișcat un pic. Alături de a face  pentru a își aminti dar apoi  face față  înainte și înapoi pentru că chiar nu își amintea

-Noi doi trebuie să vă mulțumim ,asta îl face pe Dave rămână acasă să  poată mânca cu noi, a spus mama lui Dave. Ea s-a întors să se uite la Si și a zâmbit:

-Hm, n-am făcut nimic , a spus Si năucit.

-Nu are nimic de-a face cu mintea. Astăzi doar nu vreau să merg nicăieri.În plus, mama și unchiul Soi m-au rugat să am grijă de el, nu? Am făcut doar ce mi s-a spus.

Dave a negat în grabă că ar avea vreo legătură cu el. Si s-a întors să se uite ușor la Dave dar nu a spus nimic.

— Deci, spuse scurt mama lui Dave dar nu a mai întrebat.

S-au aşezat cei patru sa manance  împreună și apoi  au vorbit despre studiu Cât despre împrejurimi, când suntem plini, cel care spală vasele este Dave, cu ajutorul lui Si. Cât despre părinții lui Dave stau și se uită la televizor în sufragerie.

Dragoste turbulentă 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum