-Pot merge și eu. De aceea m-am dus la studiu, i-a spus Mail lui Gap cand se pregateau să o viziteze pe mama sa în închisoare.Mama lui a fost condamnată la 20 de ani de închisoare. Este posibil să primeasca o reducere a pedepsei. Cât despre Mail, a venit să locuiască cu Gap pentru că tatăl lui Gap le-a spus să vină împreună. Dar Mel încă se simțea atent.
-Nimic important astăzi. Pot să merg cu tine, răspunse Gap.
-Dar mamei probabil că nu ii place așa de mult dacă sări peste curs, răspunse Mail iar Gap flutură cu mâna.
-Nu-ți face griji, mama este cea care mi-a spus să merg cu tine, a spus Gap direct, pentru că mama lui i-a spus de fapt să meargă să fie alaturi de Mail. Parțial pentru că mama lui Gap era îngrijorată de starea psihică a lui Mail.
Mail se uită la chipul lui Gap de parcă nu iar veni să creadă.
— Du-te să o întrebi pe mama, a sugerat Gap. Mail oftă încet înainte de a da din cap.
-Oh, mă duc, a spus Mail înainte de a ieși din dormitorul lui Gap și de a coborî în casă.
Părinții lui Gap pregăteau lucruri în bucătărie împreună cu angajații din magazin.
-Mergeti acum? Să mâncăm mai întâi niște Ovaltine și Patonggo, a spus mama lui Gap când i-a văzut pe cei doi intrând.
Așa că Mail și Gap s-au așezat și au mâncat Patongko la masa de bucatarie
-Mamă, de fapt nu trebuie să-l lași pe Gap să meargă cu mine ,a spus Mail pentru că nu voia ca Gap să fie nevoit să lipsească de la curs din cauza lui.
-Este bine să mergeți împreună. Gap însuși a confirmat că nu este nimic important astăzi. Profesorul doar la lăsat să faca treaba, nu? Mama lui Gap s-a întors să-și întrebe din nou fiul. Gap a dat din cap în acord.
-Da, mamă, pot să-mi dau seama care sunt lucrurile importante mai întâi, a spus Cap, zâmbind, știind că Mail nu voia să se oprească din studiu. Dar ieri profesorul informat ca nu vor avea ore si le permite studenților să trimită numai lucrări.
-După ce mâncați plecați, nu? a întrebat din nou mama lui Gap.
-Da, trebuie să mă grăbesc să intru pe listă de dimineața pentru că dacă nu e la timp s-ar putea să o pot vizita viziteze după-amiaza ,a spus Mail, pentru că o mai vizitase si știa deja. Dar aceasta este prima dată când Gap va merge împreună cu el. Anterior, el a mers în secret fără să-i spună lui Gap. Acest lucru l-a înfuriat pe Gap o vreme, așa că de data aceasta a spus că va merge să-și viziteze mama. Prin urmare, Gap a cerut să urmeze.
-Ei bine, grăbește-te și conduci cu grijă, a îndemnat mama lui Gap înainte ca Mail și Gap să iasă din bucătărie.
Gap s-a oferit să conducă singur vehiculul, ambii purtând căști. Când Mail a coborât de pe motocicleta si mergea spre închisoare Gap la luat de mână si apoi au mers împreună să contacteze oficialii. Trebuie să depună cartea de identitate atât pentru corespondență, cât și pentru fiecare grup. Împreună cu completarea a câteva detalii suplimentare, apoi stau și așteptata să fiți strigați din nou.
— Sunt și mulți oameni, spuse Gap în timp ce se uita în jur. Mulți oameni au venit să-i viziteze pe deținuți.
-Oh, deci unde a fost trimis Ton? a întrebat Gap când și-a amintit.
-Nu știu, a răspuns Mail, pentru că nu-i păsa prea mult de Ton.
Mail stătea și se uită în jur cu ochii plictisiți Gap ridică mâna să strângă ușor umărul iubitului său
CITEȘTI
Dragoste turbulentă 🩵
Romansa🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...