Capitolul 9: Sing 💙 Buk ⚠️🔥🔞

245 15 0
                                    

⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠⚠️⚠️⚠️



Brusc...

Buk a înghețat când și-a dat seama că Singh s-a aplecat să-i sărute gâtul ceea ce a făcut ca simptomele fricii de la vizionarea unei scene de groază de pe ecran să dispară imediat. Se întoarse să privească faţa lui Singh cu ochi tulburi. Singh își ridică sprâncenele spre el, zâmbind ușor. Deși sala cinematografului era destul de slab iluminată, tot putea să vadă persoana de lângă el.

-Ce naiba faci?întrebă Buk înapoi, cu vocea nu prea tare.

-Uitându-se la un film

Singh a răspuns cu o sprânceană înclinată, făcându-l pe Buk să strângă din dinți, dorind să se ridice și să-l lovească cu piciorul, dar a fost atent față de ceilalți care se uitau la film și nu voia ca tânăra să fie suspicioasă de asemenea.

-Kuan Teen

Buk a înjurat înainte de a se întoarce pentru a continua vizionarea filmului. S-a mutat să stea drept când și-a dat seama că s-a aplecat din greșeală prea mult spre Singh. Dar Singh și-a pus brațele în jurul taliei lui Buk mai întâi, făcându-l pe Buk să se întoarcă să-l privească din nou cu ochi fioroși.

-Dacă nu vrei să te uiți la film, te trag acasă

Singh l-a amenințat pe Buk înainte ca un pumn să-i zdrobească furios pe coapsă, uimindu-l puțin. Fata se întoarse să privească în gol și Buk îi zâmbi înapoi.

- E înfricoșător

Fata se aplecă să vorbească cu Buk fără să observe brațul lui Singh încolăcit în jurul taliei lui.

-Ți-e frică, Rain? Ouch!!!

Buk s-a aplecat să-i șoptească și să o întrebe pe fată, dar a trebuit să strige tare când a fost ciupit de Singh de talie, făcându-l să-și plece capul și să-și ceară scuze celorlalți care l-au privit supărați.

-Ce se întâmplă, Buk? Întrebă încet fata.

-Uh... ei bine, scaunul este prins de brat. E în regulă. Continuați să urmăriți filmul. Nu vei înțelege altfel

Buk a răspuns în timp ce se întorcea să se uite la Singh cu ochii nemulțumiți, în timp ce Singh stătea și zâmbea încet. Buk a inspirat adânc pentru a-și înăbuși emoțiile înainte de a-și concentra atenția asupra filmului. Singh nu l-a mai deranjat până la sfârșitul filmului apoi toți trei au ieșit împreună din cinematograf.

-Filmul a fost atât de înfricoșător. Am fost șocat de mai multe ori. Și când...

Fata a vorbit despre filmul pe care tocmai îl vizionase dar fu puțin surprinsă când Buk părea să nu știe despre ce scenă vorbea.

-Buk, ai spus că vei merge să verifici motocicleta pentru mine acasă, nu uita, îl întrerupse Singh, făcându-l pe Buk să se întoarcă și să se uite nedumerit la Singh.

- Ce motocicleta? întrebă Buk înapoi.

-Ce naiba?! Uiți totul atât de ușor ,spuse Singh în timp ce își ținea brațul în jurul gâtului lui Buk făcându-l pe Buk să se încline usor din cauza durerii

- Ai vreo afacere de făcut? a întrebat fata.

-Da.. Buk sa întors să răspundă.

-Da, Rain, nu știu ce e cu motocicleta mea, dar nu pornește. I-am spus acestui ticălos să mă ajute să arunce o privire...altfel, mâine nu voi putea merge la școală. Nu pot lua autobuzul pentru că mă îmbolnăvesc mergând cu el , a spus Singh în timp ce Buk stătea încruntat cu o față confuză.

Dragoste turbulentă 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum