Capitolul 18

120 11 0
                                    

Mail a scos un oftat de ușurare înainte

sa se hotărască să se întoarcă la casa lui Singh.

-Mail , o voce la strigat.

Mail se întoarse să se uite înainte de a ridica grăbit mâna pentru a-i aduce respect mamei lui Gap, care ieșise din magazin pentru a livra mâncare unui client obișnuit care aștepta în mașina lui.

Clientul a sunat deja pentru a plasa o comandă și a venit să o ridice. După ce a livrat comanda, mama lui Mail s-a întors să se întoarcă și atunci l-a văzut pe Mail călare pe motocicleta lui.

-Bună mătușă, o salută imediat Mail pe mama lui Gap.

-De ce ți-ai parcat motocicleta aici? Du-te și parchează-o lângă casă. Gap este înăuntru. Sunt mulți clienți astăzi, așa că suntem puțin ocupați ,a spus mama lui Gap zâmbind.

-Uh... atunci lasă-mă să te ajut , a spus Mail pentru că își dorea foarte mult să o ajute pe mama lui Gap.

După ce s-a întâlnit cu mama lui Gap, Mail a simțit deja că o parte din greutate i-ar fi fost îndepărtată de pe piept. Se simţea mai uşurat.

-Bine, bine. Hai să parcăm mai întâi motocicleta lângă casă ,a spus din nou mama lui Gap.

Mail a împins motocicleta să  parcheze lângă magazinul lui Gap.

— Gap, uite, cine a venit să ne ajute?

Mama lui Gap a zâmbit și i-a spus fiului ei. Gap se întoarse să se uite înainte de a ridica o sprânceană nedumerit.

-Cum ai ajuns aici?întrebă Gap.

-Aici cu motocicleta, a răspuns Mail la scurt timp, făcându-l pe Gap să-și ridice un zâmbet ușor din colțul gurii.

-Kuan Teen, ce bine că ai venit. Acum ajută-mă. Ia nota la masa nr. 5 , a spus Gap în timp ce îi înmâna nota lui Mail.

Mail s-a grăbit să taxeze clientul la masa menționată. Gap se aşeză şi se uită la Mail cu ochi gânditori. Dar Mail sa întors cu o expresie normală.

-Bravo. E bine să vii să ajuți soțul tău la treburile casnice. Vei fi o soție foarte bună, a spus Gap cu un zâmbet răutăcios, făcându-i pe Mail să întindă mâna pentru a-l plesni în cap, nu prea tare.

-Nu mă deranja, a răspuns Mail, dar și-a ridicat un mic zâmbet din colțul gurii înainte de a merge s-o ajute pe mama lui Gap să servească mâncare și să plătească clientul

-Mail, Gap, vino și mănâncă mai întâi, a strigat mama lui Gap în timp ce punea masa din bucătărie pentru fiul său și prietenul său.

( 🫣🫣🫣🫣- Sau ar trebui să spun, ginere?)

— Nu ai de gând să aștepți până se închide magazinul? întrebă Mail surprins.

-Este în regulă. Voi doi puteți merge înainte și mâncați primii , a spus mama lui Gap zâmbind.

Gap și-a întins imediat brațul și l-a îmbrățișat pe Mail.

-Hai să mâncăm mi-e atât de foame. Nu am mâncat încă după ce m-am întors de la facultate, a spus Gap, conducând pe Mail în bucătărie. Mail se mișcă sub tracțiunea lui Gap și îl urmă înăuntru.

-Hai să luăm niște orez ,încuviință Gap din cap spre aragazul de orez. Mail a mers apoi să servească orezul pe două farfurii, unul pentru el și altul și pentru Gap. Gap ridică surprins din sprâncene.

Dragoste turbulentă 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum