Capitolul 13: Sing 💙 Buk

211 11 0
                                    

Buk rămase tăcut privindu-l pe Singh, inima lui bătând mai repede decât o rachetă, înainte de a ofta ușor pentru a-și calma nervii.

-La naiba, nu vreau să știu despre aceste lucruri. Grăbește-te șigătește, mi-e foame , a tăiat el scenariul înainte de a pune căpșunile spălate într-o cutie și de a le păstra la frigider pentru a le mânca după cină. .

— Există ceva cu care te pot ajuta? întrebă Buk cu o voce normală.

-Nu-i nimic, poți să te așezi și să te uiți la televizor, a răspuns Singh.

Buk a dat din cap în semn de acceptare înainte de a ieși din bucătărie pentru a porni televizorul din sufragerie. Dar nu se putea concentra deloc la televizor. S-a gândit doar la ceea ce Singh l-a întrebat doar cu o clipă mai devreme. De fapt, Buk a avut un răspuns pentru Singh dar nu a știut să răspundă, pentru că încă nu s-a schimbat nimic. A stat un timp și apoi a adormit în timp ce contempla totul în mintea lui.

A terminat de gătit, Singh a ieșit să-l cheme pe Buk să mănânce, dar l-a găsit adormit pe canapea. S-a ridicat și s-a uitat la silueta adormită pentru o vreme, înainte de a ofta ușor.

//De ce trebuie să te prefaci că nu-ți pasă? // Singh mormăi încet pentru sine înainte de a întinde mâna să-i scuture brațul lui Buk pentru a-l trezi.

-La naiba, am terminat de gătit, vrei să mănânci? Singh îl strigă pe Buk cu o voce normală.

-Hm, lasă-mă să mă spăl pe față pentru o secundă, a răspuns Buk cu o voce joasă înainte de a se ridica în timp ce își freca mâna pe față pentru a alunga somnolența.

-Hai să mergem în bucătărie, la invitat Singh și Buk a dat din cap înainte de a se ridica să meargă spre baie. Cât despre Singh, a intrat în bucătărie să pună masa.

— Ce ai gătit la cină? întrebă Buk înainte de a fi nevoit să se oprească la vederea mesei.

Este garnitură pe care îi place să o mănânce. Buk s-a întors imediat să se uite la Singh care și-a ridicat sprâncenele în timp ce stătea pe scaun. Când mergea să cumpere ingrediente din piață, Singh nu a spus ce avea de gând să gătească. Dar în timpul conversației lor, Buk și-a amintit că Singh îl va întreba fără probleme despre mâncarea pe care îi place să mănânce. În acel moment, Buk nu s-a gândit la nimic așa că i-a spus ce îi place.  Când și-a văzut mâncărurile preferate așezate pe masă în fața lui, atunci și-a dat seama că Singh intenționează să-l înșele cu siguranță și asta l-a făcut pe Buk să se simtă destul de zdruncinat în inima lui.

-De ce stai nemișcat? Vino, stai, sau vei sta și mănânci? Singh se prefăcu că întreabă înapoi.

Simțindu-se enervat, Buk se încruntă spre Singh înainte de a se așeza pe scaunul vizavi de el.

-Este ciudat, mâncarea pe care ai gătit-o. La naiba, există un singur lucru pe care nu-mi place să mănânc , a spus Buk, făcându-l pe Singh să înghețe instantaneu.

-Într-adevăr? întrebă Singh înapoi serios și Buk dădu din cap. Singh și-a încruntat sprâncenele ca și cum ar fi contemplat ceva

-Dar îmi amintesc când ne-am dus să cumpărăm creveți. Ai spus că ți-a plăcut ca Phi Big să folosească creveți în această rețetă si poți să mănânci și mult orez, a povestit Singh despre ce au vorbit în timp ce cumpărau ingredientele. Un zâmbet ușor se răspândi pe buzele lui Buk.

— A..., îți amintești? întrebă Buk înapoi, făcându-l pe Singh să tacă puțin și să se uite la el înainte ca Buk să înceapă să râdă. Singh a simțit că este hărțuit cu siguranță. Își miji puțin ochii.

Dragoste turbulentă 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum