-De ce te-ai oprit? a întrebat Si. Nu purta cască când mergeam cu motocicleta. Adierea rece i-a făcut ochii să deschidă mai mult.
-Este ceva despre care aș vrea să vă vorbesc. Doar o clipă. Nu va dura mult, a răspuns Dave înainte de a conduce spre o banca de lemn din apropiere. Si l-a urmat și s-a așezat lângă el.
-Ce e cu tine, Dave? a întrebat Si imediat ce s-a așezat lângă Dave.
-Când stăteau și beau alcool. Te văd uitându-te la P’Brow și P’Ko și la Gap și Maill tot timpul, ai vreo îndoială? a întrebat Dave pentru că el însuși observase și se uita. aproape tot timpul
-Um, m-am uitat prea mult la ei? a întrebat Si cu o față ușor tristă.
-Nu, nimeni nu a observat. În afară de mine, a răspuns Dave, făcându-i puțin inima să tremure pentru că cuvintele lui Dave îl făceau să simtă că Dave se uita mereu la el.
-Când ai vorbit brusc despre relațiile dintre bărbați. Poate fi serios sau nu? Ma intreb același lucru. In plus, de curând am avut pe cineva apropiat care este bărbat. Oare suntem la fel . A răspuns Si pe un ton indirect. Pentru că Si rareori iese sa socializeze cu prieteni. Deci nu știe multe despre dragoste și nu a văzut niciodată atât de multe cupluri de bărbați.
-Deci ce crezi? Și cum se iubesc bărbații. Dave a avut imediat ocazia să il întrebe pe Si despre această chestiune. Si era puțin tăcută pentru că se gândea la propriile lui gânduri.
-La început a fost ciudat. Locuiesc in acelasi loc. Pentru că nu mai întâlnisem niciodată așa ceva înainte, dar când am văzut asta ca Khun Gap, a cochetat cu Khun Maill. Apoi Khun Mail s-a schimbat în bine așa că m-a făcut să realizez ca nu este diferit de alte cupluri ? Dar haideți să ne conducem unul pe celălalt într-un mod bun, ajutându-ne și având grijă unul de celălalt este suficient, a spus Si așa cum a gândit și a văzut cu adevărat.
-Deci poți accepta asta? a întrebat Dave, iar Si a dat din cap.
-Pot accepta. Indiferent de ce, Khun Gap și Khun Mail sunt încă buni prieteni, a spus Si zâmbind. Dave s-a așezat și l-a privit cu o expresie calmă.
-Și dacă într-o zi ar fi bărbați care flirtează cu tine? A întrebat Dave pe un ton serios. Împreună cu privirea la fața lui Si fără să bată din ochi, i-a făcut inima să bată ciudat.
-O să flirteze cineva cu mine? Nici măcar femeile nu sunt deloc interesate de mine. Si nu putea vorbi cu o voce plină, în adâncul inimii lui simțea o oarecare așteptare.
-Și dacă există, ce zici, te superi? a continuat să întrebe Dave. Si s-a așezat, și-a strâns puțin buzele, ezitând pentru că nu știa dacă Dave întreabă din cauza unui sens ascuns sau dacă era doar intreba.
-Trebuie să vad mai întâi. Cine este persoana care cocheteaza cu mine? Si a răspuns așa cum era de așteptat. Nu se simțise niciodată entuziasmat așa înainte. Privirea din ochii lui Dave rezolvă problema dar nu sa simtit niciodată asa înainte
-Dacă ar fi Phi cel care a venit să flirteze cu tine. Te superi? a întrebat Dave serios și totul a tăcut. Chiar dacă e liniște dar i-am auzit vocea inimii care a dansat până a fost asurzitor. Nu știa dacă ceea ce spunea Dave era adevărat sau nu, dar îi făcea să se simtă fierbinte peste tot. Chiar dacă avea un nume, nu era suficient de prost încât să nu știe ce înseamnă cuvintele „flirt” și „fean” . Cât despre Dave, când a văzut că Si tacea,a simțit că inima îi cade.
-Dacă întreb, te face să fii inconfortabil. Si mie imi pare rau. Cred că ar trebui să ne întoarcem. Dave nu se simțea pierdut în față. Dar am simțit imediat că si-a pierdut încrederea. Cand am vazut ca era liniste...
CITEȘTI
Dragoste turbulentă 🩵
Romance🔞♂️⚠️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică.....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți. 🔞⚠️ Traducere neautorizată • De la fani, pentru fanii non-profit Interzis să copia...