⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠⚠️⚠️⚠️
-Ești obosit? a întrebat vocea lui Gap.
Când l-a văzut pe Mail intrând în dormitor, s-a întins imediat pe pat.
— Plin, răspunse Mel în gât. Acum amândoi sunt în Certificatul Profesional 3 și amândoi sunt în perioada de stagiu împreună.
Dar fiecare parte s-a antrenat în locuri diferite pentru că studiau în diferite domenii și colegii diferite. Gap s-a instruit la o companie de automobile, în timp ce Mail s-a instruit la o companie care se ocupă direct de echipamente electronice.
-Ai mâncat încă? a întrebat Mail, pentru că se întorsese după Gap.
Mail și Gap au mers amândoi cu propria motocicletă la stagiu pentru că stagiul este într-o altă direcție.
-Nu încă, aștept să mă pregătesc să mănânc , a răspuns Gap, așa că Mail s-a ridicat.
-De ce nu mănânci mai întâi? a întrebat Mail din nou. Pentru că nu vreau ca iubitul lui sa stea și sa îl aștepte.
-Ei bine, vreau să mănânc și sunt gata. În plus, nu mi-e atât de foame, dar tu, de ce te-ai întors atât de târziu? a întrebat Gap. Pentru că Mail a venit târziu acasă 2-3 zile la rând.
-Computerul a avut o mică problemă. Eu și Tit a trebuit să stăm și să verificăm aparatul pentru el, spuse Mail înainte de a se ridica să ia un prosop ca să se pregătească.
Vor face un duș și vor mânca împreună.
-Merită pentru uzul studenților, a spus Gap pentru că nu voia ca Mail să fie obosit și dorea să aibă timp de petrecut cu Mail rapid.
-Este normal. Dacă într-o zi lucrăm trebuie să ne confruntăm deja cu așa ceva, a spus Mail înainte de a intra în baie.
Gap oftă încet înainte de a părăsi camera și de a coborî să pregătească cina pentru Mail. Nu că nu-i era foame, dar voia să mănânce cu iubitul său.
-Mail?a întrebat mama lui Gap. Când îl văzu pe Gap coborând singur
-Face dus. Probabil că va coborî în curând, a răspuns Gap.
-Mâncarea este în bucătărie. Poți să-i prepari niște orez pentru Maill când coboară ca să mânce ,a spus mama lui Gap cu îngrijorare pentru cei doi, în special pentru Mail care venea adesea acasă părând obosit.
Dar am încercat să ajute să lucreze în magazinul familiei lui Gap , astfel mama lui Gap i-a interzis să o mai ajute. Gap îi pregătește pui cu orezul pe o farfurie pentru Mail și a stat o vreme așteptând ca Mail sa coboare .
-De ce nu mănânci mai întâi? a întrebat Mail când a văzut că Gap stătea și aștepta.
-Am spus să mâncăm împreună. Oh, iată orezul, deja l-am făcut pentru tine.
Gap mută farfuria cu orez la Mail. Mail se uită la fața iubitului lui cu un sentiment cald în inima lui.
Gap îi face întotdeauna plăcere. De-a lungul celor 3 ani in care au fost impreuna, familia lui Gap a fost mereu amabila cu el.Numai Mail nu ii acorda prea mult sprijin pentru ca de obicei este o persoana linistita.Mail nu cerseste și nu atât de dulce, dar Gap este.
Gap nu a spus niciodată nimic ,au fost doar tachinari unul pe celălalt, ceea ce îl făcea pe Mail uneori sa se certe pe șine pentru ca nu este prea grijuliu cu Gap.
-Pot să o fac și eu , a răspuns Mail indiferent înainte de a se aşeza pe scaun.
-Vreau să o fac pentru tine, de ce nu?”a întrebat Gap enervat.
CITEȘTI
Dragoste turbulentă 🩵
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...