Capitolul 13: Dave 💙 Si ⚠️🔥🔞

865 37 12
                                    

⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠

-Cred că voi doi ar trebui să va mănâncă-ți fiecare mâncarea. Nu trebuie să mi-o scoateți pot să mănânc singur. Si i-a întrerupt pe cei doi. Pentru că altfel, amândoi vor încerca să îi fie pe plac și se terorizează unul pe altul.

-Bine, a răspuns Ram, iar cei trei s-au așezat să mănânce împreună. Au existat câteva discuții până când articolele comandate au dispărut toate.

-Mă întorc imediat, a spus Ram înainte de a se ridica și de a merge la un vechi magazin de înghețată . După un timp, s-a întors cu 2 căni de înghețată de lapte de cocos în coji de nucă de cocos. Ram a întins o înghețată spre Si.

-Ah, l-am cumpărat pentru tine, a spus Ram înainte de a se așeza.

-Uh, mulțumesc, a răspuns Si. Apoi a luat-o pentru că voia să mănânce și el. Dave părea nemulțumit.

-Daca vrei să mănânci de ce nu-mi spui? Mă duc să ți cumpăr. Nu trebuie să faci necaz altor oameni, a spus Dave, cu vocea lui părând enervat.

-Poți mânca ceea ce phi Ram a cumpărat pentru mine. Domnule Dave, ați dori să mâncam împreună? Si nu a vrut ca Ram să fie nemulțumit și nu a vrut ca Dave să fie nemulțumit.

-Nu, mă duc să fumez o țigară. Atât a spus Dave și s-a ridicat și a mers către motocicleta sa să fumeze dar ochii lui Dave încă se uitau la Ram și Si cu nemulțumire. Si l-a privit îngrijorat pe Dave.

-Îți pasă cu adevărat de el? a întrebat Ram într-un mod normal. Făcându-l pe Si să se întoarcă și să se uite la fața lui Ram

-Vrei să spui de Dave? a întrebat Si înapoi, iar Ram a dat din cap.

-Da, a răspuns direct Si. Ram râse încet în gât.

-Înseamnă că nu am nicio speranță? a întrebat Ram într-un mod normal, dar ochii i s-au întunecat. Era adevărat că îi era milă de el dar știu că nu ar trebui să dea nimănui speranța

-Îmi place foarte mult asta. Ești atât de direct, a spus Ram zâmbind, anunțându-l că Ram nu era supărat pe el. Asta l-a făcut pe Si să se simta mai confortabil.

-Nu este că P’Ram nu este bun. Dar simt că te privesc ca pe un frate mai mare, i-a spus Si lui Ram. Iar Ram a zâmbit puțin.

-P’Ram, nu ești supărat pe mine, nu? Si a întrebat în continuare.

-Nu sunt supărat pe tine. Nu ai greșit cu nimic. E vina mea. ,Eu am venit să te cunosc? răspunse Ram, apoi tăcut un pic,

-Nu cred că are vreo legătură pe cine am întâlnit mai  repede. Este mai mult despre sentimente. A răspuns Si în timp ce se gândea. Când a ajuns sa îl cunoască pe Ram Si  a învățat despre diferența dintre propriile lui sentimente și înțelege iubirea mai mult ca niciodată, este sigur că și daca îl vedea pe Ram înaintea lui Dave probabil îi place mai mult Dave decât Ram. Si era încrezătoare în propriile sentimente mai ales după ce a vorbit mai devreme cu mama lui.

**-Esti pe cale să-i spui mamei că simți diferența dintre Dave si altcineva? a întrebat mama lui Si. Când s-a dus să vorbească despre Dave cu mama lui într-o seară.

-Da, este un seniori din universitatea care au venit să flirteze cu mine. Așa că m-a făcut să înțeleg diferența, a răspuns Si.

-Si, seniorul care a venit să flirteze cu tine? E băiat? a întrebat mama lui Si, zâmbindu-i înapoi. Si a dat din cap.

Dragoste turbulentă 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum