-Știu că în acest moment nimeni nu poate avea încredere în nimeni. Dar lăsați timpul să demonstreze asta. Acum, putem să stăm și să ne întindem mai întâi aici? Vă garantez că nu voi face nimic pentru a răni, a spus Gap pe un ton serios, în timp ce Singh iar Buk a încetat să se mai certe și să se uite la Mail.
— Nu ai de gând să te întorci și să ajuți mama ta la restaurant? a întrebat Mail.
-Oh, ești îngrijorat pentru magazinul meu? Așa că o să-mi ajuți tata și mama împreună? întrebă Gap zâmbind.
Mail clătină din cap frustrat înainte de a se ridica și de a ține punga cu mâncare dată de mama lui Gap și a intrat direct în casă, urmați și de Para și Thit.
-Hei, Si vrea să meargă la baie, a spus Dave cu voce tare, ceea ce i-a șoptit Si.
-Intru în casă și faci stânga.
M-am ridicat să intru înăuntru, iar Dave ridicându-se să-l urmărească și el.
— Deci unde mergi? Singh îl întrebă imediat pe Dave.
-Trebuie să fiu cu ochii pe el. Sau dacă furnicile îl mușcă, mama o să mă lovească în cap, a răspuns Dave cu o față înclinată înainte de a-l trage pe Si împreună în casa lui Singh.
-Vin cu tine , Buk se ridică prompt să-i urmeze.
— Hei, cine ți-a dat voie să intri în casa mea? întrebă Singh, dar fără să acorde atenție, Buk îl urmă imediat pe Dave.
Până când au rămas doar Singh și Gap așezați pe saltea. Așa că Singh s-a așezat și a vorbit cu Gap despre Mail înainte ca Gap să-l invite să găsească cheile de la motocicleta ale lui Mail, care s-au pierdut în locul în care Mail a fost atacat.
Când l-au găsit, au luat din nou motocicleta înapoi acasă la Singh. Singh a returnat cheile de la motoc lui Mail și a intrat în casă împreună cu o pungă de gustări de la Seven pe care a trecut să le cumpere cu Gap înainte de a se întoarce. Când a intrat în bucătărie, i-a văzut pe Para și pe prietenul său, Thit, ajutând la încălzirea mâncării pe care părinții lui Gap o trimiseseră după ei, cu Si stând să-l ajute în timp ce Dave stătea pe scaunul din bucătărie. Când ochii i s-au întors spre frigider, Singh l-a văzut pe Buk căutând ceva în frigider.
— Ce scotocesti în frigiderul meu? întrebă Singh.
Buk se întoarse să se uite la Singh cu ochi tulburi.
-Așta numești tu un frigider? Credeam că este folosit doar pentru a decora bucătăria. Nu ai ce mânca, a spus Buk, pentru că frigiderul lui Singh conținea doar sticle de apă.
-Casa mea. Frigiderul meu. Pot depozita orice sau nimic, după alegerea mea. Ce e în neregulă cu tine?
Singh s-a prefăcut că întreabă înapoi în timp ce făcea un pas înainte.
— Sunt năzdrăvan, nu știi asta? Buk a contra atacat înainte ca ochii să aterizeze pe cele șapte pungi care se sprijineau pe blatul din bucătărie.
A închis imediat frigiderul și s-a dus să caute punga cu gustări.
-Hei, cine ți-a dat voie să mănânci? L-am cumpărat eu , a încercat Singh să-i smulgă iaurtul din mâna lui Buk, dar Buk s-a îndepărtat și a deschis repede capacul paharului cu iaurt și i-a pus imediat o lingură de iaurt în gură.
— Prostule, vrei să-mi vezi piciorul, nu? întrebă Singh cu o voce liniștită.
Buk a rămas acolo mâncând provocator pentru că era deja enervatpentru că era deja enervat pe Singh și iaurtul din mână era aroma lui preferată de căpșuni.
CITEȘTI
Dragoste turbulentă 🩵
Roman d'amour🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...